ΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΔεν μπορώ να κάνω ανάληψη στο Καζίνο

Δεν μπορώ να κάνω ανάληψη στο Καζίνο

πριν από 1 έτος από JEANLUCAS22
|
2060 προβολές 7 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος

Κέρδισα 100 δωρεάν περιστροφές στο Bcassino, έκανα κέρδος 69,00 ρεάλ, μετά συνέχισα να παίζω και πήγα στα 200 κάτι, μετά είπε ότι πρέπει να κάνω μια κατάθεση για να μπορώ να κάνω ανάληψη, έκανα την κατάθεση και μου ζήτησα να κάνω ένα rollover απίστευτων 2.900,00 ρεάλ, blz έκανα το rollover και κατάφερα να αποσύρω 330,00 ρεάλ, αλλά μου έστειλαν email ζητώντας αρκετά έγγραφα για επαλήθευση, το έστειλα αλλά δεν μου απαντά κανείς στο chat ή στο email.

Αυτόματη μετάφραση:
JEANLUCAS22
πριν από 1 έτος

Hello.

Well, you should wait a bit, I would remind myself in the chat occasionally.

The casino is going to verify your account to allow you to withdraw your winnings, you need to pass this verification first. So, try to be patient and check out your email.

It may take even a few days, ok?

Anyway, what is the of the casino? I believe "Bcassino" is not quite right, is it?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Καλημέρα, το όνομα του καζίνο είναι Bcassino, δεν μπόρεσα να τους μιλήσω μέσω του chat, φαίνεται ότι το chat δεν λειτουργεί και με email περιμένω να επαληθευτούν τα έγγραφα, απλά το σκέφτηκα ήταν περίεργο που κανείς δεν απαντά στις ερωτήσεις μου!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
JEANLUCAS22
πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Είναι καταπληκτική η ματιά στο email που μου έστειλαν. Πλάκα είναι.

Παρακάτω είναι το email που μου έστειλε το Bcasino!


Αγαπητέ Jean,

Κατά την εξέταση του αιτήματος ανάληψης, βλέπουμε ότι πολλά στοιχήματα τοποθετήθηκαν που υπερβαίνουν το 10% του μπόνους που πιστώθηκε στον λογαριασμό σας. Σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις Μπόνους, αυτό δεν επιτρέπεται.

Επομένως, ακυρώνουμε το αίτημα ανάληψης και ακυρώνουμε τα κέρδη.

Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία και απογοήτευση και σας προσκαλούμε να συνεχίσετε να παίζετε στον ιστότοπό μας.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, απαντήστε σε αυτό το email ή επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών μας μέσω ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό μας.

Αυτόματη μετάφραση:
JEANLUCAS22
πριν από 1 έτος

Ok, now we're getting somewhere.

Are you aware of the rule? Have you truly placed such bets?

I mean, if the bonus terms are clearly stated, you have to keep those in mind.

I checked the terms we show on our website:

"Maximum bet: €4 or 10% of starting bonus value (lower value applies)You cannot bet more than €4 or 10% of the intitial value of your bonus while playing with bonus funds. The lower of the two values applies. If you get a €100 bonus, your maximum bet will be €4, because it is lower than €10 (10% of €100). If you break this rule, the casino may confiscate your winnings."

Is there any chance you made a mistake by not acting in compliance with this rule, perhaps?



πριν από 1 έτος

Ναι, καταλαβαίνω ότι ξεπέρασα τους κανόνες και η ανάληψη μου ακυρώθηκε, ωστόσο, το ποσό της κατάθεσής μου πιστώθηκε στο υπόλοιπό μου, ένα πραγματικό ποσό χωρίς μπόνους, στο οποίο κατάφερα να φτάσω τα 125,00 ρεάλ και ζήτησα ξανά την ανάληψη και πάλι μου ζήτησαν να στείλω ξανά τα έγγραφα μου για επαλήθευση, περιμένω.

Αυτόματη μετάφραση:
JEANLUCAS22
πριν από 1 έτος

I see!

Sorry for the max bet issue. I'd say, it is nice you were given the deposit back, though.

I thought your account was already verified. Well, never mind, let's just hope the verification will be quick and easy 🤞🤞.

In any case, we're here!


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα