Καλημέρα, ήθελα να σας ρωτήσω αν μπορείτε να μου πείτε πώς θα μπορούσα να επικοινωνήσω με το AAMS για ένα παράπονο σχετικά με έναν ιστότοπο που ονομάζεται geniuswin.it ο οποίος, αφού έκλεισε τον λογαριασμό πριν από περισσότερους από 2 μήνες και ζήτησε την πληρωμή του ποσού που περιέχονται σε ... σήμερα δεν βλέπω ακόμα κανένα ίχνος χρημάτων σε όλο αυτό, επικοινωνώντας μαζί τους στη μοναδική επαφή που υπάρχει στο chat μου λένε πάντα την ίδια πρόταση ότι σύντομα θα επεξεργαστεί...Έχω το εντύπωση ότι είναι απλώς μια δικαιολογία για να αφιερώσεις χρόνο και να μην πληρώσεις...ευχαριστώ αν μπορείς να με συμβουλέψεις πώς να προχωρήσω για να επιλύσω αυτήν τη δυσάρεστη κατάσταση
Good morning, I wanted to ask you if you can tell me how I could proceed to contact the AAMS for a complaint regarding a site called geniuswin.it which, after having closed the account more than 2 months ago and having requested payment of the sum contained within ... today I still don't see any trace of the money in all this, contacting them at the only contact present in the chat they always tell me the same sentence that it will soon be processed...I have the impression that it is just an excuse to take time and not pay...thank you If you can advise me how to proceed to resolve this unpleasant situation
Buongiorno volevo chiedervi se sapete indicarmi come potrei procedere per contattare la aams per un reclamo riguardante un sito di nome geniuswin.it la cui dopo aver chiuso il conto più di 2 mesi fa e aver richiesto il pagamento della somma presente all interno ...ad oggi ancora non vedo traccia dei soldi in tutto questo contattandoli all unico contatto presente in chat mi dicono sempre la stessa frase che presto sarà evaso ....ho come la impressione che sia solo una scusa per prendere tempo e non pagare...grazie se saprete consigliarmi come procedere per sbloccare questa spiacevole situazione