ΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΕικονική επαλήθευση πιστωτικής κάρτας

Εικονική επαλήθευση πιστωτικής κάρτας

πριν από 8 μήνες από timfichtmuller777
|
1321 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

Γεια σας παιδιά,


Ωστόσο, έχω το εξής πρόβλημα:


Έχω πληρώσει συχνά σε καζίνο χρησιμοποιώντας την εικονική πιστωτική μου κάρτα από την Paysafecard και τώρα ένα ή δύο καζίνο θέλουν φυσικά μια φωτογραφία της πιστωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει συνήθως με τη διαδικασία kyc. Δεν λειτουργεί καλά με μια εικονική κάρτα.

Έχω ήδη ζητήσει από την Paysafecard επιβεβαίωση που να αποδεικνύει ότι είμαι ο κάτοχος του λογαριασμού και της κάρτας, αλλά δεν έχουν απαντήσει στο αίτημά μου για 2 εβδομάδες.

Ίσως κάποιος άλλος είχε το ίδιο πρόβλημα και μπορεί να με βοηθήσει.


Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αυτόματη μετάφραση:
timfichtmuller777
πριν από 8 μήνες

Hello, this is probably the most common problem with virtual cards. 

As for the confirmation that the account and the card belong to you, you still haven't received it, have you ? Have you tried calling the customer service line if tehy have one to see if they can help you with this, because you need it and you probably can't move without it ? What casinos are involved in this case ? 

Of course I would be glad if someone could get to you and help you with their experience or if you could get a document of ownership. that would be the best.

If you have any update let me know for sure.

Jaro
πριν από 8 μήνες

Γεια σου Jaro... Όχι, δυστυχώς η Paysafecard δεν έχει ακούσει τίποτα από εμένα αφού εξέφρασα την επιθυμία μου να μου δώσουν κάτι που να αποδεικνύει ότι είμαι αυτός που τρέχει τον λογαριασμό ή την κάρτα...

Δυστυχώς, η Paysafecard δεν είναι ακριβώς φιλική προς τον πελάτη όσον αφορά τις επιλογές επικοινωνίας...

Πρόκειται για το καζίνο wunderwins... Έχω κάνει κατάθεση με την εικονική κάρτα μερικές φορές στο παρελθόν αλλά πιο πρόσφατα με τον κανονικό τραπεζικό μου λογαριασμό. Γι' αυτό έμεινα λίγο έκπληκτος που έπρεπε να το επαληθεύσω, γιατί τα χρήματα που προέρχονταν από την κατάθεση από την εικονική πιστωτική κάρτα είχαν εξαντληθεί εδώ και καιρό... Ναι, λένε ότι πρέπει να υποβάλω τα στοιχεία αλλιώς ο λογαριασμός μου θα να αποκλειστεί.

Είναι ίσως καλύτερο να μην χρησιμοποιήσω αυτόν τον τρόπο πληρωμής στο μέλλον, εάν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα για να αποδείξω ότι είναι δικό μου.


Ευχαριστώ για το μήνυμά σου Jaro...


Αυτόματη μετάφραση:
timfichtmuller777
πριν από 8 μήνες

That's too bad, but I think the card provider should give you such a document when you need it. I think it's one of the most basic ones, so I'm quite surprised that you're having trouble getting hold of something like that. You didn't have to verify it before when you used it ? 

However, of course, as for not using it in the future, I don't blame you, because I would probably have taken the same attitude to it. It's common for casinos to ask for such documents, and if you can't provide them, it's not the happiest place to be. 

I would definitely try to get proof that it's my account and the card belongs to me. If you somehow manage to do that, let me know.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα