ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΕμπειρίες με το Wettigo: Απόσυρση και επαλήθευση

Εμπειρίες με το Wettigo: Απόσυρση και επαλήθευση

πριν από 3 ημέρες από HaLou24
|
192 προβολές 3 απαντήσεις |
|
πριν από 3 ημέρες

Δυστυχώς, δεν είχα την καλύτερη εμπειρία με το Wettigo (www.wettigo.com). Όταν προσπάθησα να κάνω ανάληψη για πρώτη φορά, απορρίφθηκε με την αιτιολογία ότι απαιτείται τηλεφωνική επαλήθευση - παρόλο που ο λογαριασμός μου είχε ήδη επαληθευτεί με επιτυχία και όλα τα έγγραφα είχαν γίνει δεκτά. Παρόλα αυτά, επιβεβαιώθηκα επιτυχώς τηλεφωνικά.


Ωστόσο, η απόσυρσή μου στο ηλεκτρονικό μου πορτοφόλι συνεχίζει να καθυστερεί (σκόπιμα), αν και η συναλλαγή θα μπορούσε να γίνει άμεσα. Αυτή η συμπεριφορά του καζίνο μου φαίνεται εξαιρετικά αμφισβητήσιμη και αρχίζω να αμφιβάλλω για τη σοβαρότητά της, παρά την άδεια από το Κουρασάο.


Υπάρχουν άλλα μέλη που είχαν παρόμοιες εμπειρίες; Πότε πιστεύετε ότι έχει νόημα να υποβάλετε καταγγελία;


Παιχνιδιάρικο χαιρετισμό

Αυτόματη μετάφραση:
HaLou24
πριν από 2 ημέρες

Sorry that you have this kind of experience there.

As I can see, we don't have this casino in our database yet, so I will inform our data team right away about it.

May I ask when exactly you requested the withdrawal?

Our complaint team cannot intervene in any case before the 14-day time period passes, and that is why we need to know this information.

We'll wait for your reply.

χθες

Αγαπητέ Romi,

Στο μεταξύ, τα κέρδη μου έχουν πληρωθεί, έτσι ώστε να μην είναι πλέον απαραίτητη η παρέμβαση της ομάδας παραπόνων του Γκουρού του Καζίνο. Ωστόσο, νομίζω ότι είναι λογικό να ελέγξουμε διεξοδικά αυτό το καζίνο, ειδικά επειδή τέτοιος έλεγχος δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί και, επομένως, το καζίνο δεν είναι ακόμη καταχωρημένο στη βάση δεδομένων.

Σας εύχομαι μια ευχάριστη Κυριακή.

Με εκτίμηση

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 23 ώρες
Αυτόματη μετάφραση:
HaLou24
πριν από 2 ώρες

I am really glad that you received your money.

Our data team will surely prepare the full review of this casino as soon as possible.

May I ask how long you waited for the withdrawal at the end and what payment method you used, please?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα