Αυτό συνήθως ζητούν τα καζίνο όταν χρειάζονται ένα επιπλέον έγγραφο. Ταυτότητα + διαβατήριο. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αποδέχονται την άδεια οδήγησης, αλλά εξαρτάται από τη χώρα διαμονής του παίκτη (και από τις διαδικασίες του καζίνο επίσης)
That's what casinos usually ask for when they need an additional document. ID + passport. In some cases, they accept the driver's license, but it depends on the player's country of residence (and on the casino's procedures as well)
Θα με καλέσουν στο Skype τώρα ξαφνικά;;; Είμαι τόσο κουρασμένος από αυτούς που θα τα παρατήσω σύντομα🥺🥺
They're going to call me on Skype now all of a sudden??? I'm so tired of them that I'll give up soon🥺🥺
Dom ska ringa mig på Skype nu helt plötsligt??? Jag är s trött på dem att jag snart ger upp🥺🥺
Πώς θα μπορούσαν να ξεφύγουν από την εξαπάτηση των παικτών τους με έγκυρη άδεια. Έχω υποβάλει το πιστοποιητικό γέννησής μου και τώρα περιμένω. Οποιαδήποτε άλλη δικαιολογία τώρα θα ήταν απίθανη. Δεν υπάρχει τρόπος στην κόλαση να ξεφύγουν από αυτό που κάνουν. Θα ήθελα τα χρήματα που έχω κερδίσει δικαιωματικά και φαίνεται να κάνουν ό,τι θέλουν, όποτε θέλουν. Αυτό που πρόκειται να πω μπορεί να φαίνεται σκληρό, αλλά τους έδωσα μια ευκαιρία, περίμενα και περίμενα.....είναι ψυχαναγκαστικοί ψεύτες που θα κάνουν τα πάντα για να αποτρέψουν την πληρωμή των κερδών σας. Δεν είναι τόσο καζίνο τελικά. Δικαιολογία επί δικαιολογίας, ψέματα μετά από ψέματα. Είναι η αλήθεια.
How could they possibly get away with scamming their players with a valid license. I've submitted my birth certificate and now waiting. Any other excuse now would be implausible. There is no way in hell they can get away with what they're doing. I would like the money I've rightfully won and they seem to do whatever they want, whenever they want. What I am about to say may seem harsh, but I gave them a chance and waited and waited.....they are compulsive liars who will do anything to prevent paying out your winnings. Not so much of a casino after all. Excuse after excuse, lie after lie. It's the truth.
Γεια Eghanem!
Σε καταλαβαίνω 💯 τοις εκατό, ήμουν τόσο θυμωμένος, απογοητευμένος και ανίσχυρος σε όλο αυτό και απλώς συνέχισαν αλαζονικά, όπως είπα πήρα 1000 από τα 45 μου και σήμερα ναι: 11 θα καλέσουν το Skype όχι ιδέα γιατί;;; αλλά έγραψα μια μακροσκελή επιστολή στους κατόχους αδειών τους που μου φέρθηκαν επίσης πολύ αγενώς, αλλά θα δούμε σήμερα! Επιστρέφω, επιστρέφοντας!! Σταθείτε πάνω σας
Hi Eghanem!
I understand you 💯 percent, I've been so angry, disappointed and powerless in all this and they've just arrogantly continued, as I said I got 1000 out of my 45 and today yes: 11 they're going to call Skype no idea why??? but I wrote a long letter to their license holders who also treated me very rudely, but we'll see today! Coming back!! Stand on you
Hej Eghanem!
jag förstår dig till 💯 procent , jag har varit så arg , besviken och maktlös i allt detta och dom har bara arrogant fortsatt , jag har som sagt fått 1000 av mina 45 och idag jo: 11 ska dom ringa Skype ingen aning varför ???men jag skrev ett långt brev till deras licensinnehavarne som också bemöte mig väldigt otrevligt , men vi får se idag! Återkommer!! Stå på dig
Γειά σου!
Πώς ήταν η κλήση Skype; Περί τίνος επρόκειτο? Ελπίζω να πείτε ότι το πρόβλημα λύθηκε!
Για να είμαι ειλικρινής, οι άδειες του Κουρασάο - ή μάλλον οι δευτερεύουσες άδειες - είναι απλώς αγαθά προς πώληση, όπως μου είπαν οι παίκτες πολλές φορές στο παρελθόν, αυτή η "αρχή" δεν ερευνά ούτε εμπλέκεται σε θέματα παικτών.
Δεν έχω ακούσει ποτέ για επιλυμένα παράπονα που χειρίζονται τέτοια αρχή, όπως το βλέπω εγώ, δεν υπάρχουν διαχειριστές θεμάτων, μόνο υπάλληλοι.
Hello there!
How was the Skype call? What was it about? I hope you'll say the problem was solved!
To be honest, Curacao licenses - or rather sublicenses - are just goods for sale, as far as I was told by players many times in the past, this "authority" does not investigate or get involved in players' issues.
I have never heard of resolved complaint handled by such authority, the way I see it, there are no issue handlers, just clerks.
Πώς πήγες με την απόσυρσή σου, έχεις τύχη ακόμα;
How did you go with your withdrawal, any luck yet?
Κάλεσαν ακόμη και έκαναν πολλές ερωτήσεις 😡 τότε έπρεπε να πάρω τα πάντα σε μία ανάληψη, αλλά δεν συνέβη έτσι! Πήρα ξανά 500 ευρώ και περιμένω την επόμενη ανάληψη
They even called and asked lots of questions 😡 then I was supposed to get everything in one withdrawal but it didn't happen that way! Received 500 euros again and am waiting for the next withdrawal
Dom ringde till och med och frågade massa frågor 😡 sen skulle jag få allt i ett uttag men det blev inte så! Fått 500 euro igen och håller på med att vänta på nästa uttag
Οκ οπότε φαίνεται ότι πληρώνουν σε δόσεις. Συνεχίστε το. Το γεγονός ότι πληρώσατε κάτι, φέρνει ελπίδα ότι θα πάρετε όλα τα χρήματά σας κάποια στιγμή. Τους ζήτησα να κλείσουν τον λογαριασμό μου. Σύμφωνα με τους όρους τους, είναι υποχρεωμένοι να εξοφλήσουν το υπόλοιπο υπόλοιπό σας. Αλλά για οποιονδήποτε λόγο, αποφάσισαν να κάνουν «έρευνα» και δεν θα δικαιολογήσουν την καθυστέρηση. Είχατε παρόμοια εμπειρία; Σας είπαν ότι εξέταζαν και ερευνούσαν τον λογαριασμό σας και δεν παρείχαν λόγο για αυτό;
Ok so it would seem that they are paying out in instalments. Keep on it. The fact that you got paid something, brings hope in that you'll get all of your funds at some point. I've asked them to close my account. According to their terms, they are obliged to pay out your remaining balance. But for whatever reason, they have decided to conduct an 'investigation' and they won't justify the delay. Did you have a similar experience? Did they tell you they were reviewing and investigating your account and not provide a reason for it?
Ναι γεια σε όλους. Γνωρίζει κανείς εδώ καζίνο που μπορούν να κάνουν χωρίς αυτήν την ενοχλητική επαλήθευση και εξακολουθούν να είναι αξιόπιστα;
Yes hello everyone. Does anyone here know of casinos that can do without this annoying verification and are still trustworthy?
Ja hallo zusammen. Kennt hier jemand Casinos die ohne diese nervige Verifikation auskommen und dennoch vertrauenswürdig sind?
Μόνο μια σύντομη σημείωση: Μπορώ να σας ζητήσω να χρησιμοποιήσετε το κουμπί απάντησης; Η χρήση του βοηθά στη διατήρηση της συζήτησης οργανωμένη και εύκολη στην παρακολούθηση.
Μόλις χρησιμοποιηθεί, ο παραλήπτης ειδοποιείται επίσης για την απάντηση.
Just a short note: May I ask you to use the reply button? Using it helps to keep the conversation organized and easy to follow up with.
Once used, the recipient is also notified about the reply.
Ναι γεια σε όλους. Γνωρίζει κανείς εδώ καζίνο που μπορούν να κάνουν χωρίς αυτήν την ενοχλητική επαλήθευση και εξακολουθούν να είναι αξιόπιστα;
Yes hello everyone. Does anyone here know of casinos that can do without this annoying verification and are still trustworthy?
Ja hallo zusammen. Kennt hier jemand Casinos die ohne diese nervige Verifikation auskommen und dennoch vertrauenswürdig sind?
Γειά σου.
Θα έλεγα ότι τα καζίνο που προσφέρουν μόνο πληρωμές με κρυπτογράφηση για να αποφύγουν την επαλήθευση πληρωμών και συνήθως χάνουν την άδεια για να αποφύγουν επίσης το KYC (γνωρίστε τον πελάτη σας) είναι αρκετά ύποπτα - τουλάχιστον για μένα.
Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε προβλήματα, δεν υπάρχει καμία εξουσιοδότηση για να απευθυνθείτε και καμία επαλήθευση για να περάσετε.
Είμαι βέβαιος ότι ξέρεις ότι πρέπει να παίζεις σε καζίνο μόνο με γερμανική άδεια, συγνώμη που έπρεπε να το ξεκαθαρίσω.
Τέλος πάντων, δοκιμάστε το φίλτρο του καζίνο - υπάρχουν δύο ανώνυμα καζίνο. 🙂
Hello.
I'd say casinos that offer only crypto payments to avoid payment verification and usually misses the license to also avoid KYC (know your customer) are quite suspicious - at least to me.
In case you have trouble, well, no authority to turn to and no verification to pass.
I'm sure you know you should only play in casinos with a German license, sorry I needed to make it straight.
Anyway, try out the casino filter - there are two anonymous casinos. 🙂
Ασκήστε πίεση εάν εμποδίζουν ή καθυστερούν την πληρωμή. Γυρίστε στα κοινωνικά δίκτυα. Δημοσιοποιήστε το και υπάρχουν και δικηγόροι που κυνηγούν τα καζίνο τόσο στο εξωτερικό. Σε κάθε περίπτωση, αντεπιτεθείτε και αν δεν υπάρχει άλλος τρόπος, απευθυνθείτε στις εφημερίδες και τον Τύπο. Επίσης σημαντικό. Ψάξτε για παίκτες που είχαν την ίδια εμπειρία. Όταν αντιλαμβάνονται ότι αντεπιτίθεται, γρήγορα καταρρέει επειδή τα καζίνο κυκλοφορούν πολύ γρήγορα όταν μπερδεύονται και κανένα καζίνο δεν το χρειάζεται αυτό. καλή σου τύχη
Apply pressure if they hinder or delay the payment. Turn to social networks. Make it public and there are also lawyers chasing the casinos both abroad. In any case, fight back and if there is no other way, turn to newspapers and the press. Also important. Look for players who have had the same experience. When they notice that you're fighting back, it quickly falls apart because the casinos get around very quickly when they mess up, and no casino needs that. good luck to you
Druck machen wenn die die Auszahlung behindern oder verschleppen. Sich an die Soziale Netzwerke wenden. Es öffentlich machen und es gibt auch Anwälte die auch sowohl im Ausland die Casinos jagen. Auf jedenfall sich wehren und wenn es nicht anders geht sich an Zeitungen und Presse wenden. Auch wichtig. Such dir auch Spieler denen es auch so ergangen ist. Wenn die merken das man sich wehrt dann kippt es sehr schnell da die Casinos wenn die Mist bauen es sich sehr schnell rumspricht und das kann kein Casino brauchen. Viel Glück dir
Ευχαριστώ για αυτές τις συμβουλές.
Είναι η προσωπική σας εμπειρία;
Αν ναι, ακούγεται ότι έχετε περάσει πολλά. Αυτά τα βήματα πέτυχαν για εσάς;
Thanks for those tips.
Is it your personal experience?
If so, sounds like you've been through a lot. Did those steps work out for you?
χμμ, πες μας πώς πάει. αλλά έχετε ακούσει ποτέ για το *Removed link*;
hmm let us know how it goes. but have you ever heard of *Removed link*?
mmm facci sapere come va. ma hai mai sentito parlare *Removed link*?
Γεια σας, διέγραψα τον σύνδεσμο σας επειδή δεν ήταν λειτουργικός και δεν ξέρω τι γράφατε. Και θα ήθελα επίσης να σημειώσω για το μέλλον ότι οι σύνδεσμοι δεν γίνονται δεκτοί στο φόρουμ.
Τέλος πάντων, μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας περί τίνος ακριβώς επρόκειτο; Ήταν καζίνο ή κάποια άλλη πληροφορία;
Ενημέρωσέ μας
Hi, I deleted your link because it wasn't functional and I don't know what you were writing about. And I would also like to note for the future that links are not accepted on the forum.
Anyway, can you share with us what exactly it was about ? Was it a casino or some other information?
Let us know
Γεια σου,
Μιλάτε για τα θέματα που αφορούν τα 21bet; Δεν είμαι σίγουρος σε τι ή σε ποιον αναφέρεστε, για το μέλλον θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί 'απάντηση'; Διατηρεί τη συζήτηση ομαλή και τακτοποιημένη.
Επίσης, ποια είναι η εμπειρία σας με το καζίνο, έχετε παίξει ποτέ εκεί και αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα;
Μοιραστείτε την εμπειρία σας μαζί μας αν έχετε.
Heyo,
Are you talking about the issues regarding 21bets? I'm not sure what or to who you are referring to, for the future could you use 'reply' button? It keeps the conversation smooth and neatly organized.
Also, what is your experience with the casino, have you ever played there and experienced any issues?
Share your experience with us if you have any.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.