Παράπονο για εκκρεμή πληρωμή

πριν από 1 μήνα από nevero1989
|
1045 προβολές 9 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Αγαπητή ομάδα εξυπηρέτησης πελατών,


Επικοινωνώ μαζί σας για να απαντήσω σε ένα παράπονο σχετικά με μια εκκρεμή πληρωμή. Περιμένω να εξοφληθεί το υπόλοιπό μου για περισσότερες από 7 ημέρες τώρα, κάτι που είναι εξαιρετικά απογοητευτικό για μένα.


Τα στοιχεία της συναλλαγής μου είναι τα εξής:

- Ποσό: 3500

- Ημερομηνία αίτησης ανάληψης: 14/3/2024

- Μέθοδος ανάληψης που χρησιμοποιείται: Πιστωτική κάρτα


Παρά το γεγονός ότι επικοινώνησα πολλές φορές με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, δεν έλαβα μια ικανοποιητική λύση. Ως εκ τούτου, ζητώ να διεκπεραιωθεί αμέσως το αίτημα απόσυρσής μου.


Περιμένω τα χρήματά μου να μεταφερθούν στον λογαριασμό μου το συντομότερο δυνατό. Σας προτρέπω να επιλύσετε αυτό το ζήτημα καθώς, ως πιστός πελάτης, αναμένω μια αξιόπιστη και έγκαιρη εμπειρία εξυπηρέτησης.


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την άμεση προσοχή σας και ελπίζω για μια θετική λύση σε αυτό το πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Πρόκειται για το Casino Frumizi

Αυτόματη μετάφραση:
nevero1989
πριν από 1 μήνα

Hello,

I could not overlook that the post seems to be addressed to Frumzi's customer service team.

I wanted you to know, that I'm pretty convinced the customer service team won't find this post here on the forum. When it comes to similar problems with Frumzi, I suggest you check out this thread 👈

Many players are experiencing delays, so it seems, we just all need to wait.

Some of them have been paid out, by the way.


πριν από 1 μήνα

Ακόμα δεν έχω λάβει την πληρωμή μου, περιμένω περισσότερες από 7 ημέρες τώρα. Παρακαλώ βοηθήστε με περαιτέρω

Αυτόματη μετάφραση:
nevero1989
πριν από 1 μήνα

Hi, you didn't get any new update or the casino didn't tell you anything ? 

I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal, so you're only halfway through. If nothing happens in two weeks and the casino continues to ignore you, then you can file a complaint with us and our team will investigate and try to find out what's going on. 

I would recommend being patient for now even though I know it is not easy.

πριν από 4 εβδομάδες

file

Τώρα έχουν περάσει 15 μέρες και δυστυχώς δεν έχω λάβει ακόμη πληρωμή 😕

Αυτόματη μετάφραση:
nevero1989
πριν από 3 εβδομάδες

I'm sorry, the casino still hasn't told you anything and you haven't learned anything new why you still don't have your money ? 

I see you have an open complaint, so our team will try to help you. I hope this will be resolved as soon as possible. 

If you have anything new, let us know.

πριν από 3 εβδομάδες

Μέχρι τώρα έχω λάβει μόνο την ίδια δικαιολογία από την εξυπηρέτηση πελατών ότι ζητούν συγγνώμη για την καθυστέρηση. Ωστόσο, έχουν περάσει ήδη 16 ημέρες και δεν έχω λάβει ακόμη πληρωμή. Ζητώ βοήθεια γιατί αυτό είναι πραγματικά ενοχλητικό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Επισυνάπτεται η σημερινή δήλωση και όπως πάντα η ίδια ακριβώς απάντηση όπως πάντα

file

Αυτόματη μετάφραση:
nevero1989
πριν από 3 εβδομάδες

Yes, I see it's the same thing over and over again and as I mentioned our team will try to help you. So we will have to be patient and wait until we contact the casino. I hope you will see your money as soon as possible. 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα