Από όσο ξέρω, δεν έχουμε.
Διαφορετικά, θα βλέπατε αυτές τις πληροφορίες στην καταγγελία σας.
Ελπίζω απλώς ότι η Ομάδα Παραπόνων μας δεν θα αγνοηθεί εάν αποφασίσει να έρθει σε επαφή με το καζίνο.
Επιπλέον, δεν πρόκειται για το πότε θα απαντήσει το καζίνο, αλλά για το πότε και εάν το καζίνο παρέχει πληροφορίες και υποστηρικτικά έγγραφα. Λυπάμαι αλλά αυτό δεν μπορεί να απαντηθεί ούτε γενικά. 🙁
As far as I know, we have not.
Otherwise, you would see this information in your complaint.
I'm just hoping that our Complaint Team will not be ignored if they decide to get in touch with the casino.
Furthermore, this is not a question about when the casino responds, it's more about when and if the casino provides any information and supportive documents. I'm sorry but this can't be answered even in general. 🙁