Η GCB δεν προσφέρει καμία υποστήριξη στους παίκτες. Αυτή είναι η αυτόματη απάντηση που έλαβα σε ένα μήνυμα που έστειλα για να αναφέρω το καζίνο Godbunny για κατάχρηση χρημάτων:
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το Συμβούλιο Ελέγχου Παιγνίων του Κουρασάο (GCB).
Το μήνυμά σας θα προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα για έλεγχο. Εάν είναι απαραίτητο, μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες.
Λάβετε υπόψη ότι σε περιπτώσεις που αφορούν παράπονα σε σχέση με δραστηριότητες τζόγου, το GCB δεν έχει την εξουσία να μεσολαβεί σε διαφορές μεταξύ παικτών και χειριστών τζόγου. Σας συνιστούμε να αναζητήσετε νομικό σύμβουλο εάν επιθυμείτε να συνεχίσετε περαιτέρω την καταγγελία σας.
Ωστόσο, το παράπονό σας είναι σημαντικό για εμάς, καθώς μπορεί να υποδεικνύει πιθανές παραβιάσεις του νόμου από τους χειριστές. Εάν εντοπιστούν τέτοιες παραβιάσεις, ενδέχεται να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα επιβολής. Κατανοήστε ότι δεν θα αποκαλύψουμε την κατάσταση οποιωνδήποτε πιθανών ερευνών ή οποιωνδήποτε ενεργειών που έγιναν.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Με εκτίμηση,
Επιτροπή Ελέγχου Τυχερών Παιχνιδιών Κουρασάο
GCB does not offer any support to players. This is the automatic response I received to a message I sent to report Godbunny casino for misappropriation of money:
Thank you for contacting the Curaçao Gaming Control Board (GCB).
Your message will be forwarded to the appropriate department for review. If necessary, we may contact you for further information.
Please note that in cases involving complaints in relation to gambling activities, the GCB does not have the authority to mediate disputes between players and gambling operators. We recommend that you seek legal counsel if you wish to pursue your complaint further.
However, your complaint is important to us, as it may indicate potential violations of law by the operators. If such violations are identified, appropriate enforcement actions may be taken. Please understand that we will not disclose the status of any potential investigations or any actions taken.
Thank you for your understanding.
Best regards,
Curaçao Gambling Control Commission
GCB non offre alcun supporto ai giocatori. Questa è la risposta automatica ricevuta ad un mio messaggio inviato per denunciare Godbunny casinò per appropriazione indebita di denaro:
Grazie per aver contattato il Curaçao Gaming Control Board (GCB).
Il tuo messaggio verrà inoltrato al dipartimento appropriato per la revisione. Se necessario, potremmo contattarti per ulteriori informazioni.
Si prega di notare che, nei casi che coinvolgono reclami in relazione alle attività di gioco d'azzardo, il GCB non ha l'autorità di mediare le controversie tra giocatori e operatori di gioco. Consigliamo di cercare un consulente legale se si desidera perseguire ulteriormente il proprio reclamo.
Tuttavia, il tuo reclamo è importante per noi, in quanto potrebbe indicare potenziali violazioni della legge da parte degli operatori. Se tali violazioni vengono identificate, potrebbero essere intraprese azioni di coercizione appropriate. Ti preghiamo di comprendere che non riveleremo lo stato di possibili indagini o di qualsiasi azione intrapresa.
Grazie per la comprensione.
Distinti saluti,
Commissione di controllo del gioco d'azzardo di Curaçao
Αυτόματη μετάφραση: