Επαλήθευση διαδικασίας Kyc

πριν από 1 έτος από Pitter2010
|
3906 προβολές 19 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Επιβεβαίωσα τον εαυτό μου πριν από 3 ημέρες, αλλά ακόμα δεν έχω απαντήσει σήμερα. Έστειλα την ταυτότητά μου μπροστά και πίσω. Και μια τρέχουσα επιστολή με τη διεύθυνσή μου. Αυτό είναι το μόνο που χρειάζονται για μια πληρωμή. Η υποστήριξη λέει πάντα ότι το ίδιο διαρκεί 72 ώρες. Εντάξει, καταλαβαίνω αλλά αν θέλουν ακόμα κάτι, θα χρειαστεί τόσος χρόνος μέχρι να γίνει η πληρωμή. Στο καζίνο περιμένουν την επιβεβαίωση του kyc τους.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Pitter2010
πριν από 1 έτος

Hello,

and where are you playing now?

To me, it sounds like you are verified and the withdrawal should be passed to the finance dept. per 72 hours, right?

I'd say it's quite normal, verification goes first.

Furthermore, when it comes to the first withdrawal, it should be a more time-consuming process than usual, so in this case, we allow casinos 14 full days to proceed with the verification and the withdrawal alike.

Just be patient a bit, please.

πριν από 1 έτος

Καμία επαλήθευση δεν είναι ακόμα σε εξέλιξη. Έστειλα τα έγγραφά μου την περασμένη Πέμπτη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Λέει ευχαριστώ για τα αρχεία σας, περιμένετε να επαληθεύσει το kyc.

Αυτόματη μετάφραση:
Pitter2010
πριν από 1 έτος

Hello,

that's what I thought. As I already mentioned, the KYC goes first and the withdrawal will not get proceed sooner than you pass the KYC. As those 72 hours have already passed, I would ask the support/chat whether they have all the necessary documents.

I would still like to know which casino are we talking about.

Can you tell, please? I can check its reputation and recently submitted complaints at least.


πριν από 1 έτος


  • Οπότε τώρα είμαι επαληθευμένος. Αλλά έστειλα λάθος έγγραφο για τη διεύθυνση. Τώρα έστειλα μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού με τη διεύθυνσή μου. Άρα η επαλήθευση είναι εντάξει. Αλλά η διεύθυνση ελέγχεται ξανά τώρα. Παίρνει πάλι μέρες. Το email έλεγε .Το έγγραφο έφτασε, το επεξεργαζόμαστε
Αυτόματη μετάφραση:
Pitter2010
πριν από 1 έτος

Hello,

kindly stick to this thread only, do not open a fresh new thread otherwise, it will be hard to follow your progress.

To the verification, so far, so good I'd say. You're updated regularly and the casino is working on it.

May I finally know the casino's name, please? 🙂

Radka
πριν από 1 έτος

Lol let's have a competition. I think it's one of The Gammix. Casinos


Oh , cool I hae the sub of the week .No tomato. and a medium Coke without ice

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Ω συγνώμη ναι gammix casino.,αν όλα λειτουργούν τώρα θα σας ενημερώσω.,,Μέχρι στιγμής όλα είναι καλά. Επαλήθευση 3 ημερών. Κανονική 72 ώρες. Πληρωμή σύμφωνα με την υποστήριξη 48 ώρες μετά την επαλήθευση. Είναι ακόμα σε εξέλιξη. Περιμένετε ένα λεπτό σήμερα έγινε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Lol let's have a competition. I think it's one of The Gammix. Casinos


Oh , cool I hae the sub of the week .No tomato. and a medium Coke without ice

πριν από 1 έτος

Hello Frankey!

The point is yours 😀!

But I still insist, I'd like to know which exactly. 😂

No tomato and Coke without ice..? That's pretty bad.

πριν από 1 έτος

Ω συγνώμη ναι gammix casino.,αν όλα λειτουργούν τώρα θα σας ενημερώσω.,,Μέχρι στιγμής όλα είναι καλά. Επαλήθευση 3 ημερών. Κανονική 72 ώρες. Πληρωμή σύμφωνα με την υποστήριξη 48 ώρες μετά την επαλήθευση. Είναι ακόμα σε εξέλιξη. Περιμένετε ένα λεπτό σήμερα έγινε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

so let's just hope that you've found a nice casino. 🤞

I understand that it belongs to the Gammix group, but what's the name, please? 🙂

πριν από 1 έτος

Αγαπητοί παίκτες του στοιχήματος,

Αποφύγετε 95% χρονικά προβλήματα στην επαλήθευση KYC:

Οπως και ?

  • να είστε υπομονετικοί, ανοίξτε λογαριασμό καζίνο
  • Μην καταθέσετε σύντομα.
  • Υποβάλετε όλα τα έγγραφα για επαλήθευση.
  • Στη συνέχεια, στείλτε ένα email στο καζίνο και ενημερώστε το καζίνο ότι περιμένετε την επαλήθευση για να ξεκινήσετε την κατάθεση και το παιχνίδι.
  • Θα δείτε ότι η επαλήθευση KYC είναι 10 φορές ταχύτερη.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

file

Γεια σας, αν κερδίσετε μεγαλύτερο ποσό, πιθανότατα θα λάβετε ένα email για επαλήθευση KYC. Τα αξιόπιστα καζίνο τα ζητούν. Εφόσον έχετε ήδη λάβει πληρωμές, υποθέτω ότι όλα τα δεδομένα σας έχουν εισαχθεί σωστά στο προφίλ παίκτη σας. Τις περισσότερες φορές απαιτούνται τα τραπεζικά σας στοιχεία και οι τραπεζικές κινήσεις σας, αφού είστε και το πραγματικό πρόσωπο που ανήκει στον λογαριασμό. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Κατεβάστε όχι μόνο ένα στιγμιότυπο οθόνης, αλλά το πλήρες αντίγραφο κίνησης λογαριασμού από την τράπεζά σας, από το οποίο έχετε κάνει επίσης τις καταθέσεις ή τον τρόπο κατάθεσης που έχετε αποθηκεύσει! Το black out των λογαριασμών μπορεί να απορριφθεί! Αυτό συνήθως ολοκληρώνεται εντός 24 ωρών και θα πρέπει να λάβετε την πληρωμή σας. Πολλοί διστάζουν να το κάνουν εάν τα δεδομένα δεν επιβεβαιωθούν. Θα λάβετε επίσης μια προειδοποίηση για να κάνετε αυτόν τον έλεγχο το συντομότερο δυνατό. (Τουλάχιστον για αξιόπιστα καζίνο) Εάν το KCY δεν επαληθευτεί, το καζίνο μπορεί στη συνέχεια να διαγράψει τον λογαριασμό παίκτη χωρίς να λάβετε τα κέρδη. Μέχρι στιγμής, ΠΑΝΤΑ πληρώνονταν τα κέρδη μου 🙂 ελέγξτε τα δικά σας μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - εάν λάβατε κάτι. Επομένως, προτού υποβάλετε μια καταγγελία, διαβάστε τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο και τις προϋποθέσεις ανάληψης. Ένα καζίνο μπορεί να ελέγξει τον λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή, ακόμα κι αν τον έχετε υποβάλει πολλές φορές. Είναι έτσι! Όσο πιο γρήγορα αντιδράσεις, τόσο πιο γρήγορα θα πάρεις το βραβείο σου. Ό,τι καλύτερο🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Pitter2010
πριν από 8 μήνες

file

Συγγνώμη, αλλά πώς να στείλω ένα έγγραφο με λανθασμένη διεύθυνση ; Φοβάμαι ότι κάποιοι πιστεύουν ότι μπορείτε να παραμείνετε ανώνυμοι --- αλλά δεν μπορείτε εάν ζητάτε μια πληρωμή! Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο λογαριασμός ρεύματος ή ο λογαριασμός σταθερού τηλεφώνου είναι αρκετός......

Αυτόματη μετάφραση:
infoschmitti62
πριν από 8 μήνες

I think in this case it probably won't be relevant anymore, since you responded to a year old post.

I think that information about KYC is always important and we and other players are happy to welcome it on the forum.

Anyway, I hope you won't keep copying the same text. 

haykhovv
πριν από 1 μήνα

Hi, I agree with you, and as this is a very important process for casinos, I would be just as concerned about it. It is always necessary that the documents are in the right format, that they contain everything the casino requires and most importantly that everything is clearly visible. This could shorten the time, as the casino would not ask for the same document several times. However, I know that players sometimes find it extremely difficult even if they provide what is needed. 

Anyway, for successful withdrawals, this is one of the essential things that players have to go through satisfactorily. 

Have you ever had problems with documents in the casino ? 

πριν από 1 μήνα

I understand how frustrating the KYC verification process can be, especially when you're waiting on a payout. It sounds like you've provided all the necessary documents, but sometimes these verifications can take a bit longer, especially if there's a high volume of requests. In my experience, ensuring that the documents are clear and all information is easily readable can help speed up the process. It's also crucial for companies to have a streamlined and efficient KYC procedure to prevent delays.


That's why solutions like Identity Verification from ID Analyzer are so valuable. They automate and enhance the KYC process by using advanced technology to verify IDs quickly and accurately, making the process smoother for both businesses and customers. This not only helps in preventing fraud but also improves the overall customer experience by reducing waiting times for verifications and payouts.

Δημοσίευση από haykhovv Έγινε επεξεργασία από Radka
Αιτία: made the link passive
haykhovv
πριν από 1 μήνα

Yes, it could simplify the whole process and it could be faster, but on the other hand, sometimes it is probably necessary to have some documents checked directly by people. Of course verification and therefore casinos don't just want IDs, so if it were to be automated, all documents would have to be included. It would also be necessary for the system to detect when something is wrong, so it would be necessary to catch everything.



πριν από 1 μήνα

Γειά σου. Όλη αυτή η επαλήθευση στα καζίνο λειτουργεί μόνο με έναν τρόπο. Γιατί δεν υπάρχει επαλήθευση για την πρώτη κατάθεση; Τα καζίνο δέχονται ευχαρίστως καταθέσεις από παίκτες, δεν απαιτείται επαλήθευση, αλλά το πρόβλημα ξεκινά όταν κερδίζετε και θέλετε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων. Εξήγησέ μου λοιπόν, κάποιος που κατέθεσε χρήματα και χάνει (στην περίπτωσή μου πήρε αρκετούς μήνες, έχασα πάνω από 40.000 ευρώ, δεν χρειάστηκε να επαληθεύσω τον λογαριασμό), υπάρχουν περαιτέρω καταθέσεις, κανείς δεν ζητά επαλήθευση, μόνο όταν Κερδίζω την εκκίνηση της σκάλας, χρειάζονται έγγραφα, αντίγραφα τραπεζών κλπ. Οπότε αν χάσω 40.000 ευρώ και όχι, θα τσεκάρω αργότερα, με ποιο δικαίωμα το καζίνο κρατά τα χρήματά μου (δεν εννοώ τα κέρδη); Θα πρέπει να επιστρέψετε τα χρήματα που καταθέσατε προηγουμένως ή να τα δωρίσετε σε φιλανθρωπικούς σκοπούς. Το καζίνο κερδίζει πάντα, μπορείτε να καταθέσετε χρήματα επ' αόριστον, εάν δεν υπάρχουν κέρδη και δεν υπάρχει εντολή ανάληψης, δεν απαιτείται επαλήθευση. Είναι δίκαιο αυτό; Όλες αυτές οι διατάξεις στους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο έχουν σκοπό μόνο να δυσκολέψουν τον παίκτη να αποσύρει τα κέρδη του. Χαιρετισμοί


Αυτόματη μετάφραση:
robertkuczera4859
πριν από 4 εβδομάδες

Hello. I will try to explain it to you somehow, if I may. Imagine every casino doing the whole verification process for every first deposit. And then image all the players depositing just to see how they'll go or to check the games and later on moving to a different casino. It would be really unnecessary to verify all this players, I reckon. This is one of the main reasons casinos usually do the verification together with the first withdrawal, actually. I just hope, this will help you to understand better how these casinos work.

May I ask if you have any problem to verify your account at this particular casino? Could be help somehow, perhaps? Please let us know, we'll be here for you, if you need us.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα