Γεια,
Πρόσφατα έλαβα γνώση του εγγράφου των δίκαιων και διαφανών όρων και πρακτικών του UKGC, όπου αναγράφεται τι πρέπει να συμμορφώνονται οι κάτοχοι αδειών. Στη συνέχεια, δηλώνει ότι ο κάτοχος της άδειας δεν μπορεί "να δημεύσει το σύνολο ή μέρος των κεφαλαίων στο Υπόλοιπο Καταθέσεων του καταναλωτή ή να αφαιρέσει διαφορετικά οποιοδήποτε ποσό από αυτό με βάση ότι ο καταναλωτής δεν συμμορφώθηκε με τις απαιτήσεις επαλήθευσης ταυτότητας ή/και ηλικίας που ορίστηκαν από τον χειριστή (συμπεριλαμβανομένου, αλλά χωρίς περιορισμό, ενός αιτήματος για παροχή συγκεκριμένων εγγράφων ή πληροφοριών) "όπου το υπόλοιπο της κατάθεσης σημαίνει" Τα συνολικά κεφάλαια σε έναν λογαριασμό που ανήκει στον παίκτη (εκτός από το υπόλοιπο μπόνους/ περιορισμένα κεφάλαια) και περιλαμβάνει πάντα (... ) όλα τα κέρδη από στοιχήματα που έγιναν με την κατάθεση. " Και επιπλέον, ο οδηγός λέει "Οι παίκτες δεν πρέπει να ζητούνται πληροφορίες στο σημείο που ζητούν ανάληψη από τον λογαριασμό τους, αν ο φορέας εκμετάλλευσης εύλογα θα είχε ζητήσει αυτές τις πληροφορίες νωρίτερα."
Και όμως, υπάρχουν πολλά παράπονα από καζίνο με άδεια UKGC που αναφέρουν αιτήματα που δεν συμβαδίζουν με αυτό. Τέσσερα παραδείγματα παρακάτω:
https://casino.guru/casino-planet-player-s-experiencing-difficulties-withdrawing-1
https://casino.guru/slotjerry-casino-player-is-experiencing-issues-with
https://casino.guru/casino-lab-player-s-questioning-verification-process
https://casino.guru/win-windsor-casino-player-s-struggling-to-complete
Κάνω λάθος όταν πιστεύω ότι πρόκειται για παραβίαση της άδειας; Επιπλέον, αυτό ισχύει μόνο για ταυτότητα/απόδειξη διεύθυνσης ή το SoF/SoW επίσης δεν είναι θεμιτός λόγος για να αποτραπεί η ανάληψη, εάν θα μπορούσε να είχε ζητηθεί προηγουμένως;
Hi,
I recently became aware of UKGC's Fair and Transparent Terms and Practices document where they list what the licensees must comply with. Hereunder, it states the licensee cannot "confiscate all or part of the funds in a consumer’s Deposit Balance, or otherwise deduct any amount therefrom on the basis that the consumer has failed to comply with any identity and/or age verification requirements set by the operator (including, but not limited to, a request to provide specific documents or information)" where deposit balance means "The total funds in an account belonging to the player (other than the bonus balance/ restricted funds) and always includes (...) all winnings from wagers made with the deposit." And furthermore, the guide says "Players must not be asked for information at the point they request a withdrawal from their account if the operator could reasonably have asked for this information at an earlier time."
And yet, there's plenty of complaints from UKGC licensed casinos that reference requests that are not in line with this. Four examples below:
https://casino.guru/casino-planet-player-s-experiencing-difficulties-withdrawing-1
https://casino.guru/slotjerry-casino-player-is-experiencing-issues-with
https://casino.guru/casino-lab-player-s-questioning-verification-process
https://casino.guru/win-windsor-casino-player-s-struggling-to-complete
Am I wrong to think that these are breaches of the licence? Furthermore, does this just apply to ID/proof of address, or is SoF/SoW also not a legitimate reason to prevent a withdrawal if it could have been requested before?