Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΆδικη κατάσχεση του υπολοίπου

Άδικη κατάσχεση του υπολοίπου

πριν από 6 μήνες από Aleauzzass
|
1.675 προβολές 11 απαντήσεις |
|
πριν από 6 μήνες

Γεια σε όλα τα παιδιά, σας προσκαλώ να διαβάσετε την καταγγελία μου (έκλεισε χωρίς λόγο ως αδικαιολόγητη) και να εξετάσετε την αδικία που υπέστη.

Ορίστε ο σύνδεσμος:


https://casinoguruit.com/smokace-casino-le-vincite-del-giocatore-vegono-confiscate


Παρακάτω είναι η πιο πρόσφατη απάντησή μου που βρίσκεται ακόμη σε διαδικασία έγκρισης:


Γεια σου Branislav, έκλεισες την καταγγελία χωρίς να μου δώσεις την ευκαιρία να απαντήσω.

Πρώτα απ 'όλα, δεν έλαβα καμία αναδυόμενη ειδοποίηση για το τέλος του WR (πιστεύω ότι είναι υποχρεωτικό για το καζίνο να αποδείξει ότι έλαβα το αναδυόμενο παράθυρο).

Δεύτερον, η ενότητα ειδοποιήσεων καζίνο προστέθηκε μετά την υποβολή αυτής της καταγγελίας και έχω την απόδειξη αυτού με στιγμιότυπα οθόνης.

Τρίτον, πού λέει ότι τα μάρκες δεν έχουν αξία αν κερδίζονται με μπόνους;

Εφόσον, μόλις αφαιρέθηκε το υπόλοιπο από τον λογαριασμό μου, οι μάρκες παρέμειναν στο πορτοφόλι μου και μου επέτρεψαν να συνεχίσω να παίζω ακόμα και μετά την κατάσχεση του υπολοίπου.

Τα εν λόγω token δεν φέρουν Όρους και Προϋποθέσεις, επομένως δεν έχουν κανόνες που συνδέονται με αυτά.


Σας παρακαλώ να ξέρετε ότι είστε εντελώς εκτός στόχου και θεωρώ ότι η ιδιωτική ανταλλαγή email μεταξύ εσάς και του καζίνο είναι εσφαλμένη, καθώς διαβιβάστηκαν δεδομένα που μου ανήκουν και με αυτόν τον τρόπο δεν μου δόθηκε η δυνατότητα περαιτέρω απάντησης.


Απαιτώ να μου στείλετε ΟΛΑ τα έγγραφα που έστειλε το καζίνο στα email σας.

Περιμένω την απάντησή σου

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 6 μήνες

write to me at the email listed in my profile. I will try to provide you with legal assistance (you do not need to pay for a consultation)

Vurtnex
πριν από 6 μήνες

ΓΕΙΑ,

Πιστεύεις ότι έχει κατά κάποιο τρόπο δίκιο;

Πιστεύετε επίσης ότι υπάρχει κάτι πολύ περίεργο και άδικο στο όλο θέμα;

Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 6 μήνες

a lawyer can review your evidence and assess your chances of success. After that we can try to put pressure on them

Aleauzzass
πριν από 6 μήνες

In general, if you want to get legal assistance and possibly file a claim against the casino, contact me

πριν από 6 μήνες

Γεια σε όλα τα παιδιά, σας προσκαλώ να διαβάσετε την καταγγελία μου (έκλεισε χωρίς λόγο ως αδικαιολόγητη) και να εξετάσετε την αδικία που υπέστη.

Ορίστε ο σύνδεσμος:


https://casinoguruit.com/smokace-casino-le-vincite-del-giocatore-vegono-confiscate


Παρακάτω είναι η πιο πρόσφατη απάντησή μου που βρίσκεται ακόμη σε διαδικασία έγκρισης:


Γεια σου Branislav, έκλεισες την καταγγελία χωρίς να μου δώσεις την ευκαιρία να απαντήσω.

Πρώτα απ 'όλα, δεν έλαβα καμία αναδυόμενη ειδοποίηση για το τέλος του WR (πιστεύω ότι είναι υποχρεωτικό για το καζίνο να αποδείξει ότι έλαβα το αναδυόμενο παράθυρο).

Δεύτερον, η ενότητα ειδοποιήσεων καζίνο προστέθηκε μετά την υποβολή αυτής της καταγγελίας και έχω την απόδειξη αυτού με στιγμιότυπα οθόνης.

Τρίτον, πού λέει ότι τα μάρκες δεν έχουν αξία αν κερδίζονται με μπόνους;

Εφόσον, μόλις αφαιρέθηκε το υπόλοιπο από τον λογαριασμό μου, οι μάρκες παρέμειναν στο πορτοφόλι μου και μου επέτρεψαν να συνεχίσω να παίζω ακόμα και μετά την κατάσχεση του υπολοίπου.

Τα εν λόγω token δεν φέρουν Όρους και Προϋποθέσεις, επομένως δεν έχουν κανόνες που συνδέονται με αυτά.


Σας παρακαλώ να ξέρετε ότι είστε εντελώς εκτός στόχου και θεωρώ ότι η ιδιωτική ανταλλαγή email μεταξύ εσάς και του καζίνο είναι εσφαλμένη, καθώς διαβιβάστηκαν δεδομένα που μου ανήκουν και με αυτόν τον τρόπο δεν μου δόθηκε η δυνατότητα περαιτέρω απάντησης.


Απαιτώ να μου στείλετε ΟΛΑ τα έγγραφα που έστειλε το καζίνο στα email σας.

Περιμένω την απάντησή σου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hello there. I have read your complaint and Branislav closed it as "unjustified" after the casino provided clear evidence with the explanation: "The casino has provided evidence that the player had been informed about the bonus terms and that the tokens used were invalid. We concluded that the casino had acted in line with its terms and conditions, and the player's complaint was deemed unjustified."

He has also recommended to you contact the gaming authority if you are not satisfied with the result of your complaint. Have you tried that by any chance? We would surely like to know the outcome, please.

Romi
πριν από 6 μήνες

Γεια Romi, σε ρωτάω:

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ αυτής της υπόθεσης και της δικής μου; Θα σας δώσω το σύνδεσμο

https://casinoguruit.com/dozenspins-casino-the-winnings-of-the-player-have-been


Λαμβάνοντας υπόψη ότι το εν λόγω καζίνο είναι κατασκευασμένο από τον Altacore, τον ίδιο ιδιοκτήτη του Smokace.

Υπάρχουν και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις που επιλύθηκαν με επιτυχία από την ομάδα σας, και πάλι στα καζίνο Altacore. Θα ήθελα λοιπόν να μου εξηγήσετε γιατί οι αποφάσεις/δηλώσεις σας ισχύουν σε κάποιες καταγγελίες, ενώ στις δικές μου δεν ελήφθησαν καθόλου υπόψη.


Αναφέρω επίσης την απάντηση από τον Peter από το κέντρο επίλυσης παραπόνων:


Αγαπητή ομάδα του Καζίνο Dozenspins,


"Στο καζίνο μας, μόλις ο παίκτης συγκεντρώσει το μπόνους στοιχήματος, ολόκληρο το ποσό μπόνους (αν δεν υπάρχει όριο στην προσφορά στην οποία συγκεντρώνεται το μπόνους), το οποίο βρίσκεται στον λογαριασμό παιχνιδιού μεταφέρεται στον πραγματικό λογαριασμό του παίκτη, δηλαδή μετατρέπεται σε πραγματικά κεφάλαια.

Εάν υπάρχει όριο στα κέρδη/αναλήψεις από το μπόνους, μόνο το ποσό που καθορίζεται από τις μέγιστες αξίες της προωθητικής ενέργειας θα μεταφερθεί σε πραγματικά κεφάλαια."


Αν καταλαβαίνω καλά, σύμφωνα με τα παραπάνω, εάν ένας παίκτης ολοκληρώσει επιτυχώς το ποντάρισμα ενός μπόνους, τα χρήματα πηγαίνουν απευθείας στο υπόλοιπο των πραγματικών χρημάτων, σωστά; Η ερώτησή μου είναι: πώς γνωρίζουν οι παίκτες ότι το μπόνους έληξε και ότι δεν ισχύουν άλλοι όροι μπόνους; Όταν παίζω με ένα μπόνους και τελειώνω το στοίχημα, τα χρήματα πηγαίνουν στο υπόλοιπο των πραγματικών χρημάτων μου, είναι τα πραγματικά μου χρήματα, σωστά; Πώς μπορείτε να εφαρμόσετε ένα μέγιστο μπόνους εξαργύρωσης σε πραγματικά χρήματα; Αυτό δεν έχει πολύ νόημα. Πιστεύουμε ότι το Ypsi2005 θα πρέπει να πληρωθεί στο ακέραιο καθώς τα κέρδη που έκανε προήλθαν από το υπόλοιπο των πραγματικών χρημάτων του.




Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Αναφέρω επίσης αυτό το παράπονο:


https://casinoguruit.com/iwild-casino-the-winnings-of-the-player-have-been-substantially

Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 6 μήνες

Unfortunately, I am not able to answer this question of yours. We look at every case individually, and our team does everything possible to help each player.

In your case, there is nothing else we can do and that is why Branislav recommended to you contact the gaming authority if you feel that the decision was not right. Also, if you feel that your case was not precisely solved and you have some other proof, you can ask to reopen the case.

If you have any other issues and would like some help, please do not hesitate to contact us.

Romi
πριν από 5 μήνες

Γεια Romi,

μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς.

Γιατί σε αυτήν την καταγγελία ( https://casinoguruit.com/iwild-casino-le-vincite-del-giocatore-vegono-ripetutatamente ), που ολοκληρώθηκε επιτυχώς, η συμπεριφορά της αφαίρεσης των κερδών δύο φορές θεωρήθηκε εσφαλμένη, ενώ στο Was η περίπτωσή μου θεωρείται νόμιμη;

Εσείς οι ίδιοι λέτε σε πολλές αναρτήσεις και άρθρα ότι αυτή η συμπεριφορά είναι απολύτως λανθασμένη.

Στην περίπτωσή μου, όπως και στην περίπτωση του παίκτη Iwild, τα κέρδη αφαιρέθηκαν τόσο κατά την επίτευξη του μπόνους απόκρισης όσο και κατά τη φάση της απόσυρσης. Άρα αφαιρέθηκε δύο φορές.

Περιμένω ευγενικά την απάντησή σας

Αυτόματη μετάφραση:
Aleauzzass
πριν από 5 μήνες

I believe that every case is different and cannot be looked at the same.

If you feel that your case was not taken care of in the right way or you have any other proof, do not hesitate to ask to reopen it at any time. I am sure that our complaint team will look at it and see if there is anything they can do for you, of course.

Aleauzzass
πριν από 4 μήνες

Γράψε μου εδώ nicola.vecera@libero.it

Θα ήθελα να συζητήσουμε και τηλεφωνικά για να ανταλλάξουμε εμπειρίες και να καταλάβουμε λίγο

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα