ΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΤι να κάνετε εάν ένα καζίνο δεν θέλει να σας πληρώσει αυτό που έχετε κερδίσει;

Τι να κάνετε εάν ένα καζίνο δεν θέλει να σας πληρώσει αυτό που έχετε κερδίσει;

πριν από 4 έτη από apuig89
|
11522 προβολές 20 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 4 έτη

Εάν ένα καζίνο δέχεται μεθόδους ανάληψης χρημάτων όπως τραπεζική μεταφορά, skrill κ.λπ.


Γιατί απλώς λέτε ότι πρέπει να κάνω ανάληψη των κερδών με τη μέθοδο κατάθεσης, σε αυτήν την περίπτωση μια κύρια κάρτα; Η τράπεζα δεν δέχεται να λάβει πίστωση με αυτόν τον τρόπο, και έχουν την επιλογή ανάληψης χρημάτων μέσω τραπεζικής μεταφοράς και δεν μου επιτρέπουν να επιλέξω αυτήν την επιλογή, αυτό είναι άδικο.


Ποια λύση υπάρχει;

Αυτόματη μετάφραση:
apuig89
πριν από 4 έτη

It is a very common issue with Mastercard that it's possible to deposit money, but it's not possible to withdraw. I would be actually very surprised if the casino you're talking about wouldn't know it.

Generally speaking, you should always withdraw using the same method - it's an anti money-laundering rule, but as I already mentioned above, it's often impossible with Mastercard.

So what did the casino tell you? Have you tried to withdraw back to your Mastercard? Maybe if they see in their system that the transaction failed, they'll offer you another option.

πριν από 4 έτη

Αυτό που με εκπλήσσει είναι ότι δεν ψάχνουν για άλλη λύση και ο ahota σταμάτησε να απαντά στα μηνύματά μου. Το τελευταίο μήνυμα ήταν ότι ήταν δυνατή μόνο η ανάληψη με τον ίδιο τρόπο πληρωμής Mastercard σε αυτήν την περίπτωση όπως ήταν, αλλά δεν είναι δυνατή η ανάληψη μέσω της Mastercard μου, είπε η τράπεζά μου ING. Με το οποίο χρειάζομαι κάποιον να επικοινωνήσει με αυτό το καζίνο, έχουν επίσης την υπάρχουσα και πλήρως λειτουργική επιλογή ανάληψης χρημάτων μέσω τραπεζικού εμβάσματος

Αυτόματη μετάφραση:
apuig89
πριν από 4 έτη

What's the name of the casino? I would probably suggest you to create a complaint on our website. Our team can try to help you and contact the casino.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 έτη
πριν από 4 έτη

Καζίνο Wirwetten

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 έτη

Το Wirwetten είναι λίγο καταραμένο, η συνομιλία δεν είναι ζωντανή, είναι αγγλική και έχετε την αίσθηση ότι μια μηχανή απαντά στις ερωτήσεις σας

Αν και για την ανάληψη δεν υπήρχε πρόβλημα με μια ταχυδρομική κάρτα, η οποία δεν έχει καν το όνομά σας, τους έστειλα το προφίλ του ιστότοπου ανάρτησης και δεν μου έδωσε προβλήματα, με πολλά καζίνο που έχω αποσύρει με αυτήν την κάρτα (ρωτούν για το ίδιο μέσω εισοδήματος από τη συνταξιοδότηση, για την πρόληψη της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες)


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 έτη

Μπορείτε να προσπαθήσετε να κερδίσετε χρήματα με το Skrill ή όπου θέλετε να κερδίσετε χρήματα, να στρίψετε λίγο και να κάνετε ανάληψη και εκεί. Φαινόμουν ότι οι κανόνες λειτουργούσαν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 έτη

There are casinos that are run that way, it's actually unfair because if you don't have an account or don't have cards the only option via bank deposit which takes a long time

πριν από 4 έτη

Γεια, είχα προβλήματα με μια συνεδρία παιχνιδιού με το starcasino όπου έχασα πολλά χρήματα επειδή είχα το κοντέινερ μπόνους γεμάτο και θα πληρώσω (στοίχημα στις 17,50 φανταστείτε το τζάκποτ) και ο διακομιστής μου έδωσε ένα σφάλμα και με πέταξε έξωL; από τότε που ήρθα σε επαφή με την υποστήριξη που συνεχίζουν να λένε ότι περιμένουν την απάντηση του παρόχου και έχουν περάσει περισσότερο από δύο μήνες

Αυτόματη μετάφραση:
francescowere
πριν από 4 έτη

I understand that the casino is waiting for the provider, because it's most probably provider's fault, but it's strange that it takes so much time. I suggest you to create a complaint here https://casino.guru/complaints so we can try to help you to speed up the process. 2 months is way too much.

πριν από 4 έτη

What casino is this? That is illegal. Did you check their terms and conditions? Did they mention anything about withholding winnings? I haven't heard of this before.

πριν από 4 έτη

Red hot​ wild​

πριν από 2 έτη

Γεια σας, κέρδισα στο καζίνο planet 7 και διεκδικώ τα κέρδη μου και με γυρίζουν 1ος γιατί δεν είχαν φτάσει τα έγγραφά μου και τώρα που έφτασαν και εγκρίθηκαν ότι δεν έχουν τραπεζικά στοιχεία είπα να μου τα στείλουν μέχρι ελέγξτε συνεχίζουν να λένε το ίδιο πράγμα και είναι 15.000 $ θα μπορούσε κάποιος να μου δώσει κάποιες συμβουλές για το πώς να πληρώνομαι 😔 και έχω αποδείξεις για όλα αφού βγάζω φωτογραφίες από τις συνομιλίες 😔😔

Αυτόματη μετάφραση:
Allison1976
πριν από 2 έτη

Hi, I'm afraid they can't send it by a check, but if you have any document from your bank, you should be able to send it to the casino and prove your ownership over the bank account. The casino should be able to send you the winnings to your bank account after that. I'm wondering, how did you make your deposits in the casino? Have you used a card or what kind of a payment method?

πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω μια λεπτομέρεια με ένα καζίνο στο οποίο κέρδισα ένα έπαθλο και δεν φαίνεται το υπόλοιπο, μίλησα με την υποστήριξη αλλά δεν εμφανίζεται ούτε το παιχνίδι και έχω τη φωτογραφία του επάθλου και παρακάτω είναι το αναγνωριστικό παιχνιδιού... Ξέρεις τι μπορώ να κάνω; ή τι μπορεί να συμβεί;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είναι αυτό το πρόβλημα μόνο στη Mastercard;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω μια λεπτομέρεια με ένα καζίνο στο οποίο κέρδισα ένα έπαθλο και δεν φαίνεται το υπόλοιπο, μίλησα με την υποστήριξη αλλά δεν εμφανίζεται ούτε το παιχνίδι και έχω τη φωτογραφία του επάθλου και παρακάτω είναι το αναγνωριστικό παιχνιδιού... Ξέρεις τι μπορώ να κάνω; ή τι μπορεί να συμβεί;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there!

May I ask you a few questions first? You know in order to provide useful advice it's better to start with the basics.

You said you got in touch with the casino - what did the support tell you?

What type of game did you play, please?

There is a feature called "complaint", which I would like to suggest, it's just that according to my experiences with similar issues such a complaint will most likely be quite time-consuming. Basically, even the casino must wait for the game provider to make its investigation. That's how it normally works.

Anyway, feel free to learn more about the Complaint Resolution Center right here:

https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas

I'll wait for your update - thanks.


FrueHighRoller
πριν από 1 έτος

Hello.

May I know what makes you think that?

One way or another, would be good to use the "reply" button. It keeps the conversation quite well-organized and help others keeping up with the context. Speaking of which - who are you actually asking? 🙂

Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Προς υποστήριξη μου λένε ότι είναι κάτι πολύ περίεργο που δεν τους έχει συμβεί ποτέ, αφού στην ιστορία των θεατρικών έργων δεν εμφανίζεται αυτό το νικητήριο έργο, έτσι έστειλαν τη φωτογραφία που επισύναψα στον πάροχο για να μας πει τι συνέβη.

Το παιχνίδι είναι Dolphin's Pearl deluxe από τον πάροχο novomatic.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Το καζίνο betvistas δεν μου έχει πληρώσει ό,τι κερδίζω, πώς μπορώ να τους ζητήσω να με πληρώσουν;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα