Αγαπητή ομάδα εξυπηρέτησης πελατών,
Επικοινωνώ μαζί σας για να απαντήσω σε ένα παράπονο σχετικά με μια εκκρεμή πληρωμή. Περιμένω να εξοφληθεί το υπόλοιπό μου για περισσότερες από 7 ημέρες τώρα, κάτι που είναι εξαιρετικά απογοητευτικό για μένα.
Τα στοιχεία της συναλλαγής μου είναι τα εξής:
- Ποσό: 3500
- Ημερομηνία αίτησης ανάληψης: 14/3/2024
- Μέθοδος ανάληψης που χρησιμοποιείται: Πιστωτική κάρτα
Παρά το γεγονός ότι επικοινώνησα πολλές φορές με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, δεν έλαβα μια ικανοποιητική λύση. Ως εκ τούτου, ζητώ να διεκπεραιωθεί αμέσως το αίτημα απόσυρσής μου.
Περιμένω τα χρήματά μου να μεταφερθούν στον λογαριασμό μου το συντομότερο δυνατό. Σας προτρέπω να επιλύσετε αυτό το ζήτημα καθώς, ως πιστός πελάτης, αναμένω μια αξιόπιστη και έγκαιρη εμπειρία εξυπηρέτησης.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την άμεση προσοχή σας και ελπίζω για μια θετική λύση σε αυτό το πρόβλημα.
Dear customer service team,
I am contacting you to address a complaint regarding an outstanding payment. I've been waiting for my balance to be paid out for more than 7 days now, which is extremely frustrating for me.
My transaction details are as follows:
- Amount: 3500
- Withdrawal request date: 3/14/2024
- Withdrawal method used: Credit card
Despite contacting your customer service team several times, I have not received a satisfactory solution. I therefore ask that my withdrawal request be processed immediately.
I expect my money to be transferred to my account as quickly as possible. I urge you to resolve this issue as, as a loyal customer, I expect a reliable and timely service experience.
I thank you in advance for your prompt attention and hope for a positive solution to this problem.
Sehr geehrtes Kundendienstteam,
Ich wende mich an Sie, um eine Beschwerde bezüglich einer ausstehenden Zahlung anzusprechen. Ich warte nun bereits seit mehr als 7 Tagen auf die Auszahlung meines Guthabens, was für mich äußerst frustrierend ist.
Meine Transaktionsdetails lauten wie folgt:
- Betrag: 3500
- Datum der Auszahlungsanforderung:14.3.2024
- Verwendete Auszahlungsmethode: Kreditkarte
Trotz meiner mehrmaligen Kontaktaufnahme mit Ihrem Kundendienstteam habe ich bisher keine zufriedenstellende Lösung erhalten. Ich bitte daher um eine umgehende Bearbeitung meiner Auszahlungsanfrage.
Ich erwarte, dass mein Geld schnellstmöglich auf mein Konto überwiesen wird. Ich bitte Sie dringend, dieses Problem zu lösen, da ich als treuer Kunde eine zuverlässige und zeitnahe Serviceerfahrung erwarte.
Ich bedanke mich im Voraus für Ihre prompte Aufmerksamkeit und hoffe auf eine positive Lösung dieses Problems.