ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Caliente.mx δεν θέλει να μου πληρώσει τα χρήματά μου

Το Caliente.mx δεν θέλει να μου πληρώσει τα χρήματά μου

πριν από 1 έτος από karlamariavb0
|
2391 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα, το καζίνο Caliente.mx δεν θέλει να με πληρώσει, έχουν περάσει 2 εβδομάδες από τότε που έστειλα τα έγγραφα μου για να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου και παρόλα αυτά αρνούνται να μου πληρώσουν μέρος των χρημάτων που κατέθεσα και κάτι άλλο που κέρδισα.

Αυτόματη μετάφραση:
karlamariavb0
πριν από 1 έτος

Hi! Well, I guess there is more to the story, like what did the casino say to you, any explanations given to clear out the questions? Have you passed the verification successfully?

Why would they refuse to pay out just a part, do you have any idea?

If you don't, please ask the casino and share it with us. I'm sure there must be some reason, so the most important question will be whether this reason is fair or not.🤔

I'll wait for your reply.


Radka
πριν από 1 έτος

Μου έστειλαν το παρακάτω email, επικοινώνησα ξανά μαζί τους και μου είπαν ότι μέσα σε 24 με 48 ώρες θα μου πουν τι θα γίνει με τις αναλήψεις μου. Μόλις μου στείλουν την απάντηση θα τη δημοσιεύσω εδώ. Ελπίζω η ανταπόκριση να είναι ευνοϊκή.


Αγαπητή Κάρλα Μαρία,


Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το Caliente


Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε απάντηση σχετικά με το αίτημά σας για έλεγχο του λογαριασμού χρήστη. Ενημερωνόμαστε ότι με διοικητική απόφαση, η λειτουργία ανάληψης στον λογαριασμό θα αποκλειστεί επ' αόριστον. Εάν ζητήσετε ανάληψη σε μελλοντικές περιπτώσεις, σας ζητάμε να υποβάλετε ένα αίτημα επαλήθευσης λογαριασμού.


Όσον αφορά τη λειτουργία για καταθέσεις, είναι ενεργοποιημένη χωρίς κανένα πρόβλημα.


Τα προαναφερθέντα φίλτρα ασφαλείας καθορίζονται από εξειδικευμένο τμήμα που ρυθμίζει τη δραστηριότητα σε λογαριασμούς χρηστών, σε περίπτωση που διαπιστωθούν παρατυπίες σε αυτά. Θεσπίζονται όρια και ζητούνται επαληθεύσεις προσωπικών δεδομένων που έχουν μόνο οι χρήστες, αν αυτό αποφασιστεί από την ίδια τη διοίκηση.


Όπως ορίζεται στους όρους και τις προϋποθέσεις μας. / Βαθμοί 17 (Τα δικαιώματά μας). / Βαθμοί 17.2, 17.3, 17.4


Μην προσπαθήσετε να ανοίξετε νέο λογαριασμό γιατί θα κλείσει από το σύστημά μας. Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, επιτρέπεται η χρήση μόνο ενός λογαριασμού ανά παίκτη.


Το σημείο 3 των Όρων και Προϋποθέσεων μας αναφέρει ότι:

Επιτρέπεται μόνο ένας λογαριασμός ανά άτομο. Διατηρούμε το δικαίωμα να κλείσουμε διπλούς λογαριασμούς ή οποιουσδήποτε λογαριασμούς για τους οποίους υπάρχει υποψία ότι σχετίζονται και να ακυρώσουμε τυχόν στοιχήματα που έχουν τοποθετηθεί σε διπλότυπους λογαριασμούς ή οποιονδήποτε ύποπτο ότι σχετίζονται.


Εάν έχετε ερωτήσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω των διαθέσιμων μέσων μας:


Συνομιλία: Διαδικτυακή υποστήριξη - διαθέσιμη από το λόμπι Caliente

Δωρεάν Τηλέφωνο (Μεξικό): 800 5 22543683

Διεθνές τηλέφωνο: 01-800-5-22543683

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: soporte@caliente.mx


Εκτιμούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας.

! Ευχαριστούμε που παίξατε στο Caliente.mx!



Χαιρετίσματα,

Η Hot Team

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 1 έτος
Αιτία: user's code deleted
Αυτόματη μετάφραση:
karlamariavb0
πριν από 1 έτος

Oh, I see now. Thank you for the email!

If I'm not mistaken, your account needs to be verified first, and additionally, there is some assumption of breaching rules. Probably the one referred to as:

"Point 3 of our Terms and Conditions states that:

Only one account per person is allowed. We reserve the right to close duplicate accounts or any accounts suspected to be related and to void any bets placed on duplicate accounts or any accounts suspected to be related."

It seems your account struggles to pass the verification due to similarities with other account or accounts. For now, I'd say it would be best to wait for additional explanation.

Kind advise: Do not deposit until this situation is cleared out, please.

I'll be waiting for the next update.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα