Γεια σου
Έχω ένα μεγάλο πρόβλημα και ελπίζω να με βοηθήσετε κάπως. Θέλω να κάνω μια καταγγελία, αλλά το καζίνο johnvegas δεν είναι στη λίστα. Ωστόσο- Πριν από λίγες μέρες έπαιξα στο καζίνο john vegas. Έκανα κατάθεση 2 φορές. Τη δεύτερη φορά χωρίς να χρησιμοποιήσετε μπόνους. Ήμουν τυχερός και κέρδισα 700€. Κάποιος προσπάθησε να με χακάρει και είχε ξαφνικά πρόσβαση στη διεύθυνση email μου. Σε ένα άλλο καζίνο ο χάκερ έπαιξε το υπόλοιπό μου στο μηδέν. Σοκαρίστηκα, προσπάθησα να αλλάξω κάθε κωδικό κ.λπ. Ωστόσο, έγραψα στο john vegas casino αν μπορούσαν να περιορίσουν ή να κλείσουν τον λογαριασμό μου επειδή φοβόμουν να χάσω τα χρήματά μου. Εκαναν. Δεν είχα επαληθεύσει σε αυτό το σημείο, ήταν η πρώτη μου φορά που έπαιζα εκεί. Επικοινώνησα με το καζίνο και μου είπαν να στείλω όλα τα έγγραφα. το έκανα. Στη συνέχεια με ρώτησαν αν θέλω να ανοίξω ξανά τον λογαριασμό μου ή αν πρέπει να συνεχίσουν με τα κέρδη και όταν γίνει αυτό μπορώ ακόμα να ανοίξω ξανά. Είπα ότι θα ήθελα να έχω πρώτα τα κέρδη μου. Μου είπαν ότι δεν είναι πρόβλημα. Τους έδωσα και τραπεζικές ημερομηνίες και σήμερα έλαβα μια πληρωμή 100 €. Δεν κατάλαβα γιατί πήρα μόνο 100 €. Έτσι έγραψα ξανά ζωντανή συνομιλία. Μου είπαν ότι δεν πρόκειται να ανοίξουν ξανά τον λογαριασμό μου και να διατηρήσουν τα κέρδη. Μόλις πήρα πίσω την κατάθεσή μου.
Ωστόσο, δεν πήγε όπως είπαν ότι θα το κάνουν. Είμαι πολύ απογοητευμένος γιατί χρειάζομαι πραγματικά αυτά τα χρήματα.
Ξέρει κάποιος τι μπορώ να κάνω; Έχω κάθε email που μου στέλνουν όπου μου είπαν να πάρω τα κέρδη μου χωρίς πρόβλημα
Hei
I have a big problem and i hope you can help me out somehow. I want to make a complaint but johnvegas casino is not on the list. However- A few days ago i played at john vegas casino. I deposited 2 times. The second time without using a bonus. I was lucky and won 700€. Someone tried to hack me and had suddenly access to my email adress. In another casino the hacker played my balance to zero. I was shocked, tried to change every password etc. However i wrote to john vegas casino if they could limit or close my account because i was scared to loose my money. They did. I had not verified at this point, it was my first time playing there. I contacted the casino and they told me to send all the documents. I did. Then they asked me if I want to reopen my account or if they should proceed with the winnings and when this is done i can still reopen. I said i would like to have my winnings first. They told me thats not a problem. I gave them bank dates too and today i recived a 100€ payment. I didnt understand why i only got 100€. So i wrote live chat again. They told me that they wont reopen my account and keep winnings. I just got my deposit back.
However it doesnt went how they said they will do it. I am very frustrated because i really need this money.
Does someone know what i can do? I have every email they send me where they told me to get my winnings without any problem