Αυτό είναι ένα email που η MGA θεωρεί κατάλληλο να στείλει έναν παίκτη χωρίς πού να στραφεί.
Η ανάληψη της Condor Malta Limited πριν από δύο μήνες δεν έφτασε στην τράπεζά μου. Όπως πολλοί παίκτες εκεί έξω, η ομάδα δεν βοηθάει, οι συνήθεις τακτικές της καθυστέρησης όταν ένα καζίνο καταρρέει.
Η MGA αρχικά μου είπε να επικοινωνήσω με το MADRE (το ADR) Το MADRE δεν ανταποκρίνεται. Επέστρεψα στο MGA με αυτό και μου είπαν ότι δεν μπορούν να βοηθήσουν; Ρώτησα με ποιο σκεπτικό, τι πρέπει να κάνει ένας παίκτης και μου πρότειναν δικαστήριο!???
Τι νόημα έχει αυτός ο πάροχος αδειών εάν αρνηθεί να βοηθήσει τους παίκτες;
This is an email the MGA feels appropriate to send a player with nowhere to turn.
Condor Malta Limited withdrawal two months ago did not arrive in my bank. Like many players out there the group is not helping, the usual tactitcs of delaying when a casino is going bust.
MGA at first told me to contact MADRE (the ADR) MADRE is unresponsive. I went back to the MGA with this and they said they can't help? I asked on what grounds, what is a player supposed to do and they suggested court!???
What is the point of this license provider if they refuse to help players?