πριν από 5 μήνες
Πράγματι
Αλλά αρκετά τυχερός που τα έχω κάνει screenshot όλα... παραπάνω είναι μόνο μερικά
Indeed
But lucky enough I screenshot them all.... above is only a few
0
Πράγματι
Αλλά αρκετά τυχερός που τα έχω κάνει screenshot όλα... παραπάνω είναι μόνο μερικά
Indeed
But lucky enough I screenshot them all.... above is only a few
Λοιπόν, όπως μπορείτε να δείτε, διάλεξαν το λάθος άτομο για να παίξουν παιχνίδια μαζί του...... αν αυτά τα χρήματα δεν μου αρέσουν τη Δευτέρα, όλα αυτά είναι μόνο η αρχή.
Well as you can see they picked the wrong person to play games with...... if this money is nit in my on Monday, all this is just the start.
θα πρέπει επίσης να επικοινωνήσετε και να κάνετε μια επίσημη καταγγελία με την επιτροπή τυχερών παιχνιδιών της Κόστα Ρίκα, μπορεί επίσης να βοηθήσει, αλλά δεν είμαι σίγουρος πόσο ή πόσο καιρό θα πάρει
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
you should also contact and make an official complaint with the costa rican gaming comission, it also may help, but not sure how much or how long it would take
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
..και έχω τις επόμενες δύο εβδομάδες άδεια από τη δουλειά και πολύ χρόνο στα χέρια μου
..and I've got the next two weeks off work and alot of time on my hands
Zeus Glory... η καλύτερη επιχειρηματική κίνηση που μπορείτε να κάνετε μετά από όλες τις συζητήσεις εδώ απόψε είναι να στείλετε ένα email στον Lucas και στο οικονομικό τμήμα και να βεβαιωθείτε ότι το έμβασμα πληρωθεί σε εμένα τη Δευτέρα και θα το λάβω τη Δευτέρα (το οποίο Φυσικά θα ενημερώσω εδώ ότι με πλήρωσες, όταν τελικά το κάνεις (κάτι που σου είπα ότι μπορείς να γίνει και επίσης ένας άλλος παίκτης σου από το Ηνωμένο Βασίλειο είπε ότι το έκανες για αυτόν χρησιμοποιώντας τα στοιχεία διεθνούς τραπεζικής μεταφοράς. ....
Οπότε, δεν χρειάζεται πλέον να καλέσετε πρώτα τον πάπα, να περιμένετε την απόδειξη ύπαρξης εξωγήινων και να περιμένετε τον κομήτη Halleys να μας επισκεφτεί ξανά το 2061, προτού κάποιος σε ένα μικρό γραφείο μπορέσει να αφιερώσει 5 λεπτά πληκτρολογώντας τα τραπεζικά στοιχεία μου σε έναν υπολογιστή. πληρώστε με..... Ανυπομονώ για το οικονομικό σας τμήμα χρησιμοποιώντας την κατάσταση πληρωμής prority που μου είπαν ότι πρέπει να με πληρώσω τη Δευτέρα...... ενημέρωση από εμένα για να ακολουθήσω εάν το Zeus Glory με πληρώσει στις Δευτέρα ή όχι......
Zeus Glory... the best business move you can make after all the discussions on here tonight is put a email through to lucas and the financial department and make sure that transfer is paid to me on monday, and I receive it on Monday (which of course i will update on here that you have paid me, when you finally do. (which I've told you can be done and also another player of yours from the UK has said you did it for him using the international bank transfer details....
So no more of that rubbish about having to call the pope first, wait for proof of aliens to exist and wait for halleys comet to visit us again in 2061 before someone in a little office can spend 5 minutes typing my bank details into a computer to pay me..... I look forward to your financial department using the prority payment status that I'm told I've got to pay me on monday...... update from me to follow if Zeus Glory pays me on monday or not......
θα πρέπει επίσης να επικοινωνήσετε και να κάνετε μια επίσημη καταγγελία με την επιτροπή τυχερών παιχνιδιών της Κόστα Ρίκα, μπορεί επίσης να βοηθήσει, αλλά δεν είμαι σίγουρος πόσο ή πόσο καιρό θα πάρει
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
you should also contact and make an official complaint with the costa rican gaming comission, it also may help, but not sure how much or how long it would take
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
Μην σπαταλάς τον χρόνο σου. Το δοκίμασα και νομίζω ότι είναι απλώς η εταιρεία όπως δεν ακούστηκε ποτέ. Δεν μπορώ παρά να σκεφτώ ότι απλώς η εταιρεία κάνει έναν ψεύτικο σύνδεσμο
Don't waste your time. I tried that and I think it's just the company as never heard back. Can't help but think it's just the company making a false link
Γεια σε όλους,
Οπότε πρώτα απ' όλα θα παρακαλούσα τον Wasim να μην παραπλανήσει κανέναν, γιατί για την ανάληψη του Wasim το μόνο που έδωσε ήταν τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας και η ανάληψη έγινε απευθείας στην πιστωτική σας κάρτα. Δεν παρείχατε ποτέ κανένα τραπεζικό στοιχείο. Επιβεβαιώστε ότι αυτό συνέβη.
Όσο για οτιδήποτε άλλο, όπως σας είπαμε Sausages12, η ομάδα μας θα κάνει ό,τι μπορεί για να ολοκληρώσει την απόσυρσή σας το συντομότερο δυνατό.
Τις καλύτερες ευχές
Ομάδα Zeusglory
Hello Everyone,
So first of all I would ask Wasim to not mislead anyone, Because for Wasim's withdrawal the only thing he provided was Credit card details and withdrawal was done to your Credit card Directly. You never provided any Bank details. Please Confirm that this was the case.
As for everything else as we have told you Sausages12, our team will do their best to complete your withdrawal as soon as possible.
Best Regards
Zeusglory Team
.....Zeus Glory, δεν καταφέρατε να αναφερθείτε σε όλα τα άλλα που αναφέρθηκαν εδώ χθες το βράδυ..... μη διστάσετε να μεταβείτε σε όλες τις συνομιλίες και να απευθυνθείτε σε όλα όσα ειπώθηκαν λίγο-λίγο..... τώρα ας δούμε αν Ο Λούκας μου στέλνει email αύριο για να μου πει ότι πληρώθηκα ??????
.....Zeus Glory, you have failed to address everything else mentioned on here last night..... please feel free to go over all the chats and address everything said bit by bit..... now let's see if Lucas does email me back tomorrow to say ive been paid ??????
... Δόξα Δία, όλοι περιμένουμε να δούμε πότε και αν θα με πληρώσεις..... (χωρίς άλλα 'προβλήματα') νομίζεις ότι ο Λούκας θα μου επιστρέψει με email αύριο για να πει ότι με πλήρωσε ακόμα. ... ή κοιτάμε μια άλλη αθετημένη υπόσχεση του Δόξας του Δία.......
... Zeus Glory, we are all still waiting to see when and if you will pay me..... (without any more 'problems') do you think Lucas will email me back tomorrow to say he has paid me yet.... or are we looking at another broken promise by Zeus Glory.......
.....ας μείνουμε όλοι συντονισμένοι για την επόμενη ενημέρωση αύριο και με οποιαδήποτε άλλη δικαιολογία για το γιατί δεν έχω πληρωθεί ακόμα... ίσως λάθος εποχή του χρόνου, ο Zeus Glory έχασε τα στοιχεία καταγραφής για πληρωμή εγώ, "ντεμπι" από τα χάμστερ των γραφείων όχι πολύ καλά, οπότε αυτό θα καθυστερήσει και την πληρωμή μου... ποια θα είναι η αυριανή δικαιολογία;.......... ή θα μας εκπλήξεις όλους και θα με πληρώσεις; ??
.....let's all stay tuned for the next update tomorrow and with any other excuse as to why I've still not been paid yet.... maybe wrong time of year, Zeus Glory has lost the log in details to pay me, 'debbie" from the offices hamsters not very well so that's also going to delay my payment.... what will tomorrow excuse be?.......... or will you surprise us all and pay me???
Δεν με πειράζει καθόλου, είναι υπέροχο να το ακούς! ναι, αυτό είναι πολύ αλήθεια, προσπαθήστε να κάνετε όσο το δυνατόν περισσότερη έρευνα, να λάβετε πληροφορίες από όσο το δυνατόν περισσότερες αξιόπιστες πηγές, τότε μπορείτε να κάνετε πιο ενημερωμένες επιλογές όταν πρόκειται να επιλέξετε ένα μέρος για να παίξετε. αλλά θέλω απλώς να πω, νομίζω ότι εσείς και ολόκληρη η ομάδα σας κάνετε εξαιρετική δουλειά εδώ και τρέφω μεγάλο σεβασμό για τη δουλειά που κάνετε σε αυτόν τον ιστότοπο.
i dont mind at all, this is wonderful to hear! yes this is very true, try to do as much research as possible, take information from as many trusted sources as possible, then you can make more informed choices when it comes to chosing a place to gamble at. but i just want to say, i think you and your entire team are doing a great job here and i have a lot of respect for the work you put in to this site.
Γεια σε όλους,
Οπότε πρώτα απ' όλα θα παρακαλούσα τον Wasim να μην παραπλανήσει κανέναν, γιατί για την ανάληψη του Wasim το μόνο που έδωσε ήταν τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας και η ανάληψη έγινε απευθείας στην πιστωτική σας κάρτα. Δεν παρείχατε ποτέ κανένα τραπεζικό στοιχείο. Επιβεβαιώστε ότι αυτό συνέβη.
Όσο για οτιδήποτε άλλο, όπως σας είπαμε Sausages12, η ομάδα μας θα κάνει ό,τι μπορεί για να ολοκληρώσει την απόσυρσή σας το συντομότερο δυνατό.
Τις καλύτερες ευχές
Ομάδα Zeusglory
Hello Everyone,
So first of all I would ask Wasim to not mislead anyone, Because for Wasim's withdrawal the only thing he provided was Credit card details and withdrawal was done to your Credit card Directly. You never provided any Bank details. Please Confirm that this was the case.
As for everything else as we have told you Sausages12, our team will do their best to complete your withdrawal as soon as possible.
Best Regards
Zeusglory Team
Σας ευχαριστούμε, ZeusGlory Casino, που είστε ενεργοί και απαντήσατε και εξηγήσατε την κατάσταση.
Θα παρακολουθήσουμε προσεκτικά όλη αυτή την κατάσταση και ελπίζουμε ότι μπορεί να λυθεί σύντομα.
Thank you, ZeusGlory Casino, for being active and answering and explaining the situation.
We will watch this whole situation closely, and hopefully it can be solved soon.
.....ας μείνουμε όλοι συντονισμένοι για την επόμενη ενημέρωση αύριο και με οποιαδήποτε άλλη δικαιολογία για το γιατί δεν έχω πληρωθεί ακόμα... ίσως λάθος εποχή του χρόνου, ο Zeus Glory έχασε τα στοιχεία καταγραφής για πληρωμή εγώ, "ντεμπι" από τα χάμστερ των γραφείων όχι πολύ καλά, οπότε αυτό θα καθυστερήσει και την πληρωμή μου... ποια θα είναι η αυριανή δικαιολογία;.......... ή θα μας εκπλήξεις όλους και θα με πληρώσεις; ??
.....let's all stay tuned for the next update tomorrow and with any other excuse as to why I've still not been paid yet.... maybe wrong time of year, Zeus Glory has lost the log in details to pay me, 'debbie" from the offices hamsters not very well so that's also going to delay my payment.... what will tomorrow excuse be?.......... or will you surprise us all and pay me???
Παρακαλούμε να μας ενημερώνετε για τυχόν νέα σχετικά με την απόσυρσή σας. Ελπίζω να λυθούν όλα το συντομότερο δυνατό.🤞
Please keep us informed about any news regarding your withdrawal. I hope it will all be resolved as soon as possible.🤞
Γεια Romi,
Το ίδιο και εγώ, όσο πιο γρήγορα λάβω την απόσυρσή μου, τόσο πιο γρήγορα δεν θα χρειαστεί να κάνω τις καθημερινές μου ενημερώσεις εδώ σχετικά με το Zeus Glory που μου δίνει τα χρήματά μου.
Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να μην μπορεί να διεκπεραιωθεί η ανάληψη μου αύριο το πρωί και στον τραπεζικό μου λογαριασμό μέχρι το απόγευμα. Κάθε άλλο καζίνο στο εξωτερικό επεξεργάζεται την πληρωμή SEPA και πηγαίνει πάντα στην τράπεζα μέσα σε 1 ή 2 ώρα. Ξέρω ότι ως γεγονός τα χρησιμοποίησα ο ίδιος... αλλά ας περιμένουμε την αυριανή μου ενημέρωση....... ελπίζω χωρίς άλλες δικαιολογίες.
Hi Romi,
So do I, the sooner I get my withdrawal the sooner I won't need to be doing my daily updates on here regarding Zeus Glory giving me my money.
There is absolutely no reason my withdrawal can not be processed tomorrow morning and in my bank account by the afternoon. Every other overseas casino process the SEPA payment and it always goes in the bank within an 1 hour or 2. I know that as a fact as ive used them myself... but let's wait for my update tomorrow....... hopefully with no more excuses.
Όποιος έχει κάνει μια επιτυχή ανάληψη μπορεί να ρωτήσω πόσος χρόνος χρειάστηκε από την εκκρεμότητα για την εκκαθάριση. Επίσης, το αναγνωριστικό μου κ.λπ. επαληθεύτηκε αρκετά γρήγορα, αλλά η επαλήθευση πληρωμής μου έχει εκτελεστεί εδώ και 3 εβδομάδες, επομένως ανησυχώ ότι θα απορριφθεί η απόσυρσή μου.
Anyone who has made a succesful withdrawal can I ask how long it took from pending to clear . Also my id etc were verified pretty quickly but my payment verification has been sitting for 3 weeks now so am concerned my withdrawal will be rejected.
εκεί οι πραγματικοί όροι και οι όροι δηλώνουν "Όλα τα αιτήματα πληρωμής υποβάλλονται σε επεξεργασία με τη σειρά της ουράς εντός 24-48 ωρών"
in there actual t&c's it states "All payout requests are processed in the order of the queue within 24-48 hours"
Συμφωνώ ότι είναι καλό να είστε εξοικειωμένοι με τους κανόνες, αλλά συνιστώ επίσης να διαβάσετε αυτό το νήμα. Δείχνει λίγο διαφορετική εικόνα. Ίσως ο εκπρόσωπος του καζίνο θα αντιμετωπίσει το πρόβλημά σας και εδώ στο φόρουμ.
Τρεις εβδομάδες είναι πάρα πολλές, αν με ρωτάτε, και δεν φαίνεται να είστε ο μόνος που έχει προβλήματα. 🙁
Έχετε ιδέα τι συμβαίνει με την επαλήθευση πληρωμής;
I agree it's good to be familiar with the rules, but I also recommend reading this thread. It shows a bit of a different picture. Perhaps the casino representative will address your issue here on the forum too.
Three weeks is far too much, if you ask me, and you seem not to be the only one having issues. 🙁
Have you any idea what is wrong with the payment verification?
Γεια Romi,
Το ίδιο και εγώ, όσο πιο γρήγορα λάβω την απόσυρσή μου, τόσο πιο γρήγορα δεν θα χρειαστεί να κάνω τις καθημερινές μου ενημερώσεις εδώ σχετικά με το Zeus Glory που μου δίνει τα χρήματά μου.
Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να μην μπορεί να διεκπεραιωθεί η ανάληψη μου αύριο το πρωί και στον τραπεζικό μου λογαριασμό μέχρι το απόγευμα. Κάθε άλλο καζίνο στο εξωτερικό επεξεργάζεται την πληρωμή SEPA και πηγαίνει πάντα στην τράπεζα μέσα σε 1 ή 2 ώρα. Ξέρω ότι ως γεγονός τα χρησιμοποίησα ο ίδιος... αλλά ας περιμένουμε την αυριανή μου ενημέρωση....... ελπίζω χωρίς άλλες δικαιολογίες.
Hi Romi,
So do I, the sooner I get my withdrawal the sooner I won't need to be doing my daily updates on here regarding Zeus Glory giving me my money.
There is absolutely no reason my withdrawal can not be processed tomorrow morning and in my bank account by the afternoon. Every other overseas casino process the SEPA payment and it always goes in the bank within an 1 hour or 2. I know that as a fact as ive used them myself... but let's wait for my update tomorrow....... hopefully with no more excuses.
Υποστηρίζετε μια έγκυρη άποψη, και ενώ ελπίζω ότι αυτό θα τελειώσει σύντομα, θα ήθελα να σας δω γύρω ακόμα και μετά τη λήψη της απόσυρσης.
🤞
You make a valid point, and while I hope this ends soon, I would still love to see you around even after the withdrawal is received.
🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.