ΦόρουμΚαζίνο0x.bet Casino - γενική συζήτηση

0x.bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από RS200
|
4654 προβολές 35 απαντήσεις |
|
1 2
Orde0
πριν από 1 έτος

Yes I understand what you're saying, so as you mentioned, if he had no idea that you'd done anything wrong I'd definitely file a complaint. I think the casino should have a relevant response in situations like this, so at the very least maybe our team will find out, if you go for it. 

Anonymized487
πριν από 11 μήνες

Hi, you couldn't submit a user review because it was the holidays and our mode for submitting them was to avoid receiving too many of them. Everything should be working normally now. 

As for the complaint, you still can't submit it ? Do you have a specific problem with this casino ? 

πριν από 11 μήνες

the casino solved my problem in a good manner .truly there are some good casinos out there who do care for players .

Anonymized487
πριν από 11 μήνες

Well, I'm glad that everything was solved without problems in the end. May I also know what was the issue you were dealing with ? 

Anonymized487
πριν από 11 μήνες

And how did you manage to solve this problem ? 

πριν από 10 μήνες

Παρήγγειλα ανάληψη χρημάτων, πέρασαν 48 ώρες, σύμφωνα με τους κανονισμούς τους έπρεπε να γίνει ανάληψη, αλλά τα χρήματα δεν έφτασαν ποτέ στον λογαριασμό. Πέρασα από όλες τις επαληθεύσεις, απάντησαν μέσω ταχυδρομείου ως εξής: «Το οικονομικό μας τμήμα εξετάζει όλα τα αιτήματα ανάληψης ένα προς ένα σε λειτουργία ζωντανής ουράς. Θα εξετάσουν το αίτημά σας και θα ελέγξουν τα πάντα το συντομότερο δυνατό, μπορείτε να είστε σίγουροι για αυτό. Εάν υπάρχουν προβλήματα ή απαιτούνται περισσότερες πληροφορίες, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας αμέσως και θα σας δώσουμε περαιτέρω οδηγίες, ώστε να μην ανησυχείτε για αυτό."

Αυτόματη μετάφραση:
GODENKOR
πριν από 10 μήνες

Sadly, this is a very usual situation, especially at the beginning of the year. Vacations, illnesses,.. etc. resulted in the delays. It's, however, positive that the casino keeps you notified.

I bet you won't be fond of the 14 full working days we allow casinos to complete the verification and process the payment when a complaint gets submitted.

Hopefully, it won't take too long. Keep us updated.

πριν από 3 μήνες

Renamed to BC Coin (bccoin.bet) by Luckywayz Limited B.V.

(also redirects to albion.bet from a UK IP which is licensed in costa rica, probably just an attempt to get uk customers without risking their new company)


both 0xbet/bccoin still functional and using same account system. seems only a matter of time before they send out emails regarding the change and turn off the old sites

mulven
πριν από 3 μήνες

Also sent to our dedicated Data Team - thanks! 👍

πριν από 1 μήνα

αυτό το καζίνο πληρώνει καν χρήματα;


Το αίτημα απόσυρσής μου εκκρεμεί από τις 19 Σεπτεμβρίου! Η υποστήριξη απαντά με πρότυπα, ο διαχειριστής vip λέει επίσης ότι το δουλεύουν. η επαλήθευση ολοκληρώθηκε με επιτυχία πριν από 3 εβδομάδες! αξίζει να ελπίζουμε σε κάτι ή αυτό το καζίνο είναι απάτη;

Αυτόματη μετάφραση:
virkin96
πριν από 1 μήνα

Hello, right at the beginning I would say that it was a good step that you started a complaint. It's been quite a while since you've received your money, so we'll see what our team can sort out. 

Anyway, did you play with any casino bonus or not? Apart from being patient, did the casino tell you any other reason why you don't have your money yet?

Jaro
πριν από 1 μήνα

Δεν χρησιμοποιώ μπόνους! Ο διευθυντής VIP μου λέει ότι εργάζεται για το θέμα μου, αλλά δυστυχώς χωρίς αποτελέσματα!

Αυτόματη μετάφραση:
virkin96
πριν από 1 μήνα

This is something that would probably not be enough even for me as an answer. I am wondering what could be driving all this, but to tell you the truth, I have no idea. 

So when you said that the VIP manager sends you templates, what is mentioned in them? Is it just that you have to be patient but nothing more specific?

Jaro
πριν από 1 μήνα

"Το αίτημά σας έχει μεταφερθεί στο αρμόδιο τμήμα μας και βρίσκεται υπό επεξεργασία τώρα, να είστε τόσο ευγενικοί ώστε να περιμένετε για λίγο. Μόλις έχω οποιεσδήποτε ενημερώσεις, θα επικοινωνήσω μαζί σας μέσω email."

Αυτό είναι περίπου το μήνυμα... 19 Οκτωβρίου θα είναι ένας μήνας από τότε που το ακούω... μόνο αιτήματα που πρέπει να περιμένω... Είμαι σε απόγνωση!

Απλά δεν ξέρω τι να κάνω...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Μου έδωσαν πίσω τα λεφτά μου!

σχεδόν ένας μήνας αναμονής...κάλλιο αργά παρά ποτέ))

Αυτόματη μετάφραση:
virkin96
πριν από 1 μήνα

Great news, I'm pleased that after month it is resolved. It's not the shortest time but like you said, better later than never. 🙂 🎉

I imagine that now after this experience and bitter taste after this situation you will avoid casino and I hope you will do better elsewhere.

If not and you have other plans, feel free to tell.

Have a nice day. 😉

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα