Γειά σου,
Κατανοώ την ανησυχία σας, αλλά δεν σκοπεύουμε να αλλάξουμε τις επιλογές για το κλείσιμο των λογαριασμών. Πολύ συχνά, οι παίκτες αποφάσισαν καταναγκαστικά να κλείσουν τον λογαριασμό ενώ αρκετά παράπονα ήταν ενεργά ή σε εκκρεμότητα. Για να μην αναφέρουμε άλλες καταστάσεις. Κάτι τέτοιο περιπλέκει αρκετά τη συνεργασία. Πάνω από όλα, δεν είμαστε καζίνο.
Λοιπόν, λυπάμαι. Θα κλείσω τον λογαριασμό σου τώρα
Hello,
I understand your concern, but we do not intend to change the options for closing the accounts. Far too often, players compulsively decided to close the account while several complaints were active or in the pending stage. Not to mention other situations. Something like that quite complicates the cooperation. Above all, we are not a casino.
So, I'm sorry. I'll close your account now