ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΟ Ραμπόνα δεν πληρώνει! Stall τακτικές και υποστήριξη AI.

Ο Ραμπόνα δεν πληρώνει! Stall τακτικές και υποστήριξη AI.

πριν από 2 μήνες από Kekowitz
|
1070 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Αγαπητοί παίκτες,


Σε αυτό το σημείο πρέπει να πω λίγα λόγια για τα ράμματα του Ραμπόνα.


Δεν χρησιμοποίησα ποτέ μπόνους ή κάτι παρόμοιο.


Είναι περίπου ένα ποσό XXX, πραγματικά τίποτα, είναι pinatz, αλλά ακόμα και αυτό το ποσό το καζίνο δεν φαίνεται να θέλει να πληρώσει.


Απόπειρα ανάληψης 1: 17.07.24


21/07/24 Η πληρωμή ακυρώθηκε , απορρίφθηκε χωρίς λόγο, η συνομιλία φαίνεται να είναι τεχνητής νοημοσύνης, δίνει τα ίδια μπλοκ κειμένου κάθε φορά, το ίδιο κείμενο όπως στο email, η πληρωμή ακυρώθηκε.



Πληρούνταν και τα τρία σημεία: πρόγραμμα περιήγησης Chrome, επαλήθευση σύμφωνα με το προφίλ (το προφίλ λέει ότι δεν χρειάζομαι, δεν μπορούσα καν να ξεκινήσω ένα μόνος μου) και ο ίδιος τρόπος ανάληψης με την κατάθεση.


Έχω τσεκάρει τα πάντα, σύμφωνα με το chat υποτίθεται ότι ήταν τεχνικά προβλήματα.



Απόπειρα απόσυρσης 2: 21.07.24


22/07/24 Υποστήριξη Chat , ρωτήστε εάν η πληρωμή μου θα μπορούσε να διεκπεραιωθεί λίγο πιο γρήγορα.


Τότε μην ανησυχείς, θα πάρω τα λεφτά μου.


24/07/24 Υποστήριξη Chat , τι συμβαίνει με την πληρωμή μου.

Σύμφωνα με την Emma από τη Rabona:


"Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το αίτημά σας εκκρεμεί αυτήν τη στιγμή. Η πληρωμή θα διεκπεραιωθεί το συντομότερο δυνατό. Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Οι πληρωμές διαρκούν μερικές ημέρες. Μην ανησυχείτε. Μόλις εξοφληθεί, εσείς Θα το δούμε στο σύστημα Δυστυχώς, δεν μπορούμε να δώσουμε συγκεκριμένη ημερομηνία, αλλά το αρμόδιο τμήμα εργάζεται για το αίτημά σας. Κανονικά, η πληρωμή γίνεται εντός 3 ημερών Οι πάροχοι πληρωμών Ζητώ συγγνώμη για την καθυστέρηση στην πληρωμή σας η διαδικασία είναι η ίδια και το χρονικό πλαίσιο είναι το ίδιο παρά τη μέθοδο πληρωμής.



25.07.24: Η πληρωμή ακυρώθηκε


ΧΩΡΙΣ κανένα λόγο, χωρίς τίποτα, απλά ακυρώθηκε για 2η φορά!


Μάλλον δεν θα ξαναδώ τα χρήματά μου, αποφύγετε αυτό το καζίνο! Αυτή είναι προφανώς μια δόλια τακτική καθυστέρησης όπου ούτως ή άλλως δεν πληρώνεστε ποτέ.


Δεν καταλαβαίνω γιατί η RABONA εξακολουθεί να έχει υψηλό δείκτη εμπιστοσύνης εδώ.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Σύμφωνα με τη δήλωση, η ακύρωση της πληρωμής από 25/07/24 οφείλεται στην τράπεζά μου.


Το περίεργο είναι ότι η τράπεζά μου δεν γνωρίζει τίποτα γι 'αυτό, ούτε ότι τυχόν εισερχόμενες πληρωμές έχουν μπλοκαριστεί.

Άλλη μια δικαιολογία από το καζίνο, γίνεται όλο και πιο γελοίο.


Ζήτησα από την υποστήριξη εάν μπορούσα να κάνω ανάληψη με κρυπτογράφηση, σύμφωνα με την υποστήριξη, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, θα ήθελα να ζητήσω απόσυρση.


25/07/24 - Τρίτη προσπάθεια ανάληψης τώρα με crypto..

Είναι απλά γελοίο, άλλα καζίνο, ακόμη και με άδεια Κουρασάο, πληρώνουν κρυπτογράφηση μέσα σε 5 λεπτά. Αλλά η Rabona χρειάζεται 4 ημέρες για κάθε πληρωμή πριν λάβετε την ακύρωση.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Kekowitz
πριν από 2 μήνες

Hello, I have read your situation and I don't envy you. We give casinos 14 days to sort everything out and send the player the money so if you need help, don't hesitate to contact us if you need it. 

As far as rejecting the withdrawal is concerned, I wanted to ask what was the reason for it but I see that the casino didn't say anything which is a pity. It would be good to know why this was done. 

Now I see that you requested your money via crypto, so I'm curious how it will go. If this option doesn't go through, let me know and I'll recommend you to open a complaint with us, where we will try to help you.

I'll be waiting for your reply, and I'm sure it will be a positive one. 

πριν από 2 μήνες

Σήμερα είναι 14η μέρα και δεν έχω λάβει ακόμη πληρωμή.

Η ανάληψη στο crypto είναι εξαιρετικά γρήγορη, χωρίς καμία ταλαιπωρία, δεν νομίζω ότι θα δω τα χρήματά μου πια. Φαίνεται ότι υπάρχει σύστημα στο Rabona, τα έχω κάνει όλα και ακόμα δεν έχω πάρει τα λεφτά μου, είναι 230€. Δεν μιλάμε για πολλές χιλιάδες εδώ και το καζίνο είχε ακόμα αρκετά κέρδη από εμένα.

Θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία, αλλά δυστυχώς αυτό δεν λειτουργεί για εσάς. Μπορώ να απαντήσω στις δύο πρώτες ερωτήσεις, μετά επιλέγω «Συνέχεια στην επόμενη ερώτηση», όπου έχω μόνο την επιλογή «πίσω». Μπορείτε παρακαλώ να ανοίξετε την καταγγελία, θέλω να προειδοποιήσω τους άλλους παίκτες!

Αυτόματη μετάφραση:
Kekowitz
πριν από 2 μήνες

Well then, if you can't submit a complaint I will advise you with some things you can do and we will see if it will go trough.

Please try to delete your cookies or use another browser or device. If it won't help then you can try to open a complaint from anonymous/incognito mode.

If problem still persists we will try to help you.

Hope it helped and you will be able to open one.

πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ για την απάντηση, μόλις υπέβαλα την καταγγελία με όλα τα στιγμιότυπα οθόνης και στοιχεία. Ελπίζω να κάνει τη διαφορά.

Αυτόματη μετάφραση:
Kekowitz
πριν από 2 μήνες

Okay, I see it's done then and we'll have to be patient and wait if the casino can handle it and send you the money. If not, as Veronika wrote, we will contact the casino. 

Anyway, you haven't heard anything new so far in a couple of days ? 🤔

πριν από 2 μήνες

Στην πραγματικότητα έλαβα άλλο ένα email ακύρωσης το Σαββατοκύριακο, το τρίτο. Αλλά στο πλαίσιο των συναλλαγών είπε ότι η πληρωμή ήταν ακόμη υπό επεξεργασία. Έγραψα απευθείας στην υποστήριξη πελατών και μου είπαν ότι η πληρωμή δεν είχε ακυρωθεί. Στη συνέχεια ήθελαν να δουν ένα στιγμιότυπο οθόνης του email, το οποίο φυσικά έστειλα αμέσως. Μετά είπαν ότι ήταν από διαφορετική ημερομηνία. Είναι ξεκάθαρο ότι το email είναι από τις 08/02/24 8:26 μ.μ. CET. Άρα μπορεί να σχετίζεται μόνο με την τελευταία πληρωμή. Τότε η υποστήριξη μου είπε με κάθε σοβαρότητα ότι γενικά λένε πράγματα μόνο για να καθησυχάσουν τους πελάτες, αφού δεν υπάρχει άμεση επαφή με το οικονομικό τμήμα και είναι απλώς εξωτερική υποστήριξη. Πραγματικά, απολύτως εκπληκτικό, λυπάμαι που έχω καταθέσει χρήματα εκεί εξαρχής.

Αυτόματη μετάφραση:
Kekowitz
πριν από 2 μήνες

So it's not very professional, but I hope that this whole case will somehow make it to a happy ending and you will get the money in the end. I know that in this casino sometimes withdrawals take unnecessarily long and it's not something a player wants to experience. 

On the other hand, at least you know where you won't be going back to if you manage to resolve it. 

But you'll have to keep a cool head for now.

πριν από 2 μήνες

Μόλις έλαβα την πληρωμή, είμαι σίγουρος ότι η καταγγελία εδώ βοήθησε έμμεσα. Σας ευχαριστώ όλους πολύ για την προσπάθειά σας, σας ευχαριστώ για την ανησυχία σας, σας ευχαριστώ που το προσφέρετε εδώ!

Ευχαριστώ Jaro!! Ευχαριστώ Βερόνικα!!

Αυτόματη μετάφραση:
Kekowitz
πριν από 2 μήνες

Excellent news. I know the casino is not the fastest but eventually players will get the money. So I guess you have to get used to longer waiting times here, I guess. I'm glad you got your money. ☘️🎉😉

Anyway, do you think you will give this casino another chance or not anymore ?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα