Γεια σας, μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ: https://casino.guru/complaints
Θα θέλατε να μοιραστείτε μερικές λεπτομέρειες; Ποιο είναι το πρόβλημα?
Hello, you can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints
Would you care to share a few details? What's the problem?
Γεια καλησπέρα έχω ένα παράπονο για ένα καζίνο το καζίνο γρήγορης πληρωμής κανένα παιχνίδι δεν δίνει έστω και ένα ελάχιστο κέρδος και έχασα χιλιάδες κανονικά όλα τα καζίνο σας δίνουν και σας παίρνουν αλλά αυτό δεν δίνει
Hello Good evening I have a complaint about a casino the fast pay casino no game gives even a minimum profit and I lost thousands normally all the casinos give you and take you away but this one does not
Hola Buenas noches tengo una queja de un casino el casino fast Pay ningún juego da ni mínima ganancia e perdido miles normalmente todos los casinos te dan y te quitan pero este no
Όπως ο πραγματιστής πάροχος είναι μια πραγματική κλοπή, ποιος ελέγχει τακτικά αυτούς τους παρόχους; Ευχαριστώ πολύ
Like the pragmatic provider is a real theft, who regularly checks these providers? Thank you very much
Al igual que el proveedor de pragmátic es un verdadero robo ,quien controla periódicamente estos proveedores?muchas gracias
Γεια σας, δεν μπορώ να δω κανένα παράπονο που υποβάλατε. Παρακαλώ Έλεγξέ το.
Επί του θέματος, έπαιξες με κάποιο μπόνους; Έχετε περάσει τη διαδικασία επαλήθευσης μέχρι στιγμής;
Σας ευχαριστώ
Hello, I can't see any complaint submitted by you. Please check it.
To the matter, did you play with any bonus? Have you passed the verification process so far?
Thank you
Οι πάροχοι πρέπει να έχουν άδειες καθώς και καζίνο, ώστε οι πάροχοι να ελέγχονται από τις αρχές αδειοδότησης.
The providers need to have licenses as well as casinos so the providers are checked by the licensing authorities.
Χαίρετε,
Μου αρνήθηκαν εντελώς την ανάληψη στο Dublinbet Casino και το υπόλοιπο του λογαριασμού μου μειώθηκε στο ποσό της κατάθεσής μου των 25 €.
Τη στιγμή της ανάληψης που ζήτησα, ο λογαριασμός παίκτη ήταν 5526 €.
Την επόμενη μέρα επισκέφτηκα ξανά το καζίνο και αρχικά είδα ένα ποσό άνω των €3526, το οποίο στη συνέχεια έπεσε ξαφνικά στα €25 αφού έπαιξα μόνο μερικά παιχνίδια ζωντανής ρουλέτας στο Skylounge.
Όχι λόγω χαμένων στοιχημάτων, αλλά επειδή ήμουν στην πραγματικότητα ο νικητής διπλασιάζοντας τα πονταρίσματά μου στο ενδιάμεσο. Η υποστήριξη με ενημέρωσε στην 5.1.13. αναφέρθηκε στους κανόνες του παιχνιδιού.
Ωστόσο, δεν υπάρχει τίποτα για το διπλασιασμό ή το martingale, που δεν ήξερα τη στιγμή που το διάβασα και μετά το έψαξα στο google. Το ονομάζουν στρατηγικές διπλασιασμού στο Dublinbet.
Ως παίκτης παίρνω όλο το ρίσκο, είτε κερδίζεις είτε χάνεις, τουλάχιστον έτσι πίστευα μέχρι τότε.
Τα ζωντανά στοιχήματα έγιναν δεκτά επίσης από το καζίνο και δεν απορρίφθηκαν, επομένως δεν μπορεί να ισχύει ότι μια νίκη δεν πληρώνεται.
Αναφέρομαι ρητά στο κείμενο που χρησιμοποιεί το καζίνο στους κανονισμούς παικτών και στη συνέχεια μου αποστέλλεται ένα κείμενο που τροποποιήθηκε από το καζίνο, ας το πω έτσι. Θα είχα δώσει στον εαυτό μου ένα πλεονέκτημα έναντι των άλλων.
Μέχρι στιγμής δεν έχω καταφέρει να πετύχω κάτι, αλλά θα ήθελα να διευκρινιστεί νομικά. Δεν ξέρω αν έχει πιθανότητες επιτυχίας. Εξακολουθώ να το βρίσκω αδιέξοδο επειδή το καζίνο δεν θέλει να πληρώσει τίποτα και δεν προσφέρει επίσης κανένα συμβιβασμό.
Ως εκ τούτου, δεν μπορώ να το προτείνω και μπορώ μόνο να συμβουλεύσω όλους να μείνουν μακριά από αυτό
Καζίνο Dublinbet.
Hello,
I was completely denied a withdrawal at Dublinbet Casino and my account balance was reduced to my deposit amount of €25.
At the time of my requested withdrawal, the player account stood at €5526.
The following day I revisited the casino and initially saw an amount of over €3526, which then suddenly dropped to €25 after just playing a few games of live roulette at Skylounge.
Not because of lost bets, but because I was actually the winner by doubling my stakes in between. Support has updated me to 5.1.13. referred to the rules of the game.
However, there is nothing about doubling or martingale, which I didn't know at the time I read it, and then googled it afterwards. They call it doubling strategies in the Dublinbet.
As a player, I take the full risk, you either win or lose, at least that's what I thought until then.
The live bets were also accepted by the casino and not rejected, so it cannot be the case that a win is not paid out.
I expressly refer to the text used by the casino in the player regulations and then a text modified by the casino is sent to me, so to speak. I would have given myself an advantage over others.
So far I haven't been able to achieve anything, but I would like to have this clarified legally. I don't know if that has any chance of success. I still find it a rip off because the casino doesn't want to pay out anything and doesn't offer any compromise either.
Accordingly, I cannot recommend it and I can only advise everyone to stay away from it
Dublinbet Casino.
Hallo,
mir wurde die Auszahlung im Dublinbet Casino komplett verweigert und der Kontostand auf meinen Einzahlungsbetrag von 25 €, reduziert.
Zum Zeitpunkt meiner beantragten Auszahlung stand das Spielerkonto bei 5526 € .
Am folgenden Tag besuchte ich das Casino erneut und sah anfangs einen Betrag über 3526 € , der dann plötzlich nachdem ich gerade ein paar Spiele in der Skylounge beim Live Roulette spielte auf 25 € gesunken war.
Nicht durch verlorene Wetten sondern weil ich wegen Verdoppelung meiner Einsätze zwischendurch tatsächlich der Gewinner war. Ich wurde vom Support auf den Punkt 5.1.13. der Spielerordnung verwiesen.
Dort steht jedoch nichts von Verdoppelung oder Martingal , was ich zu dem Zeitpunkt als ich es las noch nicht kannte, danach dann gegogelt habe. Verdoppelungsstategien nennen die das im Dublinbet.
Als Spieler trage ich das volle Risiko, entweder gewinnt oder verliert man, dachte ich zumindest bis dahin.
Die Live Wetten wurden ja auch vom Casino angenommen und nicht abgelehnt, daher kann es doch nicht sein dass im Falle eines Gewinnes, der dann nicht ausgezahlt wird.
Ich verweise ausdrücklich auf den vom Casino verwendeten Text in der Spielerordnung und dann wird mir quasi ein vom Casino abgewandelter Text zugesandt. Ich hätte mir anderen gegenüber dadurch Vorteile verschafft.
Bislang konnte ich nichts erreichen, würde das jedoch gern rechtlich klären lassen. Ob das Aussicht auf Erfolg hat, weiß ich nicht. Ich empfinde das dennoch als Abzocke, weil das Casino nichts auszahlen will und auch keinen Kompromiss anbietet.
Ich kann das dementsprechend nicht weiterempfehlen und nur jedem raten, Finger weg vom
Dublinbet Casino.
Μπήκα για να παίξω στο καζίνο cyberbet κέρδισα 150 ρεάλ όταν το έλαβα, απορρίφθηκε και μετά δεν ήξερα τι να κάνω έπαιξα τα πάντα αφού δεν επρόκειτο να το λάβω και μετά έβαλα ένα στοίχημα πάλι κέρδισα 1500 reais και έκανε την απόσυρση και ήρθε και πάλι αρνήθηκε να περιμένει 3 ημέρες για να σας ενημερώσω ότι χρειάζεστε έγγραφα αλλά αυτό θα πρέπει να ζητηθεί κατά την εγγραφή και τώρα ζητούν άλλες 3 ημέρες επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι έχω το να περιμένεις να το λάβεις είναι γρήγορο να το πληρώσεις είναι περίπλοκο
I entered to play in the cyberbet casino I won 150 reais when I received it, it was rejected then I didn't know what to do I played everything since I wasn't going to receive it then I made a bet again I won 1500 reais and made the withdrawal and it came refused again asked to wait 3 days to let you know that you need documents but this should be asked at the time of registration and now they are asking for another 3 days I contacted support and they said I have to wait to receive it is fast to pay it is convoluted
Entrei jogar no cassino cyberbet ganhei 150 reais na hora de receber deu rejeitado aí fiquei sem saber o que fazer joguei tudo já que não ia receber aí fiz aposta de novo ganhei 1500 reais e fiz a retirada e veio recusado de novo pediu pra esperar 3 dias pra avisar que precisa de documentos mas isso deveria pedir na hora do cadastro e agora estão pedindo mais 3 dias entrei em contato com o apoio e disseram que eu tenho que esperar pra receber é rápido pra pagar é enrolado
Τα καζίνο συνήθως δεν ζητούν έγγραφα κατά τη διαδικασία εγγραφής. Είναι ένα τυπικό πράγμα που το ζητούν όταν προσπαθείτε να κάνετε ανάληψη. Είναι απλώς επειδή πολλοί άνθρωποι απλώς δημιουργούν έναν λογαριασμό στο καζίνο, προσπαθούν να παίξουν λίγο, ίσως χρησιμοποιήσουν τα μπόνους καλωσορίσματος, χάνουν και μετά πάνε αλλού. Θα ήταν αρκετά χρονοβόρο για τα καζίνο να επαληθεύσουν όλους.
Casinos usually don't ask for documents during the registration process. It's a standard thing they ask for it when you try to make a withdrawal. It's simply because many people just create an account in the casino, try to play a bit, maybe use the welcome bonuses, they lose and then they go elsewhere. It would be quite time-consuming for the casinos to verify everyone.
Ντάνιελ, δεν ξέρω αν έχεις δίκιο, δεν είμαι εδώ για να κρίνω, αλλά όλα θα πρέπει να ειδοποιηθούν εκ των προτέρων, δεν υπάρχει καμία προειδοποίηση. , τώρα δεν ξέρεις κάνε την ανάληψη μετά από τρεις μέρες που έρχεται προειδοποίηση ότι αρνήθηκε ότι χρειάζεσαι τα έγγραφα και ακόμα δεν σου ανοίγει για να βάλεις ό,τι χρειάζεσαι έγγραφο 3 ημέρες έως 5 τότε αυτό το στάδιο λήγει στειλε αλλο πηγαινε αλλες 3 μερες η 5 θα περασει ενα μηνα να το παραλαβεις, αυτο ειναι σωστο, πλακα κανεις, τα λεφτα μας παραλαμβανονται στην ωρα μας και τα λαμβανουμε οταν θελουν να τα πληρωσουν, αυτο ειναι λαθος
Daniel, I don't know if you're right, I'm not here to judge, but everything would have to be notified beforehand, there's no warning at all. , now you don't know make the withdrawal after three days that comes warning that it was refused that you need the documents and it still doesn't open for you to put what you need a document 3 days to 5 then this stage expires you send another one go another 3 days or 5 it will take a month to receive it, that's right, you can only be kidding, our money is received on time and we receive it when they want to pay it, this is wrong
Daniel não sei se vc está certo não estou aqui pra julgar mas tudo teria que ser avisado antes não tem aviso nenhum não seria mais fácil eles colocar depois que fizer o cadastro se for fazer retirada preencher os dados com documentos e comprovante de residência ficaria mais fácil, agora vc não sabe faz a retirada depois de três dias que vem avisando que foi recusado que precisa dos documentos e ainda não abre pra vc colocar oq precisa um documento 3 dias a 5 aí vence essa etapa vc manda outro vai mais 3 dias ou 5 vai demora um mês pra receber isso é certo vc só pode está brincando,o dinheiro da gente recebe na hora e a gente recebe quando eles querem pagar isso é errado
Κοιτάξτε και άλλα δεν πήρα μπόνους. Έγινα για να παίξω με τα χρήματά μου Έχασα 200 ρεάλ τα τελευταία 26 ρεάλ Κατάφερα να αλλάξω το παιχνίδι, οπότε θέλω τι είναι δικό μου αν είστε μέλος ενός καζίνο να γνωρίζετε ότι στο παιχνίδι είμαστε εκεί για να κερδίσουμε ή να χάσουμε αλλά και οι δύο πλευρές πρέπει να είναι δίκαιες το ξόδεψα για να κερδίσω δεν εξαρτώμαι από τα χρήματα στο καζίνο καταλαβαίνεις ή θέλεις να το εξηγήσω ξανά
Look and there's more I didn't get in for a bonus I joined to play with my money I was losing 200 reais the last 26 reais I managed to turn the game around so I want what's mine if you are part of a casino be aware that in the game we are there to win or lose but both sides have to be fair I spent it for me to win I don't depend on the money in the casino do you understand or do you want me to explain it again
Olha e tem mais eu não entrei por bônus eu entrei pra jogar com meu dinheiro estava perdendo 200 reais nós últimos 26 reais que consegui virar o jogo então quero oq é meu se vc faz parte de algum cassino tenha consciência que no jogo a gente está lá pra ganhar ou perde mais os dois lados tem que ser justo eu gastei pra mim ganhar não dependo do dinheiro do cassino entendeu ou quer que explique de novo
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.