Αντιο σας,
Το θέμα μου σχετίζεται κυρίως με παίκτες από την Αυστρία, γιατί εδώ το θέμα "διαδικτυακό καζίνο" είναι πραγματικά ξεκάθαρο - δηλ. υπάρχει μόνο μία έγκυρη άδεια τυχερών παιχνιδιών και όλα τα άλλα καζίνο είναι παράνομα όσον αφορά την προσφορά τους στο καζίνο (η νομική κατάσταση ως προς αυτό είναι σύμφωνα στο ECJ , OGH κ.λπ. σαφώς, κάτι που έχουν ήδη επιβεβαιώσει αμέτρητες αγωγές/δικαστικές διαδικασίες).
Έχω επίσης αντιμετωπίσει με επιτυχία μερικές υποθέσεις ο ίδιος (μία από αυτές με ένα περισσότερο από σημαντικό χρηματικό ποσό), αλλά εξακολουθώ να βρίσκω την υποκρισία ή το θράσος των διαφόρων καζίνο απλά απίστευτη:
Επειδή δεν έχω κανένα πρόβλημα με την ονοματοδοσία, αναφέρομαι στο "Hello Casino" εδώ!
Μέχρι πρότινος, αυτό προσέφερε και παράνομα, αλλά προφανώς παραιτήθηκε τερματίζοντας την παρουσία τους στην Αυστρία με τη σημείωση "Λόγω κανονισμών για τα τυχερά παιχνίδια, δεν δεχόμαστε τυχερά παιχνίδια από τη χώρα σας".
Δεν μπορεί πραγματικά να υπάρξει πιο ξεκάθαρη «παραδοχή ενοχής», αλλά δεν θα θέλατε να πιστέψετε ότι είναι εφικτό, γιατί παρόλο που έχετε προσφέρει στο καζίνο έναν εξωδικαστικό συμβιβασμό, δεν έγινε δεκτός - τουλάχιστον μέχρι τώρα - (κάποιοι τώρα θα πρέπει να είναι της άποψης ότι αυτό γενικά δεν γίνεται, αυτό είναι μια μεγάλη πλάνη που μπορώ να τεκμηριώσω από αρκετές προσωπικές εμπειρίες).
Όπως και να έχει - λίγο-πολύ δεν με απασχολεί μια μήνυση (τουλάχιστον οι δικηγόροι το χαίρονται...), αλλά με αυτό το άρθρο θα ήθελα να ενημερώσω όλα τα «θύματα» σχετικά και να τα ενθαρρύνω να διεκδικήστε τα δικαιώματά τους να διεκδικούν τον εαυτό σας και να μην πτοούνται από το θράσος των διάφορων παρόχων... γιατί αυτό ακριβώς είναι το σχέδιο τους!
Good bye,
my matter primarily relates to players from Austria, because here the topic "online casino" is actually clear - i.e. there is only one valid gambling license and all other casinos are illegal with regard to their casino offer (the legal situation in this regard is according to the ECJ , OGH, etc. clearly, which countless lawsuits/court proceedings won have already confirmed).
I've also successfully dealt with a few cases myself (one of them with a more than considerable sum of money), but I still find the hypocrisy or audacity of the various casinos simply unbelievable:
Since I have no problem with naming names, I refer to the "Hello Casino" here!
Until recently, this also offered illegally, but quite obviously resigned by ending their presence in Austria with the note "Due to gambling regulations, we do not accept games of chance from your country".
There can't really be a clearer "admission of guilt", but you wouldn't want to believe it is possible, because although you have offered the casino an out-of-court settlement, it has not been accepted - at least until now - (some should now be of the opinion that this is generally not done, this is a big fallacy that I can substantiate from several personal experiences).
Be that as it may - I'm more or less not concerned with a lawsuit (at least the lawyers are happy about it...), but with this article I would like to inform all "victims" about it and encourage them to assert their rights to assert yourself and not to be discouraged by the audacity of the various providers... because that is exactly their plan!
Servus,
meine Angelegenheit bezieht sich in erster Linie auf Spieler aus Österreich, denn hier ist das Thema "Online Casino" eigentlich eindeutig - sprich es gibt nur eine einzige gültige Glücksspiel-Lizenz und alle anderen Casinos sind bezüglich ihres Casinoangebots illegal (die diesbezügliche Rechtslage ist laut EuGH, OGH usw. eindeutig, was unzählige gewonnene Klagen/Gerichtsverfahren bereits bestätigt haben).
Ich selbst habe ebenso schon einige Verfahren erfolgreich hinter mich gebracht (eines davon mit einer mehr als beträchtlichen Summe), aber trotzdem empfinde ich die Scheinheiligkeit bzw. Dreistigkeit der diversen Casinos als einfach unglaublich:
Da ich keinerlei Problem damit habe, Namen zu nennen, beziehe ich mich hier auf das "Hello Casino"!
Dieses hat bis vor einiger Zeit ebenfalls illegal angeboten, aber ganz offensichtlich resigniert, indem sie deren Präsenz in Österreich mit dem Hinweis "Aufgrund der Glücksspielbestimmungen akzeptieren wir keine Glücksspiele aus Ihrem Land" beendet haben.
Ein eindeutigeres "Schuldeingeständnis" kann es eigentlich gar nicht geben, aber man möchte es nicht für möglich halten, denn obwohl man dem Casino eine außergerichtliche Einigung angeboten hat, wurde -zumindest bis dato- nicht darauf eingegangen (sollten jetzt einige der Meinung sein, dass dies generell nicht getan wird, ist dies ein großer Trugschluss, den ich anhand mehrerer persönlicher Erfahrungen belegen kann).
Wie auch immer - mir selbst kommt es auf eine Klage mehr oder weniger nicht an (immerhin freuen sich die Anwälte darüber...), aber durch diesen Beitrag möchte ich alle "Geschädigten" zum einen darüber informieren und zum anderen dazu ermutigen, ihr Recht durchzusetzen und sich nicht etwa durch die Dreistigkeit der diversen Anbieter entmutigen zu lassen... denn genau das ist deren Plan!