Πληρωμή με προβλήματα Cashwin

πριν από 1 μήνα από dkqsrvtj55
|
848 προβολές 13 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Είναι ο ιστότοπος Cashwin ασφαλής και αξιόπιστος ιστότοπος; Έχω την αίσθηση ότι δεν θα πληρώσουν τα χρήματά μου

Αυτόματη μετάφραση:
dkqsrvtj55
πριν από 1 μήνα

Hi, according to our safety index I would say that the casino is pretty good. 

As for your withdrawal, how long have you been waiting for it ? I've seen that the casino hasn't had any complaints that they haven't resolved yet and we're giving them 14 days to solve the whole process including sending the money. So if that doesn't happen, you can update me and our team will try to help you. 

For the time being, I would not be sceptical and ask what stage your withdrawal is at.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, όπως ήδη φοβόμουν, όλες οι αναλήψεις μου ακυρώθηκαν και απορρίφθηκαν, δύο φορές για 1000 € και μία για 309,20 €. Ο λόγος ήταν ότι τα έγγραφα ήταν ελλιπή και ότι υποτίθεται ότι έπρεπε να ξοδέψω ακόμα 1476€, αλλά πλήρωσα 1100€ και αυτό έπαιξε και κέρδισε, μπορείτε να με βοηθήσετε; Δεν πρόκειται να ρισκάρω ξανά με 1.476€ και να καταλήξω να χάσω τα πάντα

Αυτόματη μετάφραση:
dkqsrvtj55
πριν από 1 μήνα

Well, it means that you are still not fully verified in the casino because the documents are incomplete. Did you send them what they needed or what was the issue ? You didn't add something you were supposed to? 

As far as you still have to spend the mentioned amount, is it some kind of wagering on the deposit that you have to fulfill ? Or is it a wager on some other bonus ? 

Either way, since you have an open complaint, our team will try to help you, so we'll see how it goes. 

If you have an update, let us know. 

πριν από 1 μήνα

Έχω πλέον εκπληρώσει όλες τις προϋποθέσεις πώλησης, οι όροι και οι προϋποθέσεις αναφέρουν ότι τα χρήματα που κατατέθηκαν πρέπει να παιχτούν με ελάχιστη απόδοση 1,50. Το έκανα με μια μικρή απώλεια. Τώρα ήθελα να πληρωθούν τα χρήματα, αλλά δημιουργούνται συνεχώς νέα έγγραφα, τα οποία έχω στείλει αρκετές φορές, νομίζω ότι απλώς με καθυστερούν μέχρι να χάσω όλα τα χρήματα, αλλά δεν θα το κάνω. Χρειάζομαι βοήθεια για το πώς να προχωρήσω

Αυτόματη μετάφραση:
dkqsrvtj55
πριν από 1 μήνα

What documents does the casino keep asking for from you and what do they not like about the ones you send ? 

I see that your situation is related to sports betting, so it's not the best, because we at Casino Guru don't deal with this kind of stuff, because we don't have experts in it. 

So we'll see how it turns out, but I hope that when you complete the verification successfully, you will be able to withdraw the money. 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Είμαι ήδη επαληθευμένος. Θέλουν ένα στιγμιότυπο οθόνης της μεταφοράς μου στο καζίνο τους, αλλά το στιγμιότυπο οθόνης δεν δείχνει όλα τα δεδομένα σε μία εικόνα. Θέλουν το όνομά μου, IBAN, ημερομηνία, ποσό, παραλήπτη, αλλά δεν χωράνε όλα σε μια εικόνα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Είμαι ήδη επαληθευμένος. Θέλουν ένα στιγμιότυπο οθόνης της μεταφοράς μου στο καζίνο τους, αλλά το στιγμιότυπο οθόνης δεν δείχνει όλα τα δεδομένα σε μία εικόνα. Θέλουν το όνομά μου, IBAN, ημερομηνία, ποσό, παραλήπτη, αλλά δεν χωράνε όλα σε μια εικόνα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I would say you are not supposed to provide a screenshot. Try to get the official document in this format.pdf

It's really sad the casino support is not capable of a decent explanation. I suggest you ask them directly. Screenshots are usually not accepted because such documents may be cropped or altered.



πριν από 1 μήνα
πριν από 1 μήνα

Hey, do you need something?

Frankly, this screenshot does not say much. 🤷‍♀️

πριν από 2 εβδομάδες

Hey,

how long it takes them to withdrawal the money I won?

I read that many players didnt received their money and now I'm worried that they dont pay out.


I ve been waiting for 48 hours now...



kareniarriaga24
πριν από 2 εβδομάδες

Please be more specific what would you like to say, or help with, please?

πριν από 2 εβδομάδες

Hey,

how long it takes them to withdrawal the money I won?

I read that many players didnt received their money and now I'm worried that they dont pay out.


I ve been waiting for 48 hours now...



πριν από 2 εβδομάδες

Hi. We usually give casinos 14 full days to process the payment. Is your account fully verified at this casino, is this your first withdrawal there?

Romi
πριν από 2 εβδομάδες

Hey,

yes Im fully verified. I asked the Support 3 Times if my documents sufficient.

If you want to withdrawal they say it takes maximum 72 hours to receive the money.

I dont understand why they dont just pay out the amout you won but when you deposit money It is instant on your account...

markxzz
πριν από 2 εβδομάδες

I wouldn't be skeptical yet in this situation. You haven't been waiting that long, but has the casino given you any reason for not having the money yet ? I can see that you are verified, so you will probably need to be a bit patient and if the casino does not communicate and you do not withdraw the money in the time that Romi mentioned, then let us know and we will try to help you. 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα