ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟ smokace μου έκλεισε ξανά τον λογαριασμό και δεν θέλει να με πληρώσει

Ο smokace μου έκλεισε ξανά τον λογαριασμό και δεν θέλει να με πληρώσει

πριν από 10 μήνες από alexisolivari8
|
1041 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Με κατηγορούν για εθισμό στον τζόγο και τώρα μου λένε ότι είναι για ξέπλυμα χρήματος. Χρησιμοποιώ σωστά τα μέσα που μου παρέχονται

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Dear Alexis Olivari,

Smokace Casino risk department has conducted a detailed review of your

PLAYER897266 login.

Account PLAYER897266 - did not pass the casino security check.

When checking your game session, a violation of the bonus rules of the

project was detected, namely:

- The Casino reserves the right to monitor all transactions in order to prevent money laundering. In addition, the Casino reserves the right, with particular attention and to the extent possible, to study the background and purpose of any complex or large transactions, as well as any transactions that, by their nature, are particularly likely to be related to money laundering.

- Betting activity will be monitored for irregular patterns.

During the inspection and analysis of your gaming and deposit/withdrawal activity, signs of an AML violation - money laundering, were identified, which is a violation of the rules.

Due to the identified violation and in accordance with Rule 14.6, your balance has been canceled and your account has been closed by PLAYER897266 without the right to reopen.

According to the rules of the project, you are prohibited from playing on this site. The Casino is not responsible for your opening a new account and any losses you may incur after opening a new account. We reserve the right to close an account created in violation of these rules at any time.

This decision is final and not subject to revision.

If you have any questions, we will be happy to help you by Live Chat or Email. support@smokace.com

πριν από 10 μήνες

file επισύναψε τις αντίστοιχες συλλήψεις

Αυτόματη μετάφραση:
alexisolivari8
πριν από 10 μήνες

Well, I see you faced a similar issue a few months back in the same casino. Let's see where the complaint takes us this time. It is a complex situation, and I won't speculate for now.

Wish you a bit of good luck!


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα