ΦόρουμΚαζίνο0x.bet Casino - γενική συζήτηση

0x.bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από RS200
|
2086 προβολές 26 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
Orde0
πριν από 6 μήνες

Yes I understand what you're saying, so as you mentioned, if he had no idea that you'd done anything wrong I'd definitely file a complaint. I think the casino should have a relevant response in situations like this, so at the very least maybe our team will find out, if you go for it. 

Anonymized487
πριν από 4 μήνες

Hi, you couldn't submit a user review because it was the holidays and our mode for submitting them was to avoid receiving too many of them. Everything should be working normally now. 

As for the complaint, you still can't submit it ? Do you have a specific problem with this casino ? 

πριν από 4 μήνες

the casino solved my problem in a good manner .truly there are some good casinos out there who do care for players .

Anonymized487
πριν από 4 μήνες

Well, I'm glad that everything was solved without problems in the end. May I also know what was the issue you were dealing with ? 

Anonymized487
πριν από 4 μήνες

And how did you manage to solve this problem ? 

πριν από 4 μήνες

Παρήγγειλα ανάληψη χρημάτων, πέρασαν 48 ώρες, σύμφωνα με τους κανονισμούς τους έπρεπε να γίνει ανάληψη, αλλά τα χρήματα δεν έφτασαν ποτέ στον λογαριασμό. Πέρασα από όλες τις επαληθεύσεις, απάντησαν μέσω ταχυδρομείου ως εξής: «Το οικονομικό μας τμήμα εξετάζει όλα τα αιτήματα ανάληψης ένα προς ένα σε λειτουργία ζωντανής ουράς. Θα εξετάσουν το αίτημά σας και θα ελέγξουν τα πάντα το συντομότερο δυνατό, μπορείτε να είστε σίγουροι για αυτό. Εάν υπάρχουν προβλήματα ή απαιτούνται περισσότερες πληροφορίες, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας αμέσως και θα σας δώσουμε περαιτέρω οδηγίες, ώστε να μην ανησυχείτε για αυτό."

Αυτόματη μετάφραση:
GODENKOR
πριν από 4 μήνες

Sadly, this is a very usual situation, especially at the beginning of the year. Vacations, illnesses,.. etc. resulted in the delays. It's, however, positive that the casino keeps you notified.

I bet you won't be fond of the 14 full working days we allow casinos to complete the verification and process the payment when a complaint gets submitted.

Hopefully, it won't take too long. Keep us updated.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα