Αυτή είναι μια πραγματικά δύσκολη κατάσταση. Μάλλον θα εξηγούσα την κατάσταση στο καζίνο. Θα ήταν αρκετά χρονοβόρο και δεν είμαι καν σίγουρος αν το καζίνο είναι πρόθυμο να το κάνει αυτό, αλλά θα μπορούσε ενδεχομένως να κάνει μια κλήση επαλήθευσης μαζί σας, να σας κάνει μερικές ερωτήσεις σχετικά με τον λογαριασμό σας για να βεβαιωθεί ότι ο λογαριασμός είναι δικός σας.
Στη συνέχεια, θα μπορούσαν να αλλάξουν τη διεύθυνση email του λογαριασμού σας σε νέα και, στη συνέχεια, θα μπορούσατε να στείλετε τον νέο κωδικό πρόσβασης στη νέα σας διεύθυνση email.
Αλλά για άλλη μια φορά, αυτή δεν είναι η τυπική διαδικασία, αλλά είναι ένας τρόπος για να επιλυθεί αυτό.
This is a really tough situation. I'd probably explain the situation to the casino. It would be quite time consuming and I'm not even sure if the casino is willing to do this, but they could potentially do a verification call with you, ask you some questions about your account to make sure that the account is yours.
Then they could change the email address on your account to a new one and then you could send the new password to your new email address.
But once again, this isn't the standard process, but it's a way to get this resolved.
Αυτόματη μετάφραση: