Γεια σας, έχω μια ερώτηση, κέρδισα κάποια χρήματα από τον πάροχο, αλλά δυσκολεύονται με την πληρωμή και έχουν κλείσει τον λογαριασμό μου, έχω την Pardee Consulta Ltd. Ως προς αυτό, μόνο όσοι θέλουν αποδείξεις για το επίμαχο ποσό που δεν μπορώ να παράξω λόγω κλειστού λογαριασμού, τι μπορώ να κάνω;
Επιπλέον, συνιστώ ανεπιφύλακτα να μην παίζω εκεί, παρά την έγκυρη άδεια, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε με αδύναμες δηλώσεις, το υπόλοιπό μου δεν έχει εξοφληθεί μέχρι σήμερα και η υποστήριξη παικτών με συμβούλεψε να δημιουργήσω νέο λογαριασμό αν θέλω να συνεχίσω να παίζω... η δήλωση από την Υποστήριξη ότι αν θέλω να συνεχίσω να παίζω πρέπει να δημιουργήσω έναν νέο λογαριασμό επισημαίνει ότι παρακαλείτε να μπορείτε να τσεπώσετε τα χρήματα με τον διπλό λογαριασμό και τη ρήτρα του στους όρους και τις προϋποθέσεις
Hello, I have a question, I won some money from the provider, but they are having difficulties with the payment and have closed my account, I have Pardee Consulta Ltd. With regard to this, only those who want proof of the amount in dispute which I cannot produce due to the closed account, what can I do?
Furthermore, I strongly recommend not playing there, despite a valid license, my account was blocked with flimsy statements, my balance has not been paid to this day and player support advised me to create a new account if I want to continue playing... the statement from Support that if I want to continue playing should create a new account points out that you plead to be able to pocket the money with the double account and its clause in the terms and conditions
Hallo ich habe eine Frage ich habe bei dem Anbieter einiges an Geld gewonnen aber die stellen sich mit der Auszahlung schwer und haben mein Konto geschlossen ich habe die Pardee Consulta Ltd. Bezüglich dessen informiert nur wollen die einen Nachweis über den Streitwert welche ich aufgrund das geschlossenen Account nicht vorweisen kann was kann ich tun?
Des Weiteren empfehle ich dringend dort nicht zu spielen trotz gültiger Lizenz wurde mir mein Account mit fadenscheinigen Aussagen gesperrt mein Guthaben bis heute nicht bezahlt und vom Spieler support mir geraten wenn ich weiter spielen möchte mir doch ein neues Konto zu erstellen... die Aussage vom Support das wenn ich weiterspielen möchte mir ein neues Konto erstellen soll weist darauf hin dass Sie darauf plädieren mit dem Doppelaccount und dessen Klausel in den AGB's das Geld einstreichen zu können