Γεια σας, υπέφερα επίσης από τον ιστότοπο Jungliwin, ο οποίος αγόρασε διαφημίσεις για εγγραφή από τη χώρα μου (Καζακστάν).
Είμαι κάτοικος αυτής της χώρας, παρόλο που είμαι πολίτης της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
Έχω έγγραφα που επιβεβαιώνουν ότι ζω και πληρώνω φόρους στη Δημοκρατία του Καζακστάν, τα οποία παρείχα, καθώς και τραπεζικό λογαριασμό σε τοπικό νόμισμα, από τον οποίο έκανα καταθέσεις (πάνω από 5 χιλιάδες δολάρια συνολικά). Θα ήταν αδύνατο να ανοίξει κάποιος τραπεζικός λογαριασμός χωρίς κατοικία.
Αφού κέρδισα ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, μου ζητήθηκε να περάσω από το KYC, έστειλα όλα τα έγγραφα και μπλοκάστηκα λόγω απαγορευμένης χώρας διαμονής (Ρωσική Ομοσπονδία). Πριν μετακομίσω στο Καζακστάν, ζούσα στην Ευρώπη (Ισλανδία) και πέρασα όλους τους ελέγχους που σχετίζονται με το KYC σε ιστότοπους που δέχονταν κατοίκους της Ισλανδίας για στοιχήματα/παίζοντας σε καζίνο. Ήμουν λοιπόν σίγουρος ότι δεν θα είχα κανένα πρόβλημα, καθώς στο ίδιο ακριβώς σύστημα εγγράφω και παίζω σε εγχώριες εταιρείες για κατοίκους και πολίτες της Δημοκρατίας του Καζακστάν.
Αλλά ο ιστότοπος Jungliwin αποφάσισε διαφορετικά και κατέσχεσε όλα τα κέρδη μου (17000 δολάρια λαμβάνοντας υπόψη τις καταθέσεις μου 6000).
Δεν υπάρχει άμεση επικοινωνία, μόνο μέσω υποστήριξης, έχω αφήσει κάθε είδους αιτήματα και περιμένω απάντηση, αλλά δεν έχω καμία ελπίδα αφού βρω αυτό το νήμα στο φόρουμ.
Όταν ανέβασα μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού με τη διεύθυνσή μου στο site μου είπαν ότι τα έγγραφα έγιναν δεκτά και θα γινόταν επαλήθευση, ωστόσο στο τέλος απλώς μπλόκαραν και κατάσχεσαν τα χρήματα.
Διάβασα ότι είναι δυνατό να υποβάλετε ένα παράπονο μέσω του ιστότοπού σας, αλλά όταν κάνετε μια καταγγελία δεν μπορείτε να επιλέξετε ούτε το Jungliwin.com ούτε όπως αναφέρεται εταιρεία "uknkown".
Μπορείτε να με καθοδηγήσετε πού μπορώ να πάω ή πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την κύρια εταιρεία Casbit Group NV; - καθώς οι κανόνες του Jungliwin.com αναφέρουν ότι δεν είναι υπεύθυνοι και δεν λαμβάνουν αποφάσεις για λογαριασμούς, και αυτό το χειρίζεται άμεσα η Casbit Group NV.
UPD. Βρήκα έναν τρόπο να κάνω Παράπονα και έκανα ένα, ελπίζοντας να το ελέγξετε σύντομα
UPD. 2 Μετά από έλεγχο της πιθανότητας κατόχου άδειας Κουρασάο βρέθηκε:
Ένας κάτοχος άδειας Κουρασάο δεν μπορεί να δεχτεί παίκτες από λίγες μόνο χώρες, συγκεκριμένα τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, την Αυστραλία, την Ολλανδία και το ίδιο το Κουρασάο. Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία επίβλεψη πέρα από τους τυπικούς κανονισμούς KYC AML και CFT που ισχύουν για όλα τα άλλα εγγεγραμμένα διαδικτυακά καζίνο παγκοσμίως.
Αποδεικνύεται ότι ο λόγος και οι κανόνες για τους οποίους μπλοκάστηκα από το Jungliwin.com είναι εσωτερικοί και δεν έχουν καμία σχέση με το αίτημα άδειας
Hello, I also suffered from Jungliwin site, which bought ads for registration from my country (Kazakhstan).
I am a resident of this country, despite being a citizen of the Russian Federation.
I have documents confirming that I live and pay taxes in the Republic of Kazakhstan, which I provided, as well as a bank account in local currency, from which I made deposits (more than 5k dollars in total). It would have been impossible to open a bank account without residency.
After I won a large amount of money I was asked to go through KYC, I sent all the documents and got blocked due to prohibited country of residence (Russian Federation). Before moving to Kazakhstan I lived in Europe (Iceland) and passed all KYC related checks on sites that accepted Icelandic residents for betting/playing in casinos. So I was sure that I would not have any problems, as under exactly the same system I register and play on domestic companies for residents and citizens of the Republic of Kazakhstan.
But Jungliwin site decided otherwise and confiscated all my winnings (17000 dollars considering my deposits of 6000).
There is no direct communication, only through support, I have left all sorts of requests and am waiting for an answer, but have no hope after finding this thread on the forum.
When I uploaded a bank statement with my address to the site I was told that the documents were accepted and verification would be done, however at the end they just blocked and confiscated the funds.
I read that it is possible to leave a complaint through your website, but when making a complaint you cannot select either Jungliwin.com or as stated "uknkown" company.
Can you guide me please where I can go or how I can contact the main company Casbit Group N.V.? - as the rules of Jungliwin.com state that they are not responsible and do not make decisions on accounts, and this is directly handled by Casbit Group N.V..
UPD. I found a way to make Complaints and did one, hoping you can check it soon
UPD. 2 After checking the possibility of a Curacao licensee was found :
A Curacao licensee cannot accept players from just a few countries, specifically the USA, France, Australia, the Netherlands, and Curacao itself. However, there is no oversight beyond the standard KYC AML and CFT regulations that apply to all the other registered online casinos worldwide.
It turns out that the reason and the rules for which I was blocked by Jungliwin.com are internal and have nothing to do with the license request
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση: