Mostbet Frozen account

πριν από 2 έτη από ismayilov2265
|
3971 προβολές 13 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

I win 6day ago 5000$ in mostbet. But mostbet frozen my account. What can i do?

file

ismayilov2265
πριν από 2 έτη

Hello,

your account is under some sort of investigation, did you contact the support please?

They should explain.

πριν από 1 έτος

Ο ιστότοπος Mostbet εκτράφηκε Κέρδισα 5 ts hryvnia και ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε αμέσως

όλα είναι απόδειξη ότι όλα συνέβησαν στο ρεύμα

όλη η αλληλογραφία καταγράφηκε σε βίντεο

Προωθείτε SCAM

ΑΥΤΟ ΑΠΑΙΤΩ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΣ

Η βαθμολογία δεν είναι δίκαιη, η βαθμολογία μου είναι μία


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file Εδώ ένα τέτοιο πιάτο κρέμεται εδώ και ένα μήνα τα χρήματα είναι παγωμένα

δεν μπορεί καν να δικαιολογήσει

Ολοκληρώθηκε η επαλήθευση

Επίσης, πολλοί άνθρωποι στο chat έγραψαν ότι η Mostbet είναι απάτη

οπότε παρακαλούμε να το καταλάβετε διαφορετικά απότομα και η εμπιστοσύνη στον ιστότοπό σας θα εξαφανιστεί

είναι razberatelto θα κάνω stream στο tik tok ό,τι και να μου πουν αργότερα

ότι υπερέβαλα κάτι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file Το χαζό ρομπότ απαντά σε ερωτήσεις μέσω ταχυδρομείου με το ίδιο μήνυμα

Αυτόματη μετάφραση:
pudovpud
πριν από 1 έτος

Hello pudovpud.


Allow me to summarize my answers in a single post, I'll try to start from the beginning:


It's not so rare, that in tons of casinos, your account is blocked immediately after you submit a withdrawal. There are several reasons for that. As far as understand, your account was verified in the past, so probably this is sort of additional security check, such a check can even be triggered automatically, or if you hit some threshold by submitting the withdrawal, those "limits" can vary of course. I agree that the casino should inform the player, that would be reasonable. Am I assuming correctly that you received some sort of email concerning your locked account? You mentioned communication, but not in a specific way.




It's good that you submitted the complaint. Kindly provide all associated communications, videos, and screenshots right there. Until the complaint is closed, there is no need to mark the casino as a scam. At first, the complaint team will investigate the matter, and only then will be the proper time for further consequences.


Kindly learn more about what you should expect, click/tap this link


Sadly, I can't read any of the screenshots, hence I'm just guessing that the casino has been investigating something for a month or so. Well, it happens, especially if the game provider gets involved, meaning that your gaming history is under further check.




A suspect you should cooperate with the complaint team and wait for the result patiently. 🙏


Wish you a fair ending.




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

I couldn't even imagine, that it can happen.

Radka
πριν από 1 έτος

Όχι, εδώ κάνεις απόλυτο λάθος.

Στη ζωή μου δεν θα έβαζα δεκάρα σε ένα καζίνο που, αφού κερδίσω, θα μου κλέψει τον λογαριασμό για 2 μήνες

Δεν γράφουν πουθενά για αυτό, δηλαδή, αυτό το καζίνο μπορεί απλά να μην μου πληρώσει τα χρήματα επειδή το ήθελε

Γεγονός είναι ότι εργάστηκα ως διευθυντής καζίνο

Και θα σας πω ότι ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε δικαιολογημένο από το γεγονός ότι τα κέρδη μου ξεπέρασαν το ποσό των καταθέσεων που έγιναν 🙂 και δεν χρειάζεται να πω ότι δεν είναι έτσι, προς το παρόν εκπέμπω στο twitch

και οι θεατές μου είδαν αυτό το καζίνο από κοινού φώναξαν ότι ήταν απατεώνας

Αλλά !! Εμπιστεύτηκα τον ιστότοπό σας και τη βαθμολογία που υποδείξατε

Και έτσι, γίνοντας η παραπομπή σας, έγινα για εσάς μια από τις πηγές εισοδήματος

και στο άθροισμα στο site σου είμαι εγγεγραμμένος σε 16 καζίνο και δεν υπάρχει τέτοια βλακεία με δύο μήνες επαλήθευση !!

Πέρασα από πλήρη επαλήθευση, περίμενα μια κλήση για 9 ημέρες και δεν κατάλαβα γιατί;

και τώρα να περιμένω άλλους 2 μήνες; Σοβαρά μιλάς, πες μου αν ήσουν στη θέση μου πως θα αντιδρούσες σε αυτή την κατάσταση;; αποδεικνύεται ότι με εξαπάτησαν όχι μόνο το bridgebet αλλά και το gurucasino, το οποίο τόσο προωθούσα στο stream, νομίζω ότι πρέπει είτε να παρέμβεις είτε να αλλάξεις την αξιολόγηση αυτού του καζίνο

Και αυτό μου γράφει το bot όταν γράφω στο καθορισμένο mail


Η επαλήθευση λογαριασμού μπορεί να διαρκέσει από 1 έως 60 ημέρες (σύμφωνα με την ρήτρα 7.9 των κανόνων).

Θα ειδοποιηθείτε για το αποτέλεσμα της επαλήθευσης, περιμένετε.


Αυτόματη μετάφραση:
pudovpud
πριν από 1 έτος

Hello,

it seems that we do not understand each other quite well from the beggining. Due to the fact tha we're using different languages, I was not even sure about the exact meaning of your first post. so I was answering what I feel you was talkig about. Did you acknowledge this?

"Sadly, I can't read any of the screenshots, hence I'm just guessing that the casino has been investigating something..."

Even now I feel I'm missing the exact meaning of your words. 🙂 Because it's the first time you mentioned 2 months and further investigation.

I'm sure that you are not going to like this, still at least due to AML policy and other internal policies, the casino simply has to investigate irregularitities if found. This may easly became the matter of security, we understand that to avoid spoiling the investigation, player is not fully informed about all details. But will be informed as soon as the investigation is over. That is understandable.

So once again, I do not know what made casino investigate your account, so I can't say if it is alright. This is what the complaint is about to find out.

I won't be happy about that if I were you, but I know that such situation may occure and cooperation is the best approach.

I wish you best of luck with the complaint and please update Kristina here.🤞


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
pudovpud
πριν από 1 έτος

Καταφέρατε να λύσετε το πρόβλημά σας;

Αυτόματη μετάφραση:
pudovpud
πριν από 1 έτος

I hope that you've updated Kristina as she asked in the complaint, by providing all related comms, so she can help further. 🤞

CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

The complaint has not yet reached any conclusion, so we have to wait a bit for the next update, I think.

πριν από 1 έτος

I have the same situation, nothing works, can someone help me?

Leonmed
πριν από 1 έτος

Hello there,

can you describe your issue, first? In the menatime, you can always learn more about the Casino Guru Resolution Center . this the way we offer help to players. 😉

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα