Επειδή είναι απατεώνες… περισσότερα από 80 άτομα υπογράφουν συμβόλαια, ίσως 1 άτομο πληρωθεί. Γιατί δεν ξοδεύετε χρόνο σε αυτό το είδος απάτης;;; Έχετε μια ωραία πλατφόρμα και έχετε τη δύναμη να λύσετε θέματα όπως αυτό… οι άνθρωποι περιμένουν τα χρήματά τους
Because they are scammers… more then 80 people sign contracts maybe 1 person get paid out. Why you dont spend time on this type of scam??? You have a nice platform and you have the power to solve issues like this… people wait on their money
Γιατί τι υπογράφουν οι παίκτες με το καζίνο και άρα τη συμφωνία δεν έχουμε καμία πιθανότητα να δούμε. Ειδικά αν έχουν πληροφορίες ότι αρκετές δεκάδες παίκτες έχουν ήδη υπογράψει τέτοια πράγματα, αλλά κανείς δεν έχει πληρώσει τα χρήματα, το ερώτημά μου είναι γιατί παίζουν εκεί. Απλώς δεν είναι στη δύναμή μας να βοηθήσουμε σε μια τέτοια κατάσταση ακόμα κι αν το θέλαμε. Είναι απλώς μια συμφωνία ανάμεσα σε εσάς και το καζίνο. 😕
Because what the players sign with the casino and therefore the agreement we have no chance to see. Especially if they have information that several dozen players have already signed such things, but nobody has been paid the money, my question is why they play there. It is simply not in our power to help in such a situation even if we wanted to. It's simply an agreement between you and the casino. 😕
Ξέρετε τι είναι.. μπορώ να καταλάβω ότι δεν μπορείτε να κάνετε πολλά, αλλά το μόνο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε με το καζίνο και να τους πείτε για τα πολλαπλά παράπονα σχετικά με τις πληρωμές των συμφωνιών που έχουν διευθετηθεί.. αν κανείς δεν κάνει κάτι αυτό το καζίνο έχετε τον τρόπο δωρεάν να εξαπατήσετε ανθρώπους!
You know what it is.. i can understand that you can not do to much but the only thing that you can do for is contacting the casino and tell them about the multiple complaints about payments of settled agreements.. if nobody does something this casino have the way free to scam people!
Jaro, άνοιξα μια καταγγελία όπου ανέβασα τη συμφωνία μου. Και τότε ο Νικ μόλις έκλεισε την καταγγελία. Υπάρχει άλλο ένα επιλυμένο παράπονο με την ίδια ακριβώς υπόθεση σε αυτόν τον ιστότοπο από το Betspino. Πραγματικά περίεργο ο γκουρού του καζίνο δεν θέλει να με βοηθήσει.
Jaro, i opened a complaint where i uploaded my agreement. And then Nick just closed the complaint. There is another resolved complaint with the exact same case at this website from Betspino. Really weird Casino Guru dont want to help me.
Ναι, έτσι είχα κάνει 3 φορές παράπονο, αλλά μου κλείνουν και μου στέλνουν μήνυμα για να σταματήσω με ανοιχτά παράπονα…
Yess really like that i had made 3 times a complaint but they close and mail me to stop with open complaints…
Βοηθάτε τους παίκτες της betspino με το ίδιο πρόβλημα με εμάς. Αλλά παίκτες από τη lalabet δεν βοηθάτε.. είναι ακριβώς το ίδιο θέμα και η ίδια συμφωνία και το ίδιο Casbit Group!
You help players from betspino with the same issue as us. But players from lalabet you dont help.. its exact the same issue and the same agreement and the same Casbit Group!
Jaro, άνοιξα μια καταγγελία όπου ανέβασα τη συμφωνία μου. Και τότε ο Νικ μόλις έκλεισε την καταγγελία. Υπάρχει άλλο ένα επιλυμένο παράπονο με την ίδια ακριβώς υπόθεση σε αυτόν τον ιστότοπο από το Betspino. Πραγματικά περίεργο ο γκουρού του καζίνο δεν θέλει να με βοηθήσει.
Jaro, i opened a complaint where i uploaded my agreement. And then Nick just closed the complaint. There is another resolved complaint with the exact same case at this website from Betspino. Really weird Casino Guru dont want to help me.
Νομίζω ότι το μέρος όπου αναφέραμε ότι δεν είμαστε δικηγόροι και δεν έχουμε το περιθώριο να επιλύσουμε μια τέτοια κατάσταση είναι επίκαιρο σε αυτήν την περίπτωση. Δεν σκεφτήκατε να λάβετε νομική βοήθεια; Αυτό θα ήταν μάλλον πολύ πιο αποτελεσματικό στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Επίσης, αν έχει λυθεί η ίδια υπόθεση, μη διστάσετε να μου το στείλετε εδώ.
I think the part where we mentioned that we are not lawyers and do not have the scope to resolve such a situation is spot on in this case. You didn't think to get legal help ? That would probably be much more effective in this particular case.
Also, if the same case has been solved, feel free to send it to me here.
Ξέρετε τι είναι.. μπορώ να καταλάβω ότι δεν μπορείτε να κάνετε πολλά, αλλά το μόνο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε με το καζίνο και να τους πείτε για τα πολλαπλά παράπονα σχετικά με τις πληρωμές των συμφωνιών που έχουν διευθετηθεί.. αν κανείς δεν κάνει κάτι αυτό το καζίνο έχετε τον τρόπο δωρεάν να εξαπατήσετε ανθρώπους!
You know what it is.. i can understand that you can not do to much but the only thing that you can do for is contacting the casino and tell them about the multiple complaints about payments of settled agreements.. if nobody does something this casino have the way free to scam people!
Θα έλεγα ότι το ίδιο ισχύει και σε αυτή την περίπτωση, δεν θα ήθελα να συνεχίσω να επαναλαμβάνομαι και να λέω τα ίδια γιατί πιστεύω ότι θα είναι ενοχλητικό και για εσάς. Θα έλεγα επίσης ότι η ίδια απάντηση που δημοσίευσα για τον άλλο παίκτη ισχύει και για εσάς. Δεν λειτουργεί για εμάς να επικοινωνήσουμε με το καζίνο με βάση κάτι τέτοιο. Γιατί αν επικοινωνήσουμε μαζί τους, δεν έχουμε ακόμα τρόπο να προχωρήσουμε. Θα μπορούσαν να μας αγνοήσουν και να πουν ότι η συμφωνία είναι αυστηρά μεταξύ του παίκτη και του καζίνο. Απλώς δεν ξέρω τι άλλο να σας πω, παρόλο που συμπάσχω όλους εσάς που έχετε μπει σε αυτή την κατάσταση.
I would say that the same applies in this case, I would not really want to keep repeating myself and saying the same thing because I think it will be annoying for you as well. I would also say that the same answer that I posted for the other player applies to you as well. It doesn't work for us to contact the casino based on something like that. Because if we contact them, we still have no way to proceed. They could ignore us and say that the deal is strictly between the player and the casino. I just don't know what more to say to you, even though I sympathize with all of you who have gotten into this situation.
Ορίστε Jaro: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Μπορείτε να με φέρετε σε επαφή με τον χρήστη: JohnLalabet; Είναι εκπρόσωπος της Lalabet που είναι ο ίδιος οργανισμός.
Η Casbit Group NV τερμάτισε την εγγραφή της εταιρείας αφού τους επιβλήθηκε πρόστιμο από την KSA για παράνομες δραστηριότητες. Αυτή τη στιγμή σπεύδουν σε νέα καζίνο και εταιρείες για να αποφύγουν να πληρώσουν πολλούς παίκτες.
Δημιούργησαν ακριβή αντίγραφα του καζίνο τους: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
Έχω εγγραφές οθόνης της ζωντανής υποστήριξης στα Spinybet, Lala.bet και Ucobet όπου μου έδωσαν τον ίδιο αριθμό WhatsApp με τον διαχειριστή VIP από το καζίνο "Orgigal" και μου έδωσαν την ίδια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εκτέθηκαν.
Αυτό το κάνουν υπό μια εταιρεία στην Κόστα Ρίκα: 3-102-897762 LTDA και μια νέα εγγραφή από το CGB με το όνομα: Luckywayz Limited BV στο Κουρασάο.
Here you go Jaro: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Can you please get me in contact with user: JohnLalabet? He is a representative of Lalabet which is the same organisation.
Casbit Group N.V has ended their company registration after they have been fined by the KSA for illegal operations. Right now they are rushing to new casino's and companies to avoid paying a lot of players.
They created exact copies of their casino's: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
I have screen recordings of the live support at Spinybet, Lala.bet and Ucobet where they gave me the same WhatsApp number as the VIP manager from their "Orginigal" casino and they gave me the same e-mail adres. They exposed themself.
They are doing this under a company in Costa Rica: 3-102-897762 LTDA and a new registration from the CGB under the name: Luckywayz Limited B.V in Curaçao.
Αγνόησαν ακόμη και τα γράμματα από το στέλεχος μου. Είναι τρελό. Μπορείτε να με φέρετε σε επαφή με τον εκπρόσωπο της Lalabet JohnLalabet; Πρέπει να το λύσω το συντομότερο, αλλιώς η ζωή μου έχει τελειώσει.
Εδώ είναι το παράπονο που επιλύθηκε: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
They even ignored letters from my laywer. It's insane. Can you bring me in contact with the Lalabet representative JohnLalabet? I have to resolve this asap or my life is over.
Here is the complaint that was resolved: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Παιδιά, αν θέλετε να παίξετε σε ένα καλό καζίνο, μπορείτε να το βρείτε εδώ: vegaswin.fun , έχω ήδη κάνει ανάληψη 6k$
Guys, if you want to play in a good casino, you can find it here: vegaswin.fun , I have already withdrawn 6k$
Ορίστε Jaro: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Μπορείτε να με φέρετε σε επαφή με τον χρήστη: JohnLalabet; Είναι εκπρόσωπος της Lalabet που είναι ο ίδιος οργανισμός.
Η Casbit Group NV τερμάτισε την εγγραφή της εταιρείας αφού τους επιβλήθηκε πρόστιμο από την KSA για παράνομες δραστηριότητες. Αυτή τη στιγμή σπεύδουν σε νέα καζίνο και εταιρείες για να αποφύγουν να πληρώσουν πολλούς παίκτες.
Δημιούργησαν ακριβή αντίγραφα του καζίνο τους: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
Έχω εγγραφές οθόνης της ζωντανής υποστήριξης στα Spinybet, Lala.bet και Ucobet όπου μου έδωσαν τον ίδιο αριθμό WhatsApp με τον διαχειριστή VIP από το καζίνο "Orgigal" και μου έδωσαν την ίδια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εκτέθηκαν.
Αυτό το κάνουν υπό μια εταιρεία στην Κόστα Ρίκα: 3-102-897762 LTDA και μια νέα εγγραφή από το CGB με το όνομα: Luckywayz Limited BV στο Κουρασάο.
Here you go Jaro: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Can you please get me in contact with user: JohnLalabet? He is a representative of Lalabet which is the same organisation.
Casbit Group N.V has ended their company registration after they have been fined by the KSA for illegal operations. Right now they are rushing to new casino's and companies to avoid paying a lot of players.
They created exact copies of their casino's: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
I have screen recordings of the live support at Spinybet, Lala.bet and Ucobet where they gave me the same WhatsApp number as the VIP manager from their "Orginigal" casino and they gave me the same e-mail adres. They exposed themself.
They are doing this under a company in Costa Rica: 3-102-897762 LTDA and a new registration from the CGB under the name: Luckywayz Limited B.V in Curaçao.
Ναι, αλλά αν έχετε την ευκαιρία να το διαβάσετε, ο παίκτης το έλυσε μόνος του και δεν βοηθήσαμε. Δεν επικοινωνήσαμε με το καζίνο ή τον εκπρόσωπο.
Δυστυχώς, δεν μπορώ να σε συνδέσω ούτε με κανέναν, γιατί δεν μπορώ να αλλάξω επαφές έτσι. Και από ότι έχω δει, δεν έχουμε καν τέτοιου είδους επαφή που αναφέρατε.
Yes, but if you have a chance to read it, the player solved it himself and we didn't help. We didn't contact the casino or the representative.
Unfortunately, I can't connect you with anyone either, because I can't shift contacts like that. And from what I've seen, we don't even have that kind of contact you mentioned.
Είχα το ίδιο παράπονο και ζήτησα από εσάς να επικοινωνήσετε με τη lalabet (μου πρότειναν επίσης ένα συμβόλαιο συμφωνώντας να επιστρέψω 12,8 χιλιάδες χρήματα) και έκλεισε επειδή «είσαστε δικηγόροι».
Ive had the same complaint and asked for you guys to contact lalabet (theyve offered me a contract aswell agreeing to refund 12.8k) and it got closed because 'you guys werent lawyers'.
Εδώ δεν κάνουν τίποτα. Όλοι έχουν ακριβώς την ίδια συμφωνία.
They don't give a fuck here. Everyone has exactly the same agreement.
Ze doen geen fuck hier. Iedereen heeft precies dezelfde overeenkomst.
Χρησιμοποιήστε το μυαλό σας για λίγο, ο γκουρού του καζίνο ασχολείται με ζητήματα που σχετίζονται με το καζίνο.
Αυτή η σύμβαση είναι με την lalabet υπό την ιδιότητά της ως εταιρείας και όχι ως καζίνο, επομένως δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του τι χειρίζεται ο γκουρού του καζίνο.
Εάν επρόκειτο για κατάσχεση υπολοίπου, ζήτημα επαλήθευσης κτλ κτλ κτλ, τότε ναι, αλλά ένα ιδιωτικό συμβόλαιο με ιδιωτική εταιρεία είναι νόμιμο υλικό και όχι πράγματα καζίνο (δεν έχει σημασία ότι το συμβόλαιο/κατάσταση σχετίζεται άμεσα με το υλικό του καζίνο, γιατί είναι σύμβαση τώρα είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα)
Use your brain for a moment, casino guru deals with with casino related issues.
This contract is with lalabet in their capacity as a company rather than a casino so it doesn't fall under the scope of what casino guru handles.
If it was a confiscated balance, verification issue etc etc etc then yes but a private contract with a private company is legal stuff not casino stuff (it does not matter that the contract/situation is directly related with casino stuff, because it is a contract it is now a different thing completely)
Όπως μπορείτε να δείτε, έχουν ήδη αρνηθεί να πληρώσουν ένα ποσό 30 χιλιάδων επειδή ο παίκτης ήταν Ολλανδός (που προφανώς το γνωρίζουν αφού έκαναν το kyc). Επίσης, βίωσα όρια με τις αποσύρσεις μου και τα σκιερά πράγματα που με έκαναν να πάω να κάνω την έρευνα. Αφού έμαθα για το μεγαλύτερο μέρος του, το έψαξα και είναι λογικό να προτείνω ότι έχασα συνολικά 30 χιλιάδες που δεν θα πλήρωναν αν κέρδιζαν. Αυτός είναι ο λόγος που δεν επιτρέπεται να δέχονται Ολλανδούς παίκτες και δεν είναι "win-win" γιατί αν κερδίσετε ένα μεγάλο ποσό δεν θα πληρώσουν για τον ίδιο ακριβώς λόγο που θέλουμε επιστροφή χρημάτων. Υπάρχουν τόσες πολλές υποθέσεις που συμβαίνουν αυτή τη στιγμή που είναι πολύ αξιολύπητο κανείς με μια μεγάλη βάση πίσω τους δεν κάνει τίποτα για να το λύσει αυτό
As you can see they have already refused to payout an ammount of 30k because the player was dutch (which they obviously know after doing the kyc). Also ive experienced limits with my withdrawels and shady things which made me go do the research. After finding out about most of it ive looked into it and its reasonable to suggest that ive lost a total of 30k which they wouldnt of paid out if id win. This is the reason why they are not allowed to accept dutch players and its not a 'win-win' because if you win a big ammount they wont payout for the exact same reason we want a refund. There are so many cases going on right now that its pretty pathetic nobody with a big base behind them is doing anything to solve this
Δεν είναι ιδιωτικό συμβόλαιο. Ο αέρας του. Δεν έχει καν υπογραφεί από αυτούς + υπάρχει κυριολεκτικά μια φράση που λέει ότι η σύμβαση μπορεί να καταστραφεί ανά πάσα στιγμή και από τα δύο μέρη χωρίς λόγο.
Αυτό είναι ένα θέμα καζίνο. Τα συμβόλαια είναι κενά και άκυρα και αποστέλλονται μόνο στο stall time.
Its not a private contract. Its air. Its not even signed by them + theres litteraly a phrase in it saying the contract can be destroyed at any given time by both parties for no reason.
This is a casino issue. The contracts are empty and void and are only sent to stall time.
Είχα το ίδιο παράπονο και ζήτησα από εσάς να επικοινωνήσετε με τη lalabet (μου πρότειναν επίσης ένα συμβόλαιο συμφωνώντας να επιστρέψω 12,8 χιλιάδες χρήματα) και έκλεισε επειδή «είσαστε δικηγόροι».
Ive had the same complaint and asked for you guys to contact lalabet (theyve offered me a contract aswell agreeing to refund 12.8k) and it got closed because 'you guys werent lawyers'.
Ειλικρινά, εάν τύχει να συμφωνήσετε με μια τέτοια συμφωνία, είναι ατυχές να περιμένετε από μια τρίτη εταιρεία χωρίς προηγούμενη αναγνώριση τέτοιων όρων να αγωνιστεί για την επιλογή σας. Αυτό είναι πράγματι ένα πεδίο που προορίζεται για δικηγόρους. Παρακαλούμε εξοικειωθείτε με το Casino Guru Fair Gamblin Codex 👈 έτσι σκεφτόμαστε τον τζόγο.
Λάβετε αυτό υπόψη σας για να αποφύγετε περαιτέρω παρεξηγήσεις.
Frankly, if you happen to agree with such an agreement, it's unfortunate to expect a third-party company without any earlier acknowledgement of such terms to fight for your choice. This is indeed a field reserved to lawyers. Kindly get familiar with Casino Guru Fair Gamblin Codex 👈 this is how we reflect on gambling.
Keep that in mind to prevent further missunderstandings please.
Δεν είναι ιδιωτικό συμβόλαιο. Ο αέρας του. Δεν έχει καν υπογραφεί από αυτούς + υπάρχει κυριολεκτικά μια φράση που λέει ότι η σύμβαση μπορεί να καταστραφεί ανά πάσα στιγμή και από τα δύο μέρη χωρίς λόγο.
Αυτό είναι ένα θέμα καζίνο. Τα συμβόλαια είναι κενά και άκυρα και αποστέλλονται μόνο στο stall time.
Its not a private contract. Its air. Its not even signed by them + theres litteraly a phrase in it saying the contract can be destroyed at any given time by both parties for no reason.
This is a casino issue. The contracts are empty and void and are only sent to stall time.
Είστε εξοικειωμένοι με τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε τα αιτήματα επιστροφής χρημάτων που βασίζονται σε λείπει άδεια από τη Δούκα, παρακαλώ; Τέτοιες καταγγελίες λίγο πολύ καταλήγουν να απορρίπτονται ούτως ή άλλως:
«Από τη δική μας οπτική γωνία, εάν επιλέξετε να παίξετε σε ένα καζίνο που δεν καλύπτεται από το εθνικό σας σύστημα αυτοαποκλεισμού, το καζίνο θα πρέπει να προσφέρει μηχανισμό αυτοαποκλεισμού και εάν αποφασίσετε να μην ενημερώσετε το καζίνο για τυχόν προβλήματα τζόγου, δεν θα είστε προστατεύεται από το καζίνο από κατάθεση και παιχνίδι.
Επίσης, εάν το καζίνο αποδεχτεί την κατάθεσή σας, ενώ δεν απαγορεύεται από τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο, θα διακινδυνεύσετε χρήματα. Αυτό σημαίνει ότι το καζίνο θα πρέπει να σας πληρώσει τα κέρδη σας, αλλά δεν θα επιστρέψει τα χαμένα χρήματα. "
Ζητώ συγγνώμη, αλλά δεν μπορούσαμε να συμφωνήσουμε ότι έπρεπε να λάβετε επιστροφή χρημάτων. Οι δικηγόροι πιθανότατα θα διαφωνούσαν, αλλά αυτό είναι έξω από το πεδίο της συζήτησής μας. Ελπίζω να ξεκαθαρίσει τα πράγματα.
Are you familiar with how we approach refund requests based on a missing Duch license, please? Such complaints more or less end up being rejected anyway:
"From our perspective, if you choose to play in a casino not covered by your national self-exclusion scheme, the casino should offer a self-exclusion mechanism, and if you decide not to inform the casino of any gambling problems you will not be protected by the casino from depositing and playing.
Also, if the casino accepts your deposit, while it is not prohibited by the casino's terms and conditions, you will be risking money. That means the casino should pay you your winnings, but will not refund lost funds."
I apologize, but we could not agree that you should have received a refund. Attorneys would likely disagree, but that is outside the purview of our discussion. I hope that clarifies things.
Όπως μπορείτε να δείτε, έχουν ήδη αρνηθεί να πληρώσουν ένα ποσό 30 χιλιάδων επειδή ο παίκτης ήταν Ολλανδός (που προφανώς το γνωρίζουν αφού έκαναν το kyc). Επίσης, βίωσα όρια με τις αποσύρσεις μου και τα σκιερά πράγματα που με έκαναν να πάω να κάνω την έρευνα. Αφού έμαθα για το μεγαλύτερο μέρος του, το έψαξα και είναι λογικό να προτείνω ότι έχασα συνολικά 30 χιλιάδες που δεν θα πλήρωναν αν κέρδιζαν. Αυτός είναι ο λόγος που δεν επιτρέπεται να δέχονται Ολλανδούς παίκτες και δεν είναι "win-win" γιατί αν κερδίσετε ένα μεγάλο ποσό δεν θα πληρώσουν για τον ίδιο ακριβώς λόγο που θέλουμε επιστροφή χρημάτων. Υπάρχουν τόσες πολλές υποθέσεις που συμβαίνουν αυτή τη στιγμή που είναι πολύ αξιολύπητο κανείς με μια μεγάλη βάση πίσω τους δεν κάνει τίποτα για να το λύσει αυτό
As you can see they have already refused to payout an ammount of 30k because the player was dutch (which they obviously know after doing the kyc). Also ive experienced limits with my withdrawels and shady things which made me go do the research. After finding out about most of it ive looked into it and its reasonable to suggest that ive lost a total of 30k which they wouldnt of paid out if id win. This is the reason why they are not allowed to accept dutch players and its not a 'win-win' because if you win a big ammount they wont payout for the exact same reason we want a refund. There are so many cases going on right now that its pretty pathetic nobody with a big base behind them is doing anything to solve this
Καταλαβαίνω τι λέτε, ωστόσο δεν μπορούμε να διαφωνήσουμε καθώς "είμαστε σίγουροι ότι δεν θα πληρώνατε τα κέρδη, οπότε επιστρέψτε τα χρήματα στον παίκτη ούτως ή άλλως." Πρέπει να έχουμε ακριβή, αδιαμφισβήτητα στοιχεία στα χέρια μας για να τα χρησιμοποιήσουμε ενάντια στο καζίνο. Αυτό είναι το θέμα.
Καταλαβαίνω τι λέτε, ωστόσο δεν μπορούμε να διαφωνήσουμε με το καζίνο καθώς "είμαστε σίγουροι ότι δεν θα πληρώνατε τα κέρδη, οπότε επιστρέψτε τα χρήματα στον παίκτη ούτως ή άλλως". Πρέπει να έχουμε ακριβή, αδιαμφισβήτητα στοιχεία στα χέρια μας για να τα χρησιμοποιήσουμε ενάντια στο καζίνο. Αυτό είναι το θέμα. Πρέπει να ενεργήσουν άδικα για να τιμωρηθούν. Εάν γνωρίζετε για άλλους παίκτες που δεν αποδέχτηκαν τη συμφωνία και τους είπαν, από την άλλη, ότι τα κέρδη τους κατασχέθηκαν επειδή έχουν παίξει από μια χώρα περιορισμένης πρόσβασης, φέρτε τους εδώ για να υποβάλουν καταγγελία και να το αποδείξουν χωρίς αμφιβολίες, παρακαλώ.
I understand what you're saying, yet we can't argue as "we are sure you would not pay out the winnings, so refund the player anyway." We must have precise, undesputable evidence in hand to use it against the casino. That's the point.
I understand what you're saying, yet we can't argue with the casino as "we are sure you would not pay out the winnings, so refund the player anyway." We must have precise, undesputable evidence in hand to use it against the casino. That's the point. They need to act unfairly to get punished. If you know about other players who have not accepted the agreement and were, on the other hand, told their winnings are confiscated because they have played from a restricted country, bring them here to submit a complaint and prove that without any doubts, please.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.