ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΆρνηση ή άρνηση αναλήψεων Casino 1win

Άρνηση ή άρνηση αναλήψεων Casino 1win

πριν από 1 έτος από Gabrielcard
|
2077 προβολές 2 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Σου λέω για την περίπτωσή μου να ρωτήσω κάποιον να με βοηθήσει, να μου πει σε ποιον να απευθυνθώ για να λύσω το πρόβλημά μου


Έχω έναν νέο λογαριασμό στο διαδικτυακό καζίνο 1win Colombia, έκανα την κατάθεση 100.000 πέσος Κολομβίας, από τα οποία δημιούργησα κάποιο κέρδος που ήθελα να αποσύρω αλλά μου αρνήθηκαν την ανάληψη.

Έχω απορριφθεί τρία αιτήματα και κανένα δεν επιλύθηκε από τους πράκτορες συνομιλίας εξυπηρέτησης πελατών 1win.


Μου δίνουν πάντα τις ίδιες απαντήσεις.

  • Ποιο ήταν το πρόβλημα του συστήματος;
  • Για να επανεκκινήσετε την εφαρμογή και να δοκιμάσετε ξανά, να δοκιμάσετε άλλο τρόπο πληρωμής.


Η αλήθεια είναι ότι πάντα έκανα τα σωστά βήματα που μου έχουν υποδείξει και τίποτα, νομίζω ότι έχω χάσει την υπομονή μου. Απλώς θέλω να αποσύρω το δικό μου. Τουλάχιστον την κατάθεσή μου που κάνω


Απλώς περιμένω κάποιον να βοηθήσει.

Έχω ένα στιγμιότυπο και απόδειξη για αυτά που σου είπα.





Αυτόματη μετάφραση:
Gabrielcard
πριν από 1 έτος

Εάν το καζίνο ισχυριστεί τεχνικά προβλήματα με έναν τρόπο πληρωμής, μπορεί να προτείνει έναν νέο τρόπο πληρωμής που να λειτουργεί και για τους δύο (αυτός είναι ένας όρος που πολλά καζίνο έχουν στους Όρους και τους όρους πληρωμής τους). Θα πρέπει να προσπαθήσετε να συνεργαστείτε για την εύρεση μιας νέας μεθόδου πληρωμής και αν το καζίνο απορρίψει την πληρωμή σημαίνει απλώς ότι το καζίνο δεν θέλει να πληρώσει, εάν δεν παίζετε με κανένα μπόνους και εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί, δεν υπάρχει πραγματικό λόγος απόρριψης μιας απόσυρσης. Έχετε ήδη προσπαθήσει να κάνετε ανάληψη με νέους τρόπους πληρωμής;

Για να μπορούν ορισμένοι εκπρόσωποι του καζίνο και άλλοι χρήστες που ενδεχομένως ενδιαφέρονται για την περίπτωσή σας να δουν το μήνυμά σας, θα πρέπει να το δημοσιεύσετε εδώ: https://casino.guru/1win-casino-review#tab=js-tab-discussion

Εάν πιστεύετε ότι έχει περάσει πολύς καιρός, μπορείτε να κάνετε μια καταγγελία και ένας υπεύθυνος παραπόνων θα σας βοηθήσει: https://casino.guru/complaints

Αυτόματη μετάφραση:
Gabrielcard
πριν από 1 έτος

Hello.

As been told already, I believe the complaint is the best you can do momentarily. Just allow me to say this casino doesn't handle players' complaints very seriously. If I may add just a little advice, always do some research about the casino you'd like to visit.

Let's now use Win Casino as an example - have you seen the score given?

https://es.casino.guru/1win-casino-resena#tab=js-tab-reputation

Additionally, it's also best to check ongoing or closed complaints:

https://es.casino.guru/quejas/abierta

I honestly hope the complaint will help you once you create it.

If you struggle with the process, just ask, please.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα