πριν από 2 έτη
Κέρδισα πριν από 6 ημέρες 5000$ στο mostbet. Αλλά η mostbet πάγωσε τον λογαριασμό μου. Τι μπορώ να κάνω?
I win 6day ago 5000$ in mostbet. But mostbet frozen my account. What can i do?
3
Κέρδισα πριν από 6 ημέρες 5000$ στο mostbet. Αλλά η mostbet πάγωσε τον λογαριασμό μου. Τι μπορώ να κάνω?
I win 6day ago 5000$ in mostbet. But mostbet frozen my account. What can i do?
Χαίρετε,
Ο λογαριασμός σας βρίσκεται υπό έρευνα, επικοινωνήσατε με την υποστήριξη;
Θα πρέπει να εξηγήσουν.
Hello,
your account is under some sort of investigation, did you contact the support please?
They should explain.
Ο ιστότοπος Mostbet εκτράφηκε Κέρδισα 5 ts hryvnia και ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε αμέσως
όλα είναι απόδειξη ότι όλα συνέβησαν στο ρεύμα
όλη η αλληλογραφία καταγράφηκε σε βίντεο
Προωθείτε SCAM
ΑΥΤΟ ΑΠΑΙΤΩ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΣ
Η βαθμολογία δεν είναι δίκαιη, η βαθμολογία μου είναι μία
Mostbet site bred I won 5 ts hryvnia and my account was immediately blocked
everything is proof everything happened on the stream
all correspondence recorded on video
You are promoting SCAM
I DEMAND THIS ON THEIR PAGE
The rating is not fair, my rating is one
Мостбет сайт разводил я выиграл 5 тс гривен и мне тут же блокнули счёт
всё пруфы есть всё происходило на стриме
все переписки записаны на видео
Вы рекламируете МОШЕНИКОВ
ТРЕБУЮ УКАЗАТЬ ЭТО НА ИХ СТРАНИЦЕ
Оценка не справедливо завышена моя оценка единица
Εδώ ένα τέτοιο πιάτο κρέμεται εδώ και ένα μήνα τα χρήματα είναι παγωμένα
δεν μπορεί καν να δικαιολογήσει
Ολοκληρώθηκε η επαλήθευση
Επίσης, πολλοί άνθρωποι στο chat έγραψαν ότι η Mostbet είναι απάτη
οπότε παρακαλούμε να το καταλάβετε διαφορετικά απότομα και η εμπιστοσύνη στον ιστότοπό σας θα εξαφανιστεί
είναι razberatelto θα κάνω stream στο tik tok ό,τι και να μου πουν αργότερα
ότι υπερέβαλα κάτι
Here such a plate has been hanging for a month money is frozen
can't even justify
Verification completed
Also, many people in the chat wrote that Mostbet is a scam
so please figure it out otherwise abruptly and trust in your site will disappear
it's razberatelto I will stream on tik tok no matter what they tell me later
that i exaggerated something
Вот такая плашка висит уже месяц деньги заморожены
не чем оправдать даже не могут
Верификация пройдена полностью
Так же много людей в чате писали что Мостбет это лохотрон
так что разберитесь пожалуйста а то резко и к вашему сайту доверие пропадет
это разберательтво я буду стримить в тик ток что бы мне потом не говорили
что я что то преувеличил
Γεια σου pudovpud.
Επιτρέψτε μου να συνοψίσω τις απαντήσεις μου σε μία μόνο ανάρτηση, θα προσπαθήσω να ξεκινήσω από την αρχή:
Δεν είναι τόσο σπάνιο ότι σε τόνους καζίνο, ο λογαριασμός σας μπλοκάρεται αμέσως μετά την υποβολή μιας ανάληψης. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για αυτό. Από όσο καταλαβαίνουμε, ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί στο παρελθόν, επομένως πιθανότατα πρόκειται για πρόσθετο έλεγχο ασφαλείας, ένας τέτοιος έλεγχος μπορεί ακόμη και να ενεργοποιηθεί αυτόματα ή εάν φθάσετε σε κάποιο όριο υποβάλλοντας την ανάληψη, αυτά τα "όρια" μπορεί να διαφέρουν από σειρά μαθημάτων. Συμφωνώ ότι το καζίνο πρέπει να ενημερώσει τον παίκτη, αυτό θα ήταν λογικό. Υποθέτω σωστά ότι λάβατε κάποιου είδους email σχετικά με τον κλειδωμένο λογαριασμό σας; Αναφέρατε την επικοινωνία, αλλά όχι με συγκεκριμένο τρόπο.
Είναι καλό που υποβάλατε την καταγγελία . Παρέχετε όλες τις σχετικές επικοινωνίες, βίντεο και στιγμιότυπα οθόνης ακριβώς εκεί. Μέχρι να κλείσει η καταγγελία, δεν χρειάζεται να χαρακτηρίσετε το καζίνο ως απάτη. Αρχικά, η ομάδα καταγγελιών θα διερευνήσει το θέμα και μόνο τότε θα είναι η κατάλληλη στιγμή για περαιτέρω συνέπειες.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το τι πρέπει να περιμένετε, κάντε κλικ/πατήστε αυτόν τον σύνδεσμο
Δυστυχώς, δεν μπορώ να διαβάσω κανένα από τα στιγμιότυπα οθόνης, επομένως υποθέτω ότι το καζίνο ερευνά κάτι εδώ και ένα μήνα περίπου. Λοιπόν, συμβαίνει, ειδικά εάν ο πάροχος του παιχνιδιού εμπλακεί, πράγμα που σημαίνει ότι το ιστορικό παιχνιδιών σας είναι υπό περαιτέρω έλεγχο.
Ένας ύποπτος θα πρέπει να συνεργαστείτε με την ομάδα παραπόνων και να περιμένετε το αποτέλεσμα υπομονετικά. 🙏
Σας εύχομαι ένα δίκαιο τέλος.
Hello pudovpud.
Allow me to summarize my answers in a single post, I'll try to start from the beginning:
It's not so rare, that in tons of casinos, your account is blocked immediately after you submit a withdrawal. There are several reasons for that. As far as understand, your account was verified in the past, so probably this is sort of additional security check, such a check can even be triggered automatically, or if you hit some threshold by submitting the withdrawal, those "limits" can vary of course. I agree that the casino should inform the player, that would be reasonable. Am I assuming correctly that you received some sort of email concerning your locked account? You mentioned communication, but not in a specific way.
It's good that you submitted the complaint. Kindly provide all associated communications, videos, and screenshots right there. Until the complaint is closed, there is no need to mark the casino as a scam. At first, the complaint team will investigate the matter, and only then will be the proper time for further consequences.
Kindly learn more about what you should expect, click/tap this link
Sadly, I can't read any of the screenshots, hence I'm just guessing that the casino has been investigating something for a month or so. Well, it happens, especially if the game provider gets involved, meaning that your gaming history is under further check.
A suspect you should cooperate with the complaint team and wait for the result patiently. 🙏
Wish you a fair ending.
Δεν μπορούσα καν να φανταστώ ότι μπορεί να συμβεί.
I couldn't even imagine, that it can happen.
Όχι, εδώ κάνεις απόλυτο λάθος.
Στη ζωή μου δεν θα έβαζα δεκάρα σε ένα καζίνο που, αφού κερδίσω, θα μου κλέψει τον λογαριασμό για 2 μήνες
Δεν γράφουν πουθενά για αυτό, δηλαδή, αυτό το καζίνο μπορεί απλά να μην μου πληρώσει τα χρήματα επειδή το ήθελε
Γεγονός είναι ότι εργάστηκα ως διευθυντής καζίνο
Και θα σας πω ότι ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε δικαιολογημένο από το γεγονός ότι τα κέρδη μου ξεπέρασαν το ποσό των καταθέσεων που έγιναν 🙂 και δεν χρειάζεται να πω ότι δεν είναι έτσι, προς το παρόν εκπέμπω στο twitch
και οι θεατές μου είδαν αυτό το καζίνο από κοινού φώναξαν ότι ήταν απατεώνας
Αλλά !! Εμπιστεύτηκα τον ιστότοπό σας και τη βαθμολογία που υποδείξατε
Και έτσι, γίνοντας η παραπομπή σας, έγινα για εσάς μια από τις πηγές εισοδήματος
και στο άθροισμα στο site σου είμαι εγγεγραμμένος σε 16 καζίνο και δεν υπάρχει τέτοια βλακεία με δύο μήνες επαλήθευση !!
Πέρασα από πλήρη επαλήθευση, περίμενα μια κλήση για 9 ημέρες και δεν κατάλαβα γιατί;
και τώρα να περιμένω άλλους 2 μήνες; Σοβαρά μιλάς, πες μου αν ήσουν στη θέση μου πως θα αντιδρούσες σε αυτή την κατάσταση;; αποδεικνύεται ότι με εξαπάτησαν όχι μόνο το bridgebet αλλά και το gurucasino, το οποίο τόσο προωθούσα στο stream, νομίζω ότι πρέπει είτε να παρέμβεις είτε να αλλάξεις την αξιολόγηση αυτού του καζίνο
Και αυτό μου γράφει το bot όταν γράφω στο καθορισμένο mail
Η επαλήθευση λογαριασμού μπορεί να διαρκέσει από 1 έως 60 ημέρες (σύμφωνα με την ρήτρα 7.9 των κανόνων).
Θα ειδοποιηθείτε για το αποτέλεσμα της επαλήθευσης, περιμένετε.
No, you are absolutely wrong here.
In my life I would not deposit a penny in a casino that, after winning, will steal my acc for 2 months
They don’t write about this anywhere, that is, this casino may simply not pay me the money because it wanted to
The fact is that I worked as a casino manager
And I’ll tell you that my account was blocked justified by the fact that my winnings exceeded the amount of deposits made 🙂 and I don’t need to say that this is not so I’m currently broadcasting on twitch
and my viewers saw this casino in unison shouted that it was a swindler
But !! I trusted your site and the rating you indicated
And thus, becoming your referral, I became for you one of the source of income
and in the sum on your site I am registered at 16 casinos and there is no such foolishness with two months of verification !!
I went through full verification, I waited for a call for 9 days and did not understand why?
and now wait another 2 months? Are you serious, tell me if you were in my position, how would you react to this situation ?? it turns out that I was deceived not only by the bridgebet but also by the gurucasino, which I so promoted on the stream, I think that you should either intervene or change the assessment of this casino
And this is what the bot writes to me when I write to the specified mail
Account verification can take from 1 to 60 days (according to clause 7.9 of the rules).
You will be notified of the result of the verification, please wait.
Нет тут вы абсолютно не правы
Я бы в жизни не внес не копейки в казино которое после выигрыша будет мурыжить мой акк 2 месяца
У них об этом не где не написано !тоесть это казино может просто не выплатить мне деньги потому что оно так захотело
Дело в том что я работал менеджером казино
И скажу вам блокировка моего акк оправдана тем что мой выигрыш превысил суму внесённых депозитов 🙂 и не нужно мне говорить что это не так Я сейчас веду трансляции на твич
и мои зрители увидев это казино хором закричали что это разводняк
Но !! я доверился вашему сайту и указанной вами оценке
И тем самым став вашим рефиралом я стал для вас одним из источником заработка
и в суме на вашем сайте я зарегистрирован на 16 казино и там такой дуристики с двумя месяцами верификации нет !!
Я прошел полную верификацию ждал звонка 9 дней так и не понял почему ?сразу нельзя что ли
и теперь ещё жди 2 месяца ? серьезны вы мне скажите вы бы на моем месте как бы отнеслись к данной ситуации ?? получается меня обманул не только мостбет но и гуруказино который я так разпиаривал на стриме я счетаю что вы должны либо вмешается либо изменить оценку данного казино
И вот что мне пишет бот когда я пишу по указанной почте
Проверка учетной записи может занимать от 1 до 60 дней (согласно пункту правил 7.9).
Вы будете уведомлены о результате проверки, пожалуйста, ожидайте.
Γεια,
φαίνεται ότι δεν καταλαβαίνουμε καλά ο ένας τον άλλον από την αρχή. Λόγω του γεγονότος ότι χρησιμοποιούμε διαφορετικές γλώσσες, δεν ήμουν καν σίγουρος για το ακριβές νόημα της πρώτης σας ανάρτησης. οπότε απαντούσα σε αυτό που νομίζω ότι μιλούσες. Το αναγνωρίσατε αυτό;
"Δυστυχώς, δεν μπορώ να διαβάσω κανένα από τα στιγμιότυπα οθόνης, επομένως απλά υποθέτω ότι το καζίνο έχει ερευνήσει κάτι..."
Ακόμα και τώρα νιώθω ότι μου λείπει το ακριβές νόημα των λέξεων σου. 🙂 Γιατί είναι η πρώτη φορά που αναφέρεις 2 μήνες και περαιτέρω έρευνα.
Είμαι βέβαιος ότι δεν πρόκειται να σας αρέσει αυτό, ακόμα τουλάχιστον λόγω της πολιτικής AML και άλλων εσωτερικών πολιτικών, το καζίνο πρέπει απλώς να διερευνήσει τις παρατυπίες εάν εντοπιστούν. Αυτό μπορεί εύκολα να γίνει θέμα ασφάλειας, καταλαβαίνουμε ότι για να μην χαλάσει η έρευνα, ο παίκτης δεν είναι πλήρως ενημερωμένος για όλες τις λεπτομέρειες. Θα ενημερωθεί όμως μόλις ολοκληρωθεί η έρευνα. Αυτό είναι κατανοητό.
Για άλλη μια φορά, λοιπόν, δεν ξέρω τι έκανε το καζίνο να ερευνήσει τον λογαριασμό σας, οπότε δεν μπορώ να πω αν είναι εντάξει. Αυτό πρόκειται να ανακαλύψει η καταγγελία.
Δεν θα το χαιρόμουν αυτό αν ήμουν στη θέση σου, αλλά ξέρω ότι μπορεί να συμβεί μια τέτοια κατάσταση και η συνεργασία είναι η καλύτερη προσέγγιση.
Σας εύχομαι καλή τύχη με την καταγγελία και ενημερώστε την Kristina εδώ .🤞
Hello,
it seems that we do not understand each other quite well from the beggining. Due to the fact tha we're using different languages, I was not even sure about the exact meaning of your first post. so I was answering what I feel you was talkig about. Did you acknowledge this?
"Sadly, I can't read any of the screenshots, hence I'm just guessing that the casino has been investigating something..."
Even now I feel I'm missing the exact meaning of your words. 🙂 Because it's the first time you mentioned 2 months and further investigation.
I'm sure that you are not going to like this, still at least due to AML policy and other internal policies, the casino simply has to investigate irregularitities if found. This may easly became the matter of security, we understand that to avoid spoiling the investigation, player is not fully informed about all details. But will be informed as soon as the investigation is over. That is understandable.
So once again, I do not know what made casino investigate your account, so I can't say if it is alright. This is what the complaint is about to find out.
I won't be happy about that if I were you, but I know that such situation may occure and cooperation is the best approach.
I wish you best of luck with the complaint and please update Kristina here.🤞
Καταφέρατε να λύσετε το πρόβλημά σας;
Were you able to solve your problem?
Konntest du dein Problem lösen?
Ελπίζω ότι έχετε ενημερώσει την Kristina όπως ζήτησε στην καταγγελία , παρέχοντας όλα τα σχετικά comms, ώστε να μπορεί να βοηθήσει περαιτέρω. 🤞
I hope that you've updated Kristina as she asked in the complaint, by providing all related comms, so she can help further. 🤞
Η καταγγελία δεν έχει καταλήξει ακόμα σε κάποιο συμπέρασμα, οπότε πρέπει να περιμένουμε λίγο για την επόμενη ενημέρωση, νομίζω.
The complaint has not yet reached any conclusion, so we have to wait a bit for the next update, I think.
Γειά σου,
μπορείς πρώτα να περιγράψεις το πρόβλημά σου; Στο μεταξύ, μπορείτε πάντα να μάθετε περισσότερα για το Κέντρο Ανάλυσης Γκουρού του Καζίνο . Αυτός είναι ο τρόπος που προσφέρουμε βοήθεια στους παίκτες. 😉
Hello there,
can you describe your issue, first? In the menatime, you can always learn more about the Casino Guru Resolution Center . this the way we offer help to players. 😉
Γεια σε όλους im The player ID 212788723
Στις 03/12/2024 δημιούργησα έναν λογαριασμό στο Mostbet.com έκανα μια κατάθεση μετά από αυτό έλαβα ένα αναδυόμενο παράθυρο (θα βρείτε όλες τις φωτογραφίες παρακάτω) επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών που μου είπαν να επικοινωνήσω Το έκανα και ζήτησαν πολλά έγγραφα, τους έστειλα το καθένα από αυτά.
μετά από αυτό μου είπαν να φτιάξω ένα πρόγραμμα για μια επαλήθευση Κλήση στο Skype, διάλεξα ένα ήταν 10/12/2024 14:00 GMT+1 η μέρα ήταν σήμερα και κανείς δεν τηλεφώνησε, περίμενα για ώρες και επικοινώνησα με το εξυπηρέτηση πελατών Κλείνουν το εισιτήριο κάθε φορά, οπότε η κατάθεσή μου έχει φύγει και κανείς δεν μπορεί να κάνει κάτι (νομίζω ότι είναι εταιρεία απάτης)
Hello everyone im The player ID 212788723
At 03/12/2024 i created an account on Mostbet.com i did a deposit after that i received a pop up ( you will find all the pictures below ) i contacted the client service they told me to Contact id@mostbet.com i did and they asked for alot of documents i did send them every single one of them.
after that they told me to pike a schedule for a verification Call in Skype i did pick one it was 10/12/2024 14:00 GMT+1 the day was Today and no one called i was waiting For hours and i did contact the client service They close the ticket every time so my deposit is gone and no one can do someting ( i think its a scam company )
Γεια σας.
Όπως μπορείτε να δείτε, αυτό το νήμα ενημερώθηκε για τελευταία φορά πριν από ένα χρόνο, οπότε ίσως είναι καλύτερο για εσάς να μείνετε στο γενικό νήμα αυτού του καζίνο όπου έχω ήδη δημοσιεύσει την απάντησή μου σε εσάς .
Δεν χρειάζεται να δημοσιεύετε το ίδιο πράγμα σε όλο το φόρουμ.
Σας ευχαριστώ.
Hello there.
As you can see, this thread was last updated a year ago, so maybe it is better for you to stay in the general thread of this casino where I already posted my reply to you.
No need to post the same thing all over the forum.
Thank you.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.