ΦόρουμΓενική συζήτησηΞεχάσατε τον κωδικό σας τι μπορείτε να κάνετε;!

Ξεχάσατε τον κωδικό σας τι μπορείτε να κάνετε;!

πριν από 2 έτη από Baddy
|
4628 προβολές 15 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Έκανα εγγραφή στο MAGICRED CASINO χθες ξέχασα και τους δύο κωδικούς πρόσβασης από το email και για να συνδεθώ ΒΟΗΘΕΙΑ!;! ?? !!

Αυτόματη μετάφραση:
Baddy
πριν από 2 έτη

Hello, there is "Forgotten password". You have to click there and reset your password via email.

file

πριν από 2 έτη

Radka Σας ευχαριστώ πολύ. Μεγάλο πρόβλημα. Ο κωδικός πρόσβασης του Gmail μου είναι άγνωστος 😞Ο διπλότυπος κωδικός έχει φύγει Μπορούσα να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασής μου μόνο από τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου, διαφορετικά όλα είχαν φύγει

Αυτόματη μετάφραση:
Baddy
πριν από 2 έτη

Happy to help 🙂

Oh, and have you managed to reset the password via the phone number, please? Did it work?

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka, νομίζω ότι είναι υπέροχο που ρωτάς. Όχι, δεν μπορώ να το καταλάβω, πώς να το κάνω που μου δίνεις κωδικό μέσω κινητού τηλεφώνου!!!

ps έχετε γύρω στα 250 € στον λογαριασμό 😞😞😞😞

Αυτόματη μετάφραση:
Baddy
πριν από 2 έτη

This is a really tough situation. I'd probably explain the situation to the casino. It would be quite time consuming and I'm not even sure if the casino is willing to do this, but they could potentially do a verification call with you, ask you some questions about your account to make sure that the account is yours.

Then they could change the email address on your account to a new one and then you could send the new password to your new email address.

But once again, this isn't the standard process, but it's a way to get this resolved.

Daniel
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ πολύ Daniel .. Δεν ξέρω αν το CASINO MAGIC RED θα ήταν έτοιμο για αυτό, ακόμα κι αν το καταλαβαίνω. ΦΥΣΙΚΑ φταίω εγώ που δεν μπορείς να κάνεις τίποτα 😞

Αυτόματη μετάφραση:
Baddy
πριν από 2 έτη

If everything else fails, you can try submitting a complaint on our website. Yes, it's your fault, but it wouldn't be fair being unable to collect your winnings only because you forgot a password.

Daniel
πριν από 2 έτη

Γεια σου Daniel, πόσο δίκιο έχεις, αλλά τι νόημα έχει να γράψω ένα παράπονο!; Βγάζει νόημα αυτό !?

Αυτόματη μετάφραση:
Baddy
πριν από 2 έτη

Hello Baddy,

this complaint will cost you nothing and there is a chance we could help you. Feel free to try it out. Will you do that?

Baddy
πριν από 2 έτη

I'm pretty sure we have direct contacts for representatives of the Magicred casino so we could try to contact them and try to find solution. Your issue is pretty simple. You need to withdraw your winnings, but you're unable to reset your password (due to already mentioned reasons) so you need the casino's help.

Daniel
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ για τον κόπο και τον χρόνο ο DANIEL θα προσπαθήσει με ένα παράπονο ό,τι κι αν συμβεί Lg

Αυτόματη μετάφραση:
Baddy
πριν από 2 έτη

No worries, I hope we'll manage to get this resolved. It's the type of a case where the casino didn't do anything wrong to you, but you also didn't do anything wrong to the casino so I'd say the major part is to make sure that the casino can verify you somehow and restore access to your account.

Daniel
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ Daniel που περιέγραψες το ΠΡΟΒΛΗΜΑ πολύ σωστά 👍

Ελπίζω να πάνε όλα καλά... αλλιώς δεν μπορείς να κάνεις τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
Baddy
πριν από 2 έτη

Good morning and stay positive 🙂

Radka
πριν από 2 έτη

Έχεις δίκιο 👍🥰

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα