Αυτή είναι μια καλή ερώτηση. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτοί οι πάροχοι παιχνιδιών και οι πάροχοι πληρωμών παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε αυτά τα κακά καζίνο απλώς και μόνο επειδή δεν ακολουθούν το Casino Guru, τις κριτικές χρηστών ή άλλους παρόμοιους ιστότοπους. Στην πραγματικότητα δεν έχουν τμήματα που θα ξόδευαν λίγο χρόνο για να ερευνήσουν τους πελάτες του καζίνο από αυτή την άποψη.
Ούτε οι τράπεζες, ούτε οι πάροχοι παιχνιδιών είναι ειδικοί όσον αφορά τα παράπονα των χρηστών, τη δικαιοσύνη του καζίνο κ.λπ. Επομένως, δεν κρίνουν πραγματικά τους πελάτες τους από αυτή την οπτική γωνία. Υπάρχουν πολλά είδη απάτης. Όταν κερδίζετε δίκαια και το καζίνο κλείνει τον λογαριασμό σας, το παιχνίδι και οι πάροχοι τραπεζών δεν το γνωρίζουν καν. Η διαφορετική κατάσταση έρχεται σε μια στιγμή που το καζίνο προσπαθεί να χρεώσει τον τραπεζικό σας λογαριασμό ενώ εσείς δεν το γνωρίζετε. Στη συνέχεια, φυσικά, η τράπεζα θα πρέπει να ενδιαφέρεται για τέτοιες περιπτώσεις, αλλά σύμφωνα με την εμπειρία μου, πολλές τράπεζες δεν είναι πραγματικά προετοιμασμένες για αυτό, καθώς συμβαίνει πολύ σπάνια.
Για να το εξηγήσουμε από λίγο περισσότερο, οι πάροχοι πληρωμών δεν βλέπουν καμία διαφορά όσον αφορά την παροχή των επιλογών πληρωμής σε ένα κακό καζίνο σε σύγκριση με ένα τυπικό e-shop που πουλά ρούχα. Για αυτούς, είναι απλώς ένας ακόμη πελάτης. Όταν πρόκειται για πιθανές απάτες, είναι μάλλον προσεκτικοί σχετικά με τους κανόνες κατά της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και ορισμένες τράπεζες αρνούνται να δεχτούν κεφάλαια από καζίνο που δεν έχουν άδεια στη δικαιοδοσία τους, αλλά αυτό συμβαίνει κυρίως επειδή φοβούνται την τοπική κυβέρνηση.
That's a good question. I personally believe that those games providers and payment providers provide their services to those bad casinos simply because they don't follow Casino Guru, user reviews or any other similar websites. They don't really have any departments that would spend some time on investigating their casino clients from this point of view.
Neither banks, nor game providers are specialists in terms of user complaints, casino fairness etc. Thus they don't really judge their clients from this perspective. There are many types of scams. When you win fair and square and the casino closes your account, the game and bank providers aren't even aware of it. The different situation comes in a moment when the casino tries to charge your bank account while you're not aware of it. Then of course, the bank should be interested in such cases, but according to my experience, many banks aren't really prepared for it since it happens very rarely.
To explain this from a bit more perspective, the payment providers don't see any difference in terms of providing the payment options to a bad casino compared to a standard e-shop that sells clothes. For them, it's just another client. When it comes to possible scams, they're rather cautious about anti money-laundering rules and some banks refuse to accept funds from casinos that aren't licensed in their jurisdiction, but that's mostly because they're afraid of the local government.
Αυτόματη μετάφραση: