Γεια σου,
Μίλησα με την υποστήριξη στο Axecasino (μάρκα Dama nv). Νωρίτερα έκλεισα τον εαυτό μου από όλα τα καζίνο Dama nv, είχα την απάντηση ότι δεν μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό σε κανένα καζίνο Dama nv πια λόγω προβλημάτων τζόγου.
αργότερα μετά από αυτό άρχισα να παίζω στο Axecasino, έχασα περίπου 2.600 ευρώ κατάθεση και τώρα ζήτησα επιστροφή χρημάτων, δεν έλεγξα ότι ήταν επωνυμία Dama nv, αρνήθηκαν να μου επιστρέψουν τα χρήματα, τα άλλα καζίνο Dama nv έκαναν επιστροφή χρημάτων εγώ, πήρα την τελευταία επιστροφή χρημάτων χθες από την Bitkingz, περιμένοντας τώρα την επιστροφή χρημάτων από το iLucki, μου είπαν ότι η επιστροφή χρημάτων ήταν καθ' οδόν.
τώρα, εδώ είναι η συμφωνία! Το Axecasino δεν θέλει να μου επιστρέψει τα χρήματα, αγνοεί όλα τα μηνύματά μου, ακόμη και τις υποβολές φόρμας στην αρχική τους σελίδα και τα email στο support@axecasino.com
η υποστήριξη απέκλεισε επίσης την IP μου από τη χρήση της διαδικτυακής συνομιλίας τους (παραδέχτηκαν ότι όταν χρησιμοποίησα ένα vpn για να επικοινωνήσω μαζί τους).
Σήμερα ρώτησα αν ήταν η επιστροφή χρημάτων μου και μου είπαν ότι τα χρήματα μου στάλθηκαν, θα έπρεπε απλώς να περιμένω να τα παραλάβω, ήμουν τόσο χαρούμενος που η περίπτωσή μου λύθηκε οριστικά, αναφέρθηκα ακόμη και στο casino.guru και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Επέστρεψαν αργότερα για να ρωτήσουν πόσο χρόνο πιστεύουν ότι θα πάρει, μετά μου είπαν ότι δεν έγινε επιστροφή χρημάτων, δεν θα έστελναν πίσω αυτά τα χρήματα αλλά έκλεισαν τον λογαριασμό μου λόγω ζητημάτων τζόγου.
πώς μπορεί αυτό να είναι σοβαρά εντάξει;
Hey,
i’ve been talking with the support on Axecasino (a Dama n.v brand). Earlier i closed myself out from all Dama n.v casinos, had the answer that i can’t create account on any Dama n.v casino anymore due to gambling issues.
later on after this i started playing on Axecasino, i lost around 2.600 eur i deposits and now i asked for a refund, i did not check that they were a Dama n.v brand, the refused to refund me, the other Dama n.v casinos did refund me, got the last refund yesterday from Bitkingz, waiting now on the refund from iLucki, they told me that the refund was on the way.
now, here is the deal! Axecasino do not want to refund me, they ignore all my messages, even the form submissions on their homepage and emails to support@axecasino.com
the support also blocked my IP from using their online chat (they admitted that when i used a vpn to contact them).
Today i asked were my refund was and they told me the money has been sent to me, i should just wait to recieve them, i was so happy that my case was finalt solved, even mentioned casino.guru and there was no problems. Came back later to ask how long time they think it would take, then they told me that there was no refund, they would not send back those money but they closed my acc due to gambling issues.
how can this seriously be okey?