Αυτή είναι η μεγαλύτερη επαφή που είχα με το Zeus Glory σε μια μέρα...
Από τη δόξα του Δία....
Κοιτάξτε τα Μηνύματα που έχετε στείλει. Προσπαθήστε να στείλετε το μήνυμα ως ένα αντί για 10 τη φορά, παρακαλώ Matthew.
Στείλαμε κάθε πληρωμή απευθείας στην κάρτα. Συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας συναλλαγής στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι τραπεζικές μεταφορές χρειάζονται περισσότερο χρόνο από μια συναλλαγή απευθείας στην κάρτα. (Και ναι πάλι θα επαναλάβω ότι στείλαμε την τελευταία συναλλαγή στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιώντας τραπεζική κάρτα, όχι SEPA).
Προσπαθήσαμε να στείλουμε 2 από τις κάρτες σας, αλλά αυτό δεν λειτούργησε, Γι' αυτό τώρα θα χρησιμοποιήσουμε τη μέθοδο SEPA για να στείλουμε απευθείας στην τράπεζά σας, μπορώ να σας ενημερώνω καθημερινά εάν υπάρχει κάτι για ενημέρωση, αλλά παρακαλώ ας συμφωνήσουμε να σταματήσουμε ανεπιθύμητη αλληλογραφία σε συνομιλίες και email.
Από εμένα
γεια
Σας είπα ότι το να δοκιμάσετε μια δεύτερη τραπεζική κάρτα ήταν χάσιμο χρόνου, καθώς δεν θα λειτουργούσε στο Ηνωμένο Βασίλειο! Σου το είπα πριν από περίπου 8 μέρες, αλλά ήθελες να το δοκιμάσεις.
Μια πληρωμή SEPA μπορεί να γίνει και πληρώνομαι αμέσως! Ας το κάνουμε και μπορώ να σας αφήσω μόνους.
Ας συμφωνήσουμε ότι με ενημερώνετε καθημερινά μέχρι να πάρω τα χρήματά μου, ένα σύντομο email για το τι κάνει το οικονομικό τμήμα. Εάν συμφωνείτε, δεν θα χρειαστεί να επικοινωνήσω με άλλα μέλη του προσωπικού στο email και στο Chat... Νομίζω ότι μετά τον αηδιαστικό τρόπο που με αντιμετώπισαν, είναι μια πολύ μικρή ερώτηση.
Συμφωνούμε;
Από τη δόξα του Δία
Εντάξει, αυτό είναι δίκαιο, μπορούμε να συμφωνήσουμε σε αυτό το Matthew 🙂
Από εμένα
Υπέροχο, ευχαριστώ. Εκτιμώ το γεγονός ότι
Τώρα, τα ανεπιθύμητα μηνύματα και τα μηνύματα συνομιλίας που λαμβάνει είναι ότι προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους, αλλά με αγνοούν συνεχώς, έτσι συνέχισα να πιστεύω μέχρις ότου κάποιος επιστρέφει σε εμένα.
Καταλαβαίνουν λοιπόν ότι χρειάζεται μια πληρωμή SEPA, (η οποία μπορεί να γίνει άμεσα) ...αλλά ακόμα περιμένω.
Ας δούμε αν θα κρατήσουν την υπόσχεσή τους για καθημερινές ενημερώσεις και… και πάλι πόσο καιρό θα μου πάρει για να λάβω την απόσυρσή μου…
This is the most contact I have had with Zeus Glory in one Day...
From Zeus glory....
Look at the Messages you have sent, Please try to send the message as a one instead of a 10 a time please Matthew.
We sent every payment to the card directly. Including Latest transaction in the UK. Bank Transfers take longer than a transaction directly to the card. (And yes again I will repeat we sent the latest transaction to the UK using bank card, not the SEPA).
We tried sending 2 of your cards, but that did not work, That is why now we will use the SEPA method to send directly to your bank, I can update you daily if there is something to update, But please let's agree to stop the spam in chat and emails.
From me
Hi
I told you trying a second bank card was a waste of time as it would not work in the UK! I told you that about 8 days ago, but you still wanted to try it.
A SEPA payment can be done and paid I'm instantly! Let's just do it and I can leave you all alone.
We let's agree that you update me everyday until i get my money, just a short email of what the financial department is doing. If you agree I won't need to contact other members of staff on email and Chat... I think after the disgusting way I have been treated it's a very small ask.
Do we agree?
From Zeus glory
Okay That is Fair, We can agree on that matthew 🙂
From me
Lovely, thank you. I appreciate that
Now the spam and chat messages he's taking about is me trying to contact them but being constantly ignored, so i kept truying until someone got back to me.
So they understand a SEPA payment is needed, (which can be done instantly) ...but I'm still waiting.
Let's see if they keep their promise of daily updates and.... again how long will it take for me to recieve my withdrawal.....