Γεια σας, αποστέλλεται ένα email το οποίο πρέπει να επιβεβαιώσετε και στη συνέχεια θα πρέπει να λάβετε και ένα κουπόνι μέσω email.
Λάβατε ένα email επιβεβαίωσης;
Hi, an email is sent which you have to confirm and then you should receive a voucher by email as well.
Did you receive a confirmation email ?
Εξαιρετικό και επομένως είναι απαραίτητο να το επιβεβαιώσετε και να κάνετε υπομονή και να περιμένετε. Ο Juraj θα πρέπει επίσης να στείλει το κουπόνι μέσω email. Εάν αυτό δεν συμβεί στο άμεσο μέλλον, τότε γράψτε και θα μάθω ποια είναι η κατάσταση.😉
Excellent and therefore it is necessary to confirm it and be patient and wait. Juraj should also send the voucher by email. If this does not happen in the foreseeable future then write and I will find out what the situation is.😉
Γεια σου.
Από όσο μπορώ να καταλάβω, αυτά τα κουπόνια αποστέλλονται μερικές φορές το μήνα, χωρισμένα σε μεγαλύτερους όγκους. Ας το δώσουμε λίγες μέρες ακόμα, παρακαλώ. Στο μεταξύ, θα ρωτήσω τον Juraj για την επόμενη παρτίδα.
Hey there.
As far as I can tell, these vouchers are sent a few times per month, divided into bigger bulks. Let's give it a few more days, please. In the meantime, I will ask Juraj about the next batch.
Δεν χρειάζονται αυτά τα σκληρά λόγια, πιστεύω. Λίγη υπομονή χρειάζεται και θα λάβετε το κουπόνι σας. Θα ήταν δυνατό από τον ιστότοπό σας, παρακαλώ;
There is no need for this harsh words, I believe. Just a little patience is needed, and you will receive your voucher. Would this be possible from your site, please?
Όχι αν έφτασε και προς έκπληξή μου όταν δέχτηκα τα 20 ευρώ από το Amazon αποδεικνύεται ότι προσπάθησαν να χρεώσουν τον λογαριασμό μου με δέκα χρεώσεις των 38 ευρώ. Τι σχέδιο είναι αυτό απάτη!!!!
Not if it arrived and to my surprise when I accepted the 20 euros from Amazon it turns out that they have tried to charge my account with ten charges of 38 euros. What a plan this is a scam!!!!
No si me llegó y con sorpresa al aceptar los 20 euros de Amazon resulta que me han intentado cargar en la cuenta diez cobros de 38 euros.vaya plan esto es una estafa!!!!
Εξηγήστε ποιος θα προσπαθήσει να χρεώσει τον λογαριασμό σας. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω την ουσία εδώ.
Έχετε ήδη λάβει το κουπόνι, και τι σχέση έχει με όλες τις κατηγορίες, παρακαλώ;
Προσπαθήστε να δώσετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το θέμα, ώστε όλοι να το κατανοήσουν πλήρως και να αποφύγουμε παρεξηγήσεις, παρακαλώ.
Please explain who would try to charge your account. I truly do not understand the point here.
Have you already received the voucher, and what does it have to do with all the accusations, please?
Try to provide more details about the issue so everyone can fully understand it and we can avoid misunderstandings, please.
Ευχαριστώ για την εξήγηση.
Όπως μπορώ να δω από τα στιγμιότυπα οθόνης, η Amazon προσπαθεί να σας χρεώσει. Σωστά; Επομένως, θα πρέπει πραγματικά να ξεκινήσετε ρωτώντας την τράπεζά σας σχετικά με όλα αυτά και στη συνέχεια να επικοινωνήσετε με την Amazon για να λάβετε κάποια εξήγηση.
Δεν χρειάζεται να μας κατηγορήσετε, ως Γκουρού του Καζίνο, για όλα αυτά. Δεν βλέπω το νόημα εκεί.
Ενημερώστε μας κάθε φορά που μαθαίνετε κάτι νέο. Θα θέλαμε να δούμε το αποτέλεσμα όλου αυτού, καθώς θα μπορούσε να είναι πραγματικά χρήσιμο και για άλλους.
Thank you for the explanation.
As I can see from the screenshots, Amazon is trying to charge you. Right? So you should really start by asking your bank regarding all this and then contact Amazon to get some explanation.
There is no need to accuse us, as Casino Guru, for all this. I don't see the point there.
Please let us know whenever you find out something new. We would like to see the outcome of all this, as it could be really helpful for others as well.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.