καζίνο vulcan las vegas

πριν από 1 έτος από ugalderaul781
|
2089 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα


Μπείτε για να παίξετε ένα διαφημιστικό μηχάνημα που κάνει decoa hot


Είχα υπόλοιπο 121.000 clp


Έκανα μια-δυο παραστάσεις και συνειδητοποίησα ότι είχα υπόλοιπο 26.000


Μου ζήτησαν να δω τα αρχεία στοιχημάτων και εξεπλάγην που η πρώτη συναλλαγή σε αυτό το μηχάνημα ήταν ένα στοίχημα για 100.000 CLP. Έκανα τη διεκδίκηση και επέμεναν ότι έγινε οικειοθελώς, και ίσως κατά λάθος έβαλα το μέγιστο στοίχημα, πράγμα αδύνατο. διάφοροι λόγοι


1. Αν ναι, θα είχα πάρει έκπτωση στις 121.000. Τι είχα;


2. Στα αρχεία των παιχνιδιών υπάρχουν διαφορές δευτερολέπτων μεταξύ των στοιχημάτων, που αν μου φαινόταν στην πρώτη ρίψη ότι ξεπερνούσε το ποσό του δεύτερου στοιχήματος και η συναλλαγή θα διαρκούσε περισσότερο


Ωστόσο, είναι συσχετιστικά μεταξύ τους, 100.000 άλματα στο 200. 200 200 και ούτω καθεξής και μετά από λίγο εμφανίζεται μια άλλη συναλλαγή για 1000 και επιστρέφει στα 300 300 300. Δεν είναι περίεργο


Παρακαλώ, τι μπορώ να κάνω για αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

filefilefile

ugalderaul781
πριν από 1 έτος

Hello.

I probably do not understand the issue. You made a bet on 100,000 CLT, which you are unaware of.

What is the problem, please? Are you convinced that this was a kind of error? By that time, have you played with a bonus, perhaps? Was this bet considered a violation of the maximum bet rule?

Anyway, according to your complaint, Nick needs your betting history; can you provide it?

I hope you can.

πριν από 1 έτος

Μπήκα για να παίξω σε αυτό το μηχάνημα για πρώτη φορά. Επομένως, δεν είναι λογικό να θέλω οικειοθελώς να ποντάρω 100.000clp. Έχοντας συνολικό υπόλοιπο 121000clp.

Ήταν πραγματικά χρήματα που είχα ζητήσει να κάνω ανάληψη πριν από δύο ημέρες. Αλλά έπρεπε να στείλω έγγραφα για επικύρωση μέχρι να επικυρωθεί, έπρεπε να περιμένω.

Παίζω στο καζίνο για μερικές εβδομάδες

Σχετικά με το ιστορικό, τους ζήτησα επίσης να κάνουν κριτική μιας και δεν είχα βάλει ποτέ στοίχημα που να ξεπερνά τα 450 clp.

Θα στείλω στον Νικ το ιστορικό στοιχημάτων το συντομότερο δυνατό.

Ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
ugalderaul781
πριν από 1 έτος

Yes, I understand. I think that such a bet would be too risky and when you write that you have never made a bet more than 450 CLP, it is strange. 

As for the verification, has it been successful yet? 

In the context of the betting history it would be appropriate to add Nick to the complaint exactly as you wrote. 

I hope that this case will be resolved and everything will be fine.

πριν από 1 έτος

Ζητήστε το ιστορικό από την υποστήριξη της Vulkan μόλις το λάβω, θα το ανεβάσω.

Τέλος πάντων, μπήκα σε αυτό το καζίνο πριν από λιγότερο από ένα μήνα. Τα παιχνίδια που έπαιζα τακτικά ήταν

Αεροπόρος, γκαράζ πυραμίδας βασιλιάς. Κοκτέιλ φρούτων μουσταντ χρυσό.

Και πάντα jyego με τιμές 25 ή 50 ή 75. clp. Aviator 100 ή 200 πέσος το πολύ 75 πέσος.


Χαιρετίσματα







Αυτόματη μετάφραση:
ugalderaul781
πριν από 1 έτος

Fine, Nick will certainly put the history to good use.

What about the verification? Have you passed? I hope you have!

We'll be here for an update.🤞🤞

πριν από 1 έτος

file

Ως δια μαγείας όλα τα έγγραφα που είχα ανεβάσει δεν υπάρχουν πλέον. Και φταίει ο χρήστης, όλα είναι πολύ περίεργα

Αυτόματη μετάφραση:
ugalderaul781
πριν από 1 έτος

Hmmm, that seems quite strange even to me, if I'm honest. According to scrennhsot, did you send the documents again or did you try to ask the casino how is it possible that when you uploaded them, they are not there? 

As for the complaint, Nick should get to you soon and we'll see what happens next. Hopefully everything will be sorted out. 

If you have anything new again don't hesitate to let me know. 

πριν από 1 έτος

Τα στοιχεία είναι στο μάτι


Κάντε αίτημα ανάληψης στις 2 Οκτωβρίου για 130.000 συνολικά


Αυτή τη στιγμή έχω υπόλοιπο 0

Στην ιστορία του παιχνιδιού, η τελευταία φορά που έπαιξα ήταν στις 28.


Πώς χάσατε τα χρήματα που κερδίσατε, πού είναι οι συναλλαγές που το υποστηρίζουν.

filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
ugalderaul781
πριν από 1 έτος

Somehow information is being lost, I have a feeling. Your funds disappeared from your account ? Is your withdrawal pending or not even showing ? 

I think it's good that you have so much evidence and Nick will find it useful. He should get to you shortly. I really hope everything gets sorted out. 

πριν από 1 έτος

Περίμενα πολύ καιρό να απαντήσουν αυτοί οι σκάρτοι, κατηγορούν μόνο τους πελάτες για τα λάθη τους και καυχιούνται ότι είναι τίμιο καζίνο

Μπορεί κάποιος να μου πει ποιο ίδρυμα εποπτεύει, ρυθμίζει και αδειοδοτεί αυτούς τους αχρείους να τους καταγγείλουν δημόσια.

Είμαι σίγουρος ότι είναι μια συνηθισμένη πρακτική και δεν πρόκειται να είμαι ήσυχος μέχρι να τα ξεμπερδέψω.



Αυτόματη μετάφραση:
ugalderaul781
πριν από 1 έτος

I've been watching the development of your complaint and it looks like Nick has figured out where the stumbling block was.

As for the license, they have a Curaccao- Antillephone License.

I can add a guide here where you can see how and where to file a complaint if you think it's appropriate: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license 

If you try it, let me know. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα