ΦόρουμΔιαγωνισμοίΤα τουρνουά της περασμένης εβδομάδας

Τα τουρνουά της περασμένης εβδομάδας

πριν από 2 μήνες από charinvelez
|
1545 προβολές 15 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Ήμουν τρίτος στον διαγωνισμό της περασμένης εβδομάδας. Πώς δίνετε το βραβείο;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από charinvelez διαγράφηκε από Jaro
charinvelez
πριν από 2 μήνες

Hi, an email is sent which you have to confirm and then you should receive a voucher by email as well. 

Did you receive a confirmation email ?

πριν από 2 μήνες

Εάν έχει φτάσει το email επιβεβαίωσης

Αυτόματη μετάφραση:
charinvelez
πριν από 2 μήνες

Excellent and therefore it is necessary to confirm it and be patient and wait. Juraj should also send the voucher by email. If this does not happen in the foreseeable future then write and I will find out what the situation is.😉

πριν από 1 μήνα

Δεν έχω λάβει το κουπόνι ακόμα!

Αυτόματη μετάφραση:
charinvelez
πριν από 1 μήνα

Hey there.

As far as I can tell, these vouchers are sent a few times per month, divided into bigger bulks. Let's give it a few more days, please. In the meantime, I will ask Juraj about the next batch.

πριν από 1 μήνα

Δεν έχω λάβει το κουπόνι ακόμα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hi!

According to info I gathered, I would expect things to be moving on. Have you got an update or the voucher, please?

Δημοσίευση από charinvelez Κρύφτηκε από Romi
Αιτία: False information with the aim of misinforming players.
πριν από 1 μήνα

Απατεώνες!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
charinvelez
πριν από 1 μήνα

There is no need for this harsh words, I believe. Just a little patience is needed, and you will receive your voucher. Would this be possible from your site, please?

πριν από 1 μήνα

Όχι αν έφτασε και προς έκπληξή μου όταν δέχτηκα τα 20 ευρώ από το Amazon αποδεικνύεται ότι προσπάθησαν να χρεώσουν τον λογαριασμό μου με δέκα χρεώσεις των 38 ευρώ. Τι σχέδιο είναι αυτό απάτη!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
charinvelez
πριν από 1 μήνα

Please explain who would try to charge your account. I truly do not understand the point here.

Have you already received the voucher, and what does it have to do with all the accusations, please?

Try to provide more details about the issue so everyone can fully understand it and we can avoid misunderstandings, please.

πριν από 1 μήνα

Λοιπόν, μόλις δέχτηκα το μπόνους, προσπάθησαν να χρεώσουν την κάρτα μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

file

πριν από 1 μήνα

Έτσι κάθε μέρα είναι ήδη 14

Αυτόματη μετάφραση:
charinvelez
πριν από 1 μήνα

Thank you for the explanation.

As I can see from the screenshots, Amazon is trying to charge you. Right? So you should really start by asking your bank regarding all this and then contact Amazon to get some explanation.

There is no need to accuse us, as Casino Guru, for all this. I don't see the point there.

Please let us know whenever you find out something new. We would like to see the outcome of all this, as it could be really helpful for others as well.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα