Καλημέρα, πριν λίγες μέρες έμαθα ότι κατέκτησα τη δεύτερη θέση σε αυτό το τουρνουά, δεν ξέρω τι είδους έπαθλο θα μπορούσα να λάβω καθώς δεν έχω λάβει καμία επικοινωνία, μπορείτε να μου δώσετε κάποια ένδειξη; Ευχαριστώ πολύ ☺️
Good morning, I found out a few days ago that I placed second during this tournament, I don't know what kind of prize I could receive as I haven't received any communication, can you give me some indication? Thank you very much ☺️
Buongiorno, ho scoperto qualche giorno fa di essermi posizionata al secondo posto durante questo torneo, non so che tipo di premio potrei ricevere in quanto non ho ricevuto nessuna comunicazione, mi potete dare qualche indicazione voi? Grazie mille ☺️
Συγχαρητήρια σε σας! ✨🚀!
Μην ανησυχείς, σε παρακαλώ. Αυτά τα κουπόνια παρέχονται μερικές φορές το μήνα και θα λαμβάνετε email για να επιβεβαιώσετε ότι η επαφή σας είναι ακόμα ενεργή. Ωστόσο, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να φτάσω σε εσάς, καθώς ο Juraj είναι άρρωστος. Παρακαλώ να είστε υπομονετικοί. θα σε φτάσει τελικά. 🙏
Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει ακόμη και τους φακέλους ανεπιθύμητων μηνυμάτων, τους κάδους, τα ανεπιθύμητα μηνύματα και τον κάδο απορριμμάτων - μερικές φορές το email δεν φθάνει απευθείας στα εισερχόμενα.
Παρακαλούμε ενημερώστε μας πώς πάει.
Congratulations to you! ✨🚀!
Don't worry, please. These vouchers are provided a few times per month, and you will receive email to confirm your contact is still active. However, it may take some time to get to you since Juraj is sick. Please be patient; he will get to you eventually. 🙏
Make sure to check even spam folders, bins, spam, and trash - sometimes the email does not reach the inbox directly.
Please let us know how it goes.
Γεια σας, λάβατε e-mail με οδηγίες για να διεκδικήσετε το βραβείο σας πριν από 7 ημέρες. Πρέπει να ελέγξετε τα εισερχόμενά σας και να απαντήσετε σε αυτό το μήνυμα, ευχαριστώ 🙂
Hello, you recieved e-mail with instructions to claim your prize 7 days ago. You have to check your inbox and answer to that mail, thanks 🙂
Τσεκαρα τα παντα τωρα αλλα δυστυχως αν ηρθε πριν 7 μερες μαλλον το εβγαλα κατα λαθος δεν πειραζει εκανα λαθος. Ευχαριστώ πάντως 🫤
I checked everything now but unfortunately if it arrived 7 days ago I probably deleted it by mistake, it doesn't matter, I was wrong. Thanks anyway 🫤
Ho controllato tutto adesso ma purtroppo se è arrivata 7 giorni fa con ogni probabilità l’ho cancellata per errore, fa niente ho sbagliato io. Grazie ugualmente 🫤
Αυτό είναι υπέροχο! Σας ευχαριστώ για αυτή την υπέροχη επιβεβαίωση. 👍 Αν χρειαστείτε κάτι άλλο, απλώς γράψτε το.
Απολαύστε το κουπόνι μόλις το αποκτήσετε!✨
That's great! Thank you for this lovely confirmation. 👍 If you ever need something else, just write it down.
Enjoy the voucher once you get it!✨
Χαίρομαι που το γνωρίζω αυτό. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, ενημερώστε μας.😉
Nice to know this. If there is any issue, please let us know.😉
Γειά σου,
Μην ανησυχείτε, θα το ερευνήσουμε. Αλλά πρώτα, θα ήθελα να μάθω αν απαντήσατε στο email που σας εστάλη ζητώντας επιβεβαίωση της διεύθυνσης email σας. Εσείς; Για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, μερικές φορές οι παίκτες έρχονται εδώ ισχυριζόμενοι ότι δεν έχουν λάβει βραβείο αφού ξέχασαν να απαντήσουν ή δεν έλεγξαν τον φάκελο προώθησης, το spam ή το φάκελο bin του email τους. Ως εκ τούτου, θέλω να διασφαλίσω ότι αυτό δεν ισχύει.
Επιτρέψτε μου τώρα.
Hello,
Do not worry, we will investigate. But first, I would like to know if you answered the email sent to you requesting confirmation of your email address. Did you? To be completely honest, players sometimes come here claiming they have not received a prize after forgetting to reply or failing to check the promotion folder, spam or bin folder of their email. I therefore want to ensure that this is not the case.
Please let me now.
Αγαπητέ παίχτη,
Ξέχασα ότι ήσουν εσύ! Μετά από έλεγχο με τον Juraj, θα ήθελα να σας υπενθυμίσω μια συνομιλία 7 μηνών που είχαμε για αυτό ακριβώς το θέμα:
Επειδή δεν λάβαμε ποτέ καμία από τις απαντήσεις σας, επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου "τελευταία κλήση":
λυπάμαι.
Dear player,
I forgot it was you! After checking up with Juraj, I would like to remind you of a 7-month-old conversation we had on this very same topic:
Since we have never received any of your responses, allow me to remind you of the "last call" email:
I'm sorry.
Γεια σου Lore23! Αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα και αυτό που κάνω τώρα είναι απλώς να ανοίξω μια νέα καρτέλα στο Chrome και να πληκτρολογήσω CASINO GURU SLOTS TOURNAMENT στο παράθυρο αναζήτησης και να πατήσω ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ και μετά να πατήσω την πρώτη επιλογή που μου δίνει και να με μεταφέρει κατευθείαν σε το κάθε φορά! Τότε απλώς συνδέομαι με τα στοιχεία μου και τα 2 δωρεάν τουρνουά είναι εκεί!
Hey Lore23! I came across the same issue & what I do now is I just open a New Tab in Chrome & type CASINO GURU SLOTS TOURNAMENT in the Search Window & hit SEARCH, then tap on the very 1st option it gives me & it takes me right to it every time! Then I just login w/ my details & the 2 free tournaments are right there!
Γεια σας, θα πρέπει να λειτουργεί κανονικά εάν φτάσετε στον ιστότοπό μας και κάνετε κλικ ανάμεσα στις καρτέλες. Αντιμετώπισες κάποιο πρόβλημα που δεν θα σου άνοιγε;
Μπορείς να παίξεις κανονικά τώρα ή όχι; 🙂
Hello, it should work normally if you reach our site and click between the tabs. Did you encounter any problem that it wouldn't open for you?
Can you play normally now or not? 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.