Ενημερώστε μας με βεβαιότητα όποτε λάβετε τα χρήματα.🙏
Please let us know for sure whenever you get the money.🙏
Αφού αφαίρεσα το παράπονό μου και δημοσίευσα μια ειλικρινή αξιολόγηση σχετικά με το χρόνο αναμονής και τις απαντήσεις σε όλες τις μορφές επαφών, επέστρεψα ξανά αρχικά κέρδισα 4000 περίμενα 20 ημέρες για να επαληθευτεί ο λογαριασμός μου για να μπορέσω να κάνω ανάληψη η πρώτη έγινε γύρω στο 4 ημέρες για τις οποίες μου είπαν ότι μπορούσα να κάνω ανάληψη μόνο 500 τη φορά λόγω του ότι ήμουν νέος παίκτης, στη συνέχεια περίμενα 11 ημέρες για τη δεύτερη απόσυρσή μου και τώρα πάλι είμαι στην ενδέκατη μέρα για την επόμενη απόσυρσή μου, χωρίς απάντηση από κανένα email ή συνομιλώ, έτσι από τις 4000 σε σχεδόν 2 μήνες κατάφερα να κάνω ανάληψη 1000.
Εξακολουθώ να μπορώ να ακυρώσω το αίτημα ανάληψης μετά από 11 ημέρες, έτσι ώστε να μην πλησιάζει η επεξεργασία του.
μπορεί κάποιος να μου απαντήσει με λεπτομέρειες εκτός από τη ζωντανή συνομιλία και το email info@ γιατί δεν τα καταλαβαίνω και είναι απογοητευτικό να σκέφτομαι ότι θα έχω άλλους δύο μήνες πριν μπορέσω να κάνω ανάληψη ολόκληρου του ποσού μου
After removing my complaint and posting an honest review regarding waiting time and reply’s to all forms of contacts I’m back again originally I won 4000 waited 20 days for my account to be verified to be able to make a withdrawal first one was done in around 4 days to which I was told I could only withdraw 500 at a time due to being a new player I then waited 11 days for my second withdrawal and now again I’m on my eleventh day for my next withdrawal getting no reply from either email or chat so out of 4000 in nearly 2 months I’ve been able to withdraw 1000.
I can still cancel my withdrawal request after 11 days so that tells me it’s not even getting close to being processed.
can someone reply to me with details other than live chat and info@ email because I’m getting no where with them and it’s frustrating to think I’m going to have another couple of months before I can withdraw my full amount
Δεν υπάρχει, με κάθε ειλικρίνεια, τίποτα άλλο να πω, κατά τη γνώμη μου. Ο λόγος που ήθελες να κλείσει η καταγγελία με ξεπερνά. Για να το ξέρετε, θα μπορούσατε να υποβάλετε την κριτική ούτως ή άλλως. θα περιμέναμε την επίλυση καταγγελίας, βάσει της οποίας θα ελέγξουμε τον έλεγχο χρήστη σας.
Να θυμάστε ότι μπορείτε πάντα να ζητήσετε να ανοίξει ξανά η καταγγελία εάν δεν έχετε πού αλλού να απευθυνθείτε.
🙏
There is, in all honesty, nothing more to say, in my opinion. The reason you wanted the complaint closed is beyond me. Just for you to know, you could submit the review anyway; we would wait for the complaint resolution, based on which we would check your user review.
Please remember that you can always request that the complaint be reopened if you have nowhere else to turn.
🙏
Ήθελα να κλείσει η καταγγελία επειδή το αρχικό μου παράπονο ήταν ότι περίμενα 20 ημέρες για να επαληθευτεί ο λογαριασμός μου για να μπορέσω να κάνω την ανάληψη μου και δεν έβγαζα πουθενά με τη ζωντανή συνομιλία/τα email. Ήθελα να μπορώ να γράψω μια ειλικρινή κριτική, ώστε οι άνθρωποι να γνωρίζουν ότι αν κερδίσετε, η διαδικασία ανάληψης είναι μακρά και περιμένω ξανά 11 ημέρες για να διεκπεραιωθεί το αίτημά μου.
I wanted the complaint closed because my initial complaint was that I waited 20 days for my account to be verified to be able to make my withdrawal and I wasn’t getting anywhere with the live chat/emails. I wanted to be able to write a honest review so people knew that if you do win the withdrawal process is a long one and I am again waiting 11 days to still get my request processed.
Μόλις μια ενημέρωση αφού το έβαλαν, δέχτηκαν το αίτημα ανάληψης των 1500 μου πλήρωσαν 465 £ και οι υπόλοιπες 1000 £ δεν επιστράφηκαν ξανά στο υπόλοιπό μου όπως συνήθως. Έχω στείλει email και έγραψα στο chat, οπότε περιμένω απάντηση για να δω πού είναι τα 1000 £
Just an update after putting this on, they then accepted my withdrawal request of 1500 paid me £465 and the remaining £1000 hasn’t been put back on to my balance as it usually would. I have emailed and wrote in chat so waiting on reply to see where the £1000 is
Το βρίσκω πολύ περίεργο, οπότε αποδέχτηκαν την ανάληψη £1500, αλλά σας πλήρωσαν μόνο ένα μέρος από αυτά (£465);
Ίσως το πληρώνουν σε δύο ξεχωριστές πληρωμές, αν και δεν ήξερα ποτέ κάποιο καζίνο να το κάνει αυτό.
I find that very strange, so they accepted your withdrawal of £1500, but only paid you a portion of it (£465)?
Maybe they are paying it in two seperate payments, although ive never known a casino to do that.
Ποτέ δεν το ήξερα ούτε τις τελευταίες φορές που εμφανίζεται ακυρώθηκε μετά την αποστολή των 500 £ που επιτρέπεται να κάνω ανάληψη και τα υπόλοιπα συνήθως επιστρέφουν στο υπόλοιπό μου και απλώς τα ζητώ ξανά όλα για να μην τα ξοδέψω Περιμένω πολλά χρόνια για να το ανακτήσω, δεν θα με πείραζε ο ίδιος ο ιστότοπος και τα παιχνίδια είναι καλά, το RTP είναι καλό επίσης απλά πολύ κακή επικοινωνία και η αναμονή 11 ημερών τη φορά για ακόμη και ένα μέρος των κερδών μου δεν είναι ιδανική. Έχω στείλει email μερικές φορές και επίσης έστειλα μηνύματα σε ζωντανή συνομιλία ελπίζοντας να ακούσω ξανά σύντομα για κάποιον να το εξετάσει
I’ve never known it either the last few times it comes up cancelled after sending the £500 I am allowed to withdraw and the rest usually goes back on my balance and I just request it all again so that I’m not spending it to wait ages to get it back, I wouldn’t mind the site itself and games are good the RTP is good also just really poor communication and waiting 11 days at a time for even a portion of my winnings isn’t ideal. I have emailed a few times and also messaged on live chat hoping to hear back soon for someone to look into it
Μόλις μια ενημέρωση αφού το έβαλαν, δέχτηκαν το αίτημα ανάληψης των 1500 μου πλήρωσαν 465 £ και οι υπόλοιπες 1000 £ δεν επιστράφηκαν ξανά στο υπόλοιπό μου όπως συνήθως. Έχω στείλει email και έγραψα στο chat, οπότε περιμένω απάντηση για να δω πού είναι τα 1000 £
Just an update after putting this on, they then accepted my withdrawal request of 1500 paid me £465 and the remaining £1000 hasn’t been put back on to my balance as it usually would. I have emailed and wrote in chat so waiting on reply to see where the £1000 is
Λοιπόν, δεν είναι η καλύτερη ιδέα να το κάνετε αυτό, επειδή η κριτική χρήστη μπορεί να περιμένει. Είναι σίγουρα πιο σημαντικό να επιλύσετε ένα παράπονο από το να γράψετε μια κριτική χρήστη, παρόλο που ξέρω ότι ήταν για καλό σκοπό.
Ωστόσο, βλέπω ότι αυτή η υπόθεση έχει προχωρήσει και έχετε πάρει πάλι κάποια χρήματα, που είναι σίγουρα θετικά νέα.
Όταν έχεις ενημέρωση για το τι έγινε με το 1000, φρόντισε να με ενημερώσεις, γιατί με ενδιαφέρει αρκετά.
Well, it's not the best idea to do this, because user review can wait. It is certainly more important to resolve a complaint than to write a user review, even though I know it was for a good cause.
However, I see that this case has moved forward and you have received some money again, which is definitely positive news.
When you have an update on what happened with the 1000, be sure to let me know, because I'm quite interested.
Sausages12 πήρες την απόσυρσή σου τελικά;
Sausages12 did you get your withdrawal in the end?
Έτσι ο Λούκας απάντησε το Σάββατο, αλλά τίποτα από τότε 4 μέρες και συνεχίζοντας. Αυτό προφανώς δεν περιλαμβάνει τους μήνες που περίμενα για την επιστροφή μου
So Lucas replied Saturday but nothing since so 4 days and counting. That obviously has not included the months I have waited for my refund
Καλό απόγευμα
Μπορείτε να εξηγήσετε γιατί ο Λούκας δεν απάντησε, παρακαλώ
Good evening
Can you explain why Lucas has not replied please
έχει σταματήσει εντελώς να ανταποκρίνεται, μπορώ μόνο να υποθέσω ότι έχει πληρωθεί και τώρα έχει αποστασιοποιηθεί από όλη αυτή την κατάσταση. αλλά θα δούμε
he has completely stopped responding, i can only assume he has been paid and now has distanced himself from this entire situation. but we shall see
Έχω συνειδητοποιήσει σοβαρά ότι οι περισσότεροι παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν σημαντικά προβλήματα σχετικά με τη λήψη των χρημάτων τους σε αυτό το καζίνο.
i have seriously realised most UK players have major issues with regards to getting their money at this casino.
Παρατήρησα ότι έκλεισε και την καταγγελία του
I noticed he has closed his complaint as well
ναι λοιπόν πληρώθηκε το 100%, περίμενε 14 μέρες συνολικά νομίζω, και πολλά αγενή σχόλια από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, και περιόδους χωρίς καθόλου απαντήσεις από αυτούς, έτσι φαίνεται ακριβώς όπως η κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι αυτήν τη στιγμή
yeah so 100% been paid, he was waiting like 14 days in total i think, and a lot of rude comments from customer servive, and periods of no replies from them at all, so seems exactly like the situation you are currently in
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.