ΦόρουμΣυζήτηση Παραπόνων„SilverPlay“ (CASINO )BETRUG

„SilverPlay“ (CASINO )BETRUG

πριν από 1 έτος από Djlilbo87
|
3920 προβολές 14 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να το κάνω γνωστό εδώ και όλοι γνώριζαν ρητά και πλήρως τον ιστότοπο silver play ο ιστότοπος silver play είναι μια δόλια ψευδή δήλωση και ένας πολύ αντιεπαγγελματικός ιστότοπος που υπόσχεται στους πελάτες κεφάλαια και μπόνους και δεν είναι ήρωας στην περίπτωσή μου Έκανα μια κατάθεση τρεις φορές η πρώτη κατάθεση με 20 και ενεργοποιήθηκε λίγο πριν τη δεύτερη κατάθεση με 15 και ενεργοποιήθηκε ο κωδικός πριν και η τελευταία κατάθεση ενεργοποίησε τον κωδικό μπόνους πριν και έκανα άλλη μια κατάθεση των δέκα προσπάθησα να κάνω κλικ στη συνομιλία ήταν πολύς χρόνος δεν είναι διαθέσιμο δεν υπάρχουν ώρες λειτουργίας ή προβολές που καταλαμβάνονται από το chat δεν ξέρεις πότε είναι εκεί έγραψα ένα e-mail και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει καμία απάντηση από την υποστήριξη τελικά κατάφερα να συναντήσω κάποιον και μου εξήγησε για μένα πολύ, πολύ αμφίβολες και άσκοπες απαντήσεις, θα δημοσιεύσω το ιστορικό της συνομιλίας εδώ για να μπορείτε να δείτε το όλο θέμα, ας δούμε τι ανοησίες και μαλακίες βγάζουν αυτοί οι κύριοι εδώ, οπότε αποφύγετε αυτόν τον ιστότοπο έναν απατεώνα t παραπλανητικός και πολύ αντιεπαγγελματικός ιστότοπος

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αναφορά συνομιλίας Έναρξη συνομιλίας

Καλώς ήρθατε στην Υποστήριξη πελατών SilverPlay.

(09:55:33) Ιμπραήμ

Έκανα την κατάθεση χθες και κάθε φορά που ενεργοποίησα τον κωδικό μπόνους από το κουπόνι και δεν έχω λάβει καμία πίστωση που σας έχω γράψει παλιότερα μέσω email και μέσω live chat απαντούν και δεν το μετανιώνω θέλω το μπόνους μου αμέσως και βλέπω Η πίστωσή μου πιστώθηκε στον λογαριασμό πελάτη μου

djlilbo απευθείας κατάθεση

(09:57:22) Βίκτορ

Ευχαριστώ για τις σωστές πληροφορίες.

Μπορείτε να μου αφήσετε λίγο χρόνο να το ελέγξω για εσάς;

(09:58:11) Ιμπραήμ

Ναι, αφιερώστε το χρόνο που χρειάζεστε και παρακαλούμε να ενεργήσετε επαγγελματικά και σωστά

(09:58:48) Βίκτορ

Ευχαριστώ! Ευχαριστώ για την υπομονή σου, Ιμπραήμ!

Έλεγξα και είδα γιατί δεν λάβατε τα μπόνους.

Για την πρώτη σας κατάθεση των 20€ ενεργοποιήσατε το κουπόνι αφού κάνατε την κατάθεση και επομένως δεν το λάβατε. Στις επόμενες 2 καταθέσεις σας των 15 € και 10 € το κουπόνι μπόνους ενεργοποιήθηκε σωστά, αλλά σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του μπόνους (τους οποίους μπορείτε να συμβουλευτείτε εδώhttps:// silverplay.com/de/promotions/casino-reload) Το ελάχιστο ποσό κατάθεσης για αυτή η προσφορά είναι 20€.

(10:02:08) Ibrahim Coskun

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες και τώρα ζητώ μια λογική λύση

(10:02:50) Βίκτορ

Το μπόνους επαναφόρτωσης εξακολουθεί να είναι ενεργό στον λογαριασμό και μόλις κάνετε μια ελάχιστη κατάθεση 20€ λαμβάνετε το 50% του κατατεθειμένου ποσού ως μπόνους για την ενότητα του καζίνο.

(10:03:37) Ιμπραήμ

Θα ήθελα πίστωση και για τις τρεις καταθέσεις

Εάν δεν το κάνετε αυτό, κλείστε αμέσως τον λογαριασμό μου

Είμαι πολύ αναστατωμένος

(10:04:22) Βίκτορ

Γιατί θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό σας, αν μου επιτρέπεται;

(10:04:40) Ιμπραήμ

Και θέλω απλώς το μπόνους μου

Δεν μου δίνει το μπόνους

Αν μου πιστώσουν την υποσχεθείσα πίστωση στον λογαριασμό μου, θα μείνω

(10:06:09) Βίκτορ

Καταλαβαίνω και αν εξαρτάται από εμένα, θα ήθελα πολύ να σας δώσω το μπόνους, αλλά δεν έχουμε ενεργά δωρεάν μπόνους και το καλύτερο που μπορώ να σας προσφέρω αυτή τη στιγμή είναι ένα ιδιωτικό μπόνους επαναφόρτωσης 125% έως και 500 € για το τμήμα του Καζίνο με ελάχιστη κατάθεση 20€.

(10:07:02) Ιμπραήμ

Μάλλον δεν θέλεις να με καταλάβεις λίγο αυτή τη στιγμή ή μήπως επίτηδες του είπα ότι έκανα τρεις καταθέσεις και ενεργοποίησα το κουπόνι κάθε φορά που έχεις κάποιο τεχνικό σφάλμα ή κάποιο ελάττωμα από την πλευρά σου ή είναι καθαρή πρόθεση και δεν γράψτε καλά το υποσχεμένο μου μπόνους που λέγεται υπεξαίρεση ή λήψη υπηρεσιών με απάτη Απλώς σας ρωτάω, χαίρομαι να πιστώσω τις πιστώσεις στον λογαριασμό πελάτη μου και το θέμα διευθετήθηκε και αν χρειαστεί θα ανοίξω έναν αριθμό στο Casino Go και άλλες πλατφόρμες και λάβετε αυτό που κάνετε Κάντε υποστήριξη πελατών γιατί είναι χάλια Τώρα πιστώστε το μπόνους ή όχι Και για πληροφορίες σας έχω ήδη στείλει ένα e-mail στην υποστήριξη σχετικά με αυτό, μέχρι στιγμής δεν έχω λάβει απάντηση

(10:08:32) Βίκτορ

Δεν είπα ποτέ ότι είχαμε τεχνικό πρόβλημα ή κάτι τέτοιο. Και είναι ευθύνη του πελάτη να ελέγξει τους όρους και τις προϋποθέσεις του μπόνους πριν τους χρησιμοποιήσει.

(10:08:58) Βίκτορ

Θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν μπορούσα να πιστώσω τα μπόνους αλλά καθώς παίζεται το ποσό αυτό δεν είναι πλέον δυνατό.

(10:09:01) Ιμπραήμ

Υποστηρίζω ότι εξήγησέ μου γιατί το μπόνους δεν πιστώνεται αν αυτό είναι ενεργοποιημένο στον λογαριασμό πελάτη μου και έχω κάνει την κατάθεση μέσω του κουμπιού κατάθεσης, αν τώρα ισχυρίζεσαι διαφορετικά, αυτό είναι μαλακία

Εάν δεν είστε εξουσιοδοτημένοι να το κάνετε, τότε προωθήστε το σε αυτούς που είναι υπεύθυνοι για αυτά που υπόσχεστε στη σελίδα, πρέπει επίσης να το τηρήσετε

(10:10:07) Βίκτορ

Κανείς δεν μπορεί γιατί οι καταθέσεις παίζονται και δεν έχουμε ενεργά δωρεάν μπόνους. Γι' αυτό σας προσφέρω ένα από τα καλύτερα ιδιωτικά μας μπόνους 125% έως 500€ για την ενότητα του καζίνο.

(10:10:52) Ιμπραήμ

Δεν θέλω άλλες συζητήσεις, πιστώστε μου τα χρήματα ή όχι, θα το αναφέρω!

(10:11:24) Βίκτορ

Κατανοήστε ότι καθώς οι καταθέσεις παίζονται, δεν είναι δυνατό να πιστωθεί ένα μπόνους πάνω από μια κατάθεση που δεν υπάρχει πλέον.

(10:11:56) Βίκτορ

Είναι αποκλειστική ευθύνη κάθε πελάτη να ελέγξει τους όρους και τις προϋποθέσεις του μπόνους πριν το χρησιμοποιήσει.

(10:12:53) Βίκτορ

Έλεγξα με το τμήμα μπόνους και μπορούμε να σας προσφέρουμε ένα ειδικό ιδιωτικό μπόνους 200% έως και 600 € για την ενότητα του καζίνο με ελάχιστη κατάθεση 20 €. Αυτό είναι ένα μπόνους που προσφέρουμε μόνο σε ειδικούς πελάτες.

(10:14:34) Βίκτορ

Είσαι ακόμα εκεί?

Πρέπει να ενεργοποιήσω το κουπόνι μπόνους, Ιμπραήμ; 10:19:18 Ο Ιμπραήμ έφυγε από τη συνομιλία

Αυτόματη μετάφραση:
Djlilbo87
πριν από 1 έτος

Hello,

first of all, according to the transcript you provided, I found that the support informed you that sadly, you did not activate the first bonus correctly, and for the rest, you did not meet the minimum deposit amount.

"For your first deposit of €20 you activated the voucher after making the deposit and therefore did not receive it. Your next 2 deposits of €15 and €10 had the bonus coupon activated correctly but according to the bonus terms and conditions (which you can consult herehttps:// silverplay.com/de/promotions/casino-reload) The minimum deposit amount for this promotion is €20."

It has been explained, you got a link leading to the associated terms.

Is this what happened, please?

I can see that you've already submitted the complaint, just kindly note that such kind of language, even though it is nonverbal, won’t be tolerated, I'm sure.

Please behave decently. I'm looking forward to seeing how the complaint goes from now.


Δημοσίευση από Radka Έγινε επεξεργασία από Magda
Αιτία: link edit
Radka
πριν από 1 έτος

Μπορείτε να το στρίψετε και να το γυρίσετε με όποιον τρόπο θέλετε. Έχω ενεργοποιήσει τα κουπόνια πριν κάθε φορά και δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημά τους αν του ταιριάζει ή όχι αυτή η λεκτική διαφωνία Δεν με νοιάζει καθόλου κατέθεσα χρήματα σας υποσχέθηκα μπόνους δεν το έλαβα και επίσης θα το έχω ανακοινώσει όπως ήδη ανακοινώθηκε μέσω ποιου δόλιου ιστότοπου είστε αντί να ικανοποιείτε τον πελάτη και απλά να γράφετε ότι απλώς φλυαρείτε άσκοπα εδώ.


Θα άλλαζα τη συμπεριφορά σου αν ήμουν στη θέση σου, τι νόημα έχει αυτή η βλακεία, δεν έχω ξαναδεί κάτι τόσο αντιεπαγγελματικό

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Djlilbo87
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm not twisting anything 🙂, I just commented about the transcription you posted.

Kindly note, that we are in no relation with this casino, hence I'm not involved in any customer care the casino provides may have provided or provided incorrectly, we are an independent website and this is a free forum.

The complaint team will do its best to identify the issue, as they always do. I'll wait for some progress.

I would be nice to people who try to help me out, myself. Nothing to change from my side, I guess.

πριν από 1 έτος

Τότε σας ζητώ να εξετάσετε αυτό το θέμα αμερόληπτα γιατί αυτό που λέει δεν είναι αλήθεια, ισχυρίζεται ότι ενεργοποίησα το κουπόνι μετά την κατάθεσή μου και επομένως δεν πληρούσα τις προϋποθέσεις μπόνους επειδή οι επόμενες δύο καταθέσεις ήταν κάτω από το ελάχιστο ποσό για αυτό είναι εντελώς ανοησία. παρουσιάζεται έτσι μόνο αυτό δεν είναι η αλήθεια και ως εκ τούτου παραπονιέμαι και ως εκ τούτου αυτό το παράπονο είναι απολύτως και απολύτως δικαιολογημένο, θέλω απλώς να επισημάνω συγκεκριμένα ότι αυτός ο ιστότοπος δεν συμβιβάζεται και δεν έχει καμία εικόνα για σφάλματα που μπορεί να έχουν τεχνικό τρόπο ή οποιοσδήποτε άλλος περίεργος τρόπος δεν ήθελα καν να διευκρινίσω ως χειρονομία καλής θέλησης προς τον πελάτη ή να δείξω ανάγκη διευκρίνισης ή καλή θέληση, επομένως βλέπω αυτό το παράπονο και πάλι απολύτως δικαιολογημένο

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Παρεξήγησα το μήνυμά σου, γι' αυτό ζητώ συγγνώμη

Αυτόματη μετάφραση:
Djlilbo87
πριν από 1 έτος

No problem, sometimes we're getting out quite a funny thing from the auto translator 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Τότε σας ζητώ να εξετάσετε αυτό το θέμα αμερόληπτα γιατί αυτό που λέει δεν είναι αλήθεια, ισχυρίζεται ότι ενεργοποίησα το κουπόνι μετά την κατάθεσή μου και επομένως δεν πληρούσα τις προϋποθέσεις μπόνους επειδή οι επόμενες δύο καταθέσεις ήταν κάτω από το ελάχιστο ποσό για αυτό είναι εντελώς ανοησία. παρουσιάζεται έτσι μόνο αυτό δεν είναι η αλήθεια και ως εκ τούτου παραπονιέμαι και ως εκ τούτου αυτό το παράπονο είναι απολύτως και απολύτως δικαιολογημένο, θέλω απλώς να επισημάνω συγκεκριμένα ότι αυτός ο ιστότοπος δεν συμβιβάζεται και δεν έχει καμία εικόνα για σφάλματα που μπορεί να έχουν τεχνικό τρόπο ή οποιοσδήποτε άλλος περίεργος τρόπος δεν ήθελα καν να διευκρινίσω ως χειρονομία καλής θέλησης προς τον πελάτη ή να δείξω ανάγκη διευκρίνισης ή καλή θέληση, επομένως βλέπω αυτό το παράπονο και πάλι απολύτως δικαιολογημένο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I see,

well, I guess that if you or the casino can provide supportive pieces of evidence, it will be very useful. Can you paste the bonus link here and PrintScreen showing your deposits? Preferably via the complaint, if I may.

That should at least declare how much you have deposited to get the bonus.

Although I'm not sure how you could prove, that you have activated the bonus properly. 🤔

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Ναι ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα που ισχυρίζεται το chat ναι ότι δεν το ενεργοποίησα και ξαφνικά αφού κάνω τη δεύτερη και την τρίτη κατάθεση ενεργοποιούνται σωστά, οπότε λέω ότι αυτός ο ιστότοπος είναι ένας δόλιος και αντιεπαγγελματικός ιστότοπος δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτα, μπορείς μόνο να αποδείξεις ότι κατέθεσα 20 μία φορά, 15 μία φορά και δέκα μία φορά, αυτό είναι, αλλά αυτή είναι μόνο η δήλωσή μου και η κατάθεση πρέπει να είναι αρκετή για να καλύψει την αλήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
Djlilbo87
πριν από 1 έτος

Sadly, deposits are hardly proof in this case. 🙁

I'm sorry, but the complaint was already closed as unjustified, this is the explanation:

" ...if you are not eligible for a bonus, the casino has no reason to add it to your account. Also every single online casino has the right to close the player's account without any reason given if there is no remaining balance left there.

As you have no more balance left and the casino acted according to their terms and conditions we will be closing the complaint."

πριν από 1 έτος

Ποτέ μην παίζεις σε αυτό το σπίτι αν έχεις προβλήματα, σε μπλοκάρουν ακόμη και σε συνομιλίες και ποτέ δεν σου απαντούν ποτέ μην παίξεις, χάνονται από όλες τις απόψεις

Αυτόματη μετάφραση:
rubenpg
πριν από 10 μήνες

Hey there.

I believe it has kind of a sense of logic after all. Though I empathize you may feel confused.

Allow me to explain the AML (anti-money laundering policy):

"The most common way to launder money through a physical or online casino is to simply convert dirty money into chips or an electronic balance, gamble for a short period of time, then cash the funds out.

According to many financial institutions, online gambling is one of the primary tools for money laundering. That's why gambling sites were urged to adopt the RBA (Risk Based Approach) to fight these illegal activities. After that, in-depth guidelines were given to the authorities of countries across the globe where online gambling was legalized. They were urged to follow the guidelines when allowing companies focused on gambling to enter the market."

Source: CASINO GURU ACADEMY iGaming Player Verification and AML

Enrol for free and gain advanced bits of knowledge, as you see now, it matters sometimes.

Thus the casino sets the wagering requirements for deposits. I feel this is the catch here.

A reasonable wagering or rollover requirement is 1x for lower sums. Some casinos even ask 10x times the deposit. So, keeping an eye on this in terms is always a good idea.

To ensure this is the proper explanation, I suggest you ask the casino and then, keep me posted.

How does that sound to you?



Radka
πριν από 9 μήνες

Υπάρχει τρόπος να μάθετε πότε ενεργοποιήθηκε. Απλώς κάντε κλικ σε αυτό επάνω δεξιά και στη συνέχεια στο Mailbox, τότε έχετε τα ενεργοποιημένα μπόνους που αναφέρονται με την ημερομηνία και την ώρα.


Αυτόματη μετάφραση:
Schlafnix40
πριν από 9 μήνες

Great tip!

The player with a complaint should use the suggestion! Next time try to reply to Djlilbo87

Sadly, the complaint has closed as unresolved. 🙁

I believe there were additional aspects to the bonus issue...

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα