Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΑπόσυρση στο astropay

Απόσυρση στο astropay (σελίδα 2)

 από Victor527
|
18.465 προβολές 57 απαντήσεις |
|
1 2 3

Γεια σας, γιατί όταν εξουσιοδοτούν την ανάληψη αφαιρούν τα 600 δολάρια από το υπόλοιπο, αλλά σήμερα τα έχω στο υπόλοιπό μου, ώστε να δούμε τι θα συμβεί εντάξει

Σας ευχαριστώ θα σας ενημερώσω

Αυτόματη μετάφραση:

Επειδή όταν κάποιος κάνει αναλήψεις και το εξουσιοδοτεί, το αφαιρεί αμέσως από το υπόλοιπο και σήμερα κατά τον έλεγχο του λογαριασμού του καζίνο τους είχα προσθέσει στον λογαριασμό μου

θα σας ενημερωσω

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, γιατί όταν το εγκρίνουν, αφαιρούν αμέσως από το υπόλοιπο, αλλά σήμερα τα είχα στον λογαριασμό

θα σας ενημερωσω

Αυτόματη μετάφραση:
Victor527

Yeah, but I'm wondering why they returned the money to your account. The same can happen to you with the next attempt.

Το αγνοώ, θα αναφέρω την πρόοδο

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, αυτό φαίνεται να βλέπω τις ημερομηνίες μετά την έγκριση, οι αποσύρσεις του 3q του Nayo απορρίφθηκαν και τώρα εκείνες της 7ης Ιουνίου λένε σε εξέλιξη εντάξει file

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το Vulkan.vegas ότι η πληρωμή εγκρίθηκε επιτυχώς για να περιμένω τώρα εντάξει

Σας ευχαριστώ θα σας ενημερώσω filefile

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και σε μένα, έχω ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό KYC και ζήτησα την ανάληψη των 7000, έλαβα το email επιβεβαίωσης που χωρίστηκε σε διαφορετικές πληρωμές των 500, το οποίο περίμενα 3 εβδομάδες για 1 email για να φτάσω ακριβώς το ίδιο με λέτε ότι μου έχουν ήδη κάνει την πληρωμή των 500 (1 από αυτά που ζητήθηκαν) και μετά από 2 ημέρες πήρα το "Απόρριψη" ζήτησα βοήθεια μέσω της συνομιλίας και δεν μου δίνουν λόγους, ήρθα επίσης σε επαφή με την υποστήριξη και να μην απαντώ σε πολλά από τα μηνύματα που έχω στείλει. Τώρα πριν από χθες έλαβα ένα άλλο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαίωσε την πληρωμή των άλλων 500 που σήμερα έλεγξα και απορρίφθηκε ξανά.

Φίλε, καταφέρατε να αποσύρετε; Ποια μέθοδος χρησιμοποιήσατε; Χρησιμοποίησα την τραπεζική μεταφορά της Λατινικής Αμερικής (7000) και τις 500 που απέρριψαν υπέβαλα αίτηση για τραπεζική μεταφορά (ελπίζω ότι δεν θα δώσει ξανά σφάλμα)

Αυτόματη μετάφραση:
Victor527

Μου φαίνεται ότι θα απορριφθείτε ξανά, χρησιμοποίησα αυτή τη μέθοδο. Τώρα ζήτησα μέσω τραπεζικής μεταφοράς (ζητούν κωδικό SWIFT) μου φαίνεται πιο ασφαλές

Αυτόματη μετάφραση:
Baru

Thanks for sharing your experience. I contacted the casino representative once again, if he doesn't reply here, I'll try to find another contact from the casino. Have you actually managed to withdraw any of your winnings from the casino?

Έγινε επεξεργασία
Daniel

Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας. Όχι, μέχρι σήμερα δεν μπόρεσα να αποσύρω τίποτα, έχω όλες τις αιτήσεις σε διαδικασία και όπως σας είπα, έχω 2 που υπέβαλα εκ νέου αίτηση μετά την έγκρισή μου και την απόρριψη πριν από λίγες ημέρες ...

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας Baru, τίποτα δεν περιμένει ακόμα, σας ευχαριστώ, θα σας ενημερώσω

Αυτόματη μετάφραση:
Victor527

Είναι κρίμα και η αλήθεια με κάνει να ανυπόμονα και να αποθαρρύνομαι να δω ότι χρειάζονται τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα hope Ελπίζω να μπορέσουν να σας πληρώσουν σύντομα, ζήτησα ξανά την πληρωμή, αλλά μέσω τραπεζικής μεταφοράς και όχι μέσω τραπεζικής μεταφοράς της Λατινικής Αμερικής. Ελπίζω να συμβεί αυτή τη φορά. (Σε έψαξα στο instagram)

Αυτόματη μετάφραση:

Εντάξει, ευχαριστώ για τις πληροφορίες, θα δώσω λεπτομέρειες για την πρόοδο

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

Hello, folks


Sorry for inconveniences, I will try my best why the withdrawals get rejected. Unfortunately payment providers - that is something that Casino cannot influence on their behalf. But anyhow, will try to get the details.

Dear Victor527, I've set the gambling limit onto your account, we wanna be sure that your winnings stick up with you at least till you confirm you got the money. Hope it's ok with you.

Dear @Baru, unfortunately I was not able to identify you within the Casino, thus feel free to make a complaint, I will take care of it, no doubt.


Have a nice one!



Γεια σας ευχαριστώ θα ενημερωθώ για την πρόοδο

Αυτόματη μετάφραση:

Dear Victor527


Well, as expected, there is not much info on your transactions. The reason for reject is "Returned by the beneficiary's bank" without specifying the reason... Any chance you could go with Skrill/Neteller or any other alternative?


Dear Baru, in the meantime, would you try withdrawal via Skrill plz?


Kind regards

Εντάξει, θα προσπαθήσω να δω, και με την ίδια κάρτα που κάνω τις καταθέσεις αφού γίνονται χωρίς κανένα πρόβλημα και χρειάζονται μόνο δευτερόλεπτα, αλλά όταν αποσυρθεί, τα προβλήματα αρχίζουν, ζητούν περισσότερες πληροφορίες, φωτογραφίες, έγγραφα και αυτό πρέπει να είναι έτσι

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

. filefile Προσπαθώ να κάνω αναλήψεις από τότε που απορρίφθηκαν ξανά, έχω έναν άμεσο απολογισμό astropay και θα δούμε αν αποδεικνύεται τώρα, δεδομένου ότι είναι πολύ γρήγοροι όταν ο παίκτης καταθέτει αλλά καθαρά εμπόδια όταν γίνονται αναλήψεις

Αυτόματη μετάφραση:
Vulkan Vegas Casino

Γεια σας, Vulkan, έκανα ήδη το παράπονό μου αυτό, και σχολιάζω ότι σήμερα έλαβα ένα email επιβεβαίωσης αιτημάτων για το ποσό των 2080 USD, το οποίο υποθέτω ότι θα απορριφθεί ως οι πρώτες προσπάθειες σε λίγες ημέρες. Και σας λέω ότι τα 2 αιτήματα που προσπάθησα να κάνω ανάληψη μέσω τραπεζικής μεταφοράς, εγκρίθηκαν και απορρίφθηκαν αμέσως.

file

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα