ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠαρενόχληση επαλήθευσης Zotabet

Παρενόχληση επαλήθευσης Zotabet

πριν από 1 έτος από Sommer2023
|
2081 προβολές 1 απάντηση |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka/Daniel,


δυστυχώς δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ με το παλιό μου ψευδώνυμο Sommer2021 και ως εκ τούτου έπρεπε να εγγραφώ ξανά!


Θέλω απλώς να «ξεφορτωθώ» τα εξής:


Πρόκειται για το Casino Zotabet - έγραψα εκεί και κατέθεσα ξανά και ξανά. Δεν πρόκειται καθόλου για πληρωμή - απλώς ήθελα να έχω μια λίστα με τις καταθέσεις μου, επειδή υπήρξαν τεχνικά προβλήματα μερικές φορές και πρέπει να ελέγξω το όλο θέμα.


Μου έγραψαν ότι έπρεπε να επαληθεύσω τον εαυτό μου εκ των προτέρων. Καλός.


Τότε επρόκειτο για επαλήθευση και μου ζητούσαν/μου ζητούσαν ξανά και ξανά οποιαδήποτε απόδειξη - κανένα έγγραφο δεν "εγκρίνεται" - ουσιαστικά τους αποδεικνύω ότι έκανα τις καταθέσεις ώστε μετά να μου το επιβεβαιώσουν.


Αυτό που είναι αποδεκτό σε όλα τα άλλα καζίνο - δεν φαίνεται να ισχύει για τη Zotabet. Πρέπει να φωτογραφίσω το διαβατήριό μου πολλές φορές, να πρέπει να φωτογραφίσω την πιστωτική μου κάρτα πολλές φορές κ.λπ. Ένα παράδειγμα: Επειδή πλήρωσα επίσης μέσω λογαριασμού Paysafecard και έχω επιβεβαίωση για κάθε μεταφορά με όλα τα στοιχεία (Η Paysafecard στέλνει πάντα μια επιβεβαίωση μέσω e-mail ), έστειλα και αυτό - δεν γίνεται αποδεκτό! Ωστόσο, θέλουν μια φωτογραφία από τον λογαριασμό όπου μπορούν να δουν ορισμένα πράγματα, κάτι που δεν μπορώ να κάνω.

Έγραψα τώρα στην Paysafecard και ζήτησα επιβεβαίωση - ποιος ξέρει πόσο καιρό θα πάρει.

Γεγονός είναι ότι γνωρίζουν πολύ καλά ότι εγώ - είμαι και τι και πόσα έχω πληρώσει - αλλά υποβάλλοντας μια δήλωση προσπαθούν να αποφύγουν και να τραβήξουν έξω. Αυτό είναι παράλογο!


Αναρωτιέμαι συνέχεια - πότε κάποια καζίνο θα ελέγξουν ότι καταστρέφουν τη φήμη τους και κυνηγούν τους ίδιους τους παίκτες.


Με κάθε περαιτέρω παρενόχληση που αντιμετωπίζω τώρα, η βαθμολογία της Zotabet εδώ μαζί σας αλλά και σε άλλες πλατφόρμες τζόγου θα είναι χειρότερη.


τις καλύτερες ευχές

Καλοκαίρι*

Αυτόματη μετάφραση:
Sommer2023
πριν από 1 έτος

Hello Sommer!

I checked your account "Sommer2021", and all seems good on our end. Could you specify what is happening while you attempt to log in?

Regarding the Zotabet issue - allow me to clarify the situation first.

You have played in the casino for quite some time, yet you have never been verified. In order to get your deposit history, you were asked to verify yourself - which is now the main issue because non of the documents you previously used in other casinos seem to be accepted.

Can you tell me what documents are required and what do you need from the Paysafe?

This is quite a challenging situation, but this must be primarily done by the casino, I'm afraid.

If you keep struggling, I would start thinking about the complaint.




Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα