πριν από 5 μήνες
... καθώς μπαίνουμε στην ημέρα 13, πού είναι η απόσυρσή μου;
... as we enter day 13, wheres my withdrawal?
0
... καθώς μπαίνουμε στην ημέρα 13, πού είναι η απόσυρσή μου;
... as we enter day 13, wheres my withdrawal?
Ας ελπίσουμε ότι το προσωπικό του γκουρού του καζίνο μπορεί να παρέμβει και να βοηθήσει να επιλυθεί αυτό το συντομότερο δυνατό, ο χρόνος που περιμένατε για τα χρήματά σας είναι πολύ μεγαλύτερος από οτιδήποτε έχετε βιώσει ποτέ προσωπικά.
hopefully casino guru staff can step in and help get this resolved as soon as possible, the time you have been waiting for your money is way beyond anything ive ever personally experienced.
...έτσι μόλις ήμουν στο chat, τους είπαν η Άννα και ο Μάικλ να περιμένουν να μιλήσουν με τον Λούκας, τον ίδιο Λούκας που δεν ανταποκρίθηκε στην υπόσχεσή μας που δώσαμε ο ένας στον άλλο πριν από λιγότερο από 24 ώρες.
Μου είπαν ότι τώρα δεν βρίσκομαι σε ειδική ουρά αλλά στην κανονική, αλλά και οι δύο απέτυχαν να δώσουν τον αριθμό όταν με ρώτησαν τι είμαι στην ουρά (κάτι που ξέρω ότι είναι πιθανό επειδή, είπα την περασμένη εβδομάδα ότι ήμουν 17 στην ουρά σε ένα σημείο και μετά στη συνέχεια στην ουρά)
Μπορεί να τηλεφωνήσω στον πάπα και να ζητήσω μια κλήση πίσω για να δω αν θα λάβω απάντηση νωρίτερα από αυτόν ή από τον info@zeusglory.com διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. ..
Φυσικά θα ενημερώσω αυτό το φόρουμ της απάντησης και όταν την έλαβα .. μπορεί να είμαι τυχερός αυτή τη φορά, μπορεί να μου πουν πότε θα πληρωθώ αυτά τα χρήματα... ίσως.
...so just been on chat, have been told by Anna and Michael to wait to speak to lucas, the same Lucas who has failed to respond to our promise made to each other less then 24 hours ago.
Been told that I'm now not in a special queue but the normal one, but both failed to give the number when asked what i am in the queue (which i know is possible because, i told last week that i was 17 in the queue at one point and then next in the queue)
I Might put a phone call to the pope and ask for a call back to see if I get a reply sooner from him or from the info@zeusglory.com email address. ..
Of course I will update this forum of the reply and when I recieved it .. might be lucky this time, might be told when I'm getting paid this money.... maybe.
Ναι, καλή τύχη με αυτό, αν είστε πολύ, πολύ τυχεροί, μπορεί να απαντήσουν στο email σας, να εξαφανιστούν για λίγες μέρες και μετά να επανεμφανιστούν με ένα email απάντησης που δεν περιέχει πληροφορίες σχετικά με το τι ρωτούσατε αρχικά...φυσικά δηλαδή αν είσαι τυχερός.
Αν σας είπατε να μιλήσετε στον Λούκας, ζητήστε να μην το κάνετε, καθώς απαντά μόνο όταν μπορεί να τον ενοχλήσουν. Ακόμη και όταν η ομάδα συνομιλίας του περάσει ένα μήνυμα και σας πουν ότι θα επικοινωνήσει. Δεν θα το κάνει.
Στη συνέχεια, η ομάδα συνομιλίας θα σας ζητήσει να μιλήσετε ξανά με τον Λούκας επειδή δεν έχει απαντήσει ακόμα και θα διαπιστώσει ότι δεν πρέπει να συμμετέχετε στη συνομιλία επειδή ο Λούκας θα σας στείλει email, κάτι που δεν θα κάνει, στη συνέχεια Η ομάδα συνομιλίας θα καταλάβει ότι φταις εσύ με κάποιο τρόπο επειδή ο συνάδελφός τους δεν κάνει τη δουλειά του επιστρέφοντας σε σένα, αλλά κατά κάποιο τρόπο φταις εσύ και όχι η δόξα του Zeus. Είναι πολύ κουραστικό όλο αυτό.
Yea good luck with that, if your very, very lucky they might respond to your email, then vanish for a few days and then reappear with a reply email that contains no informationon on what you were asking in the first place...of course that is if your lucky.
If you told to speak to lucas, ask not to, as he only replies when he can be bothered to. Even when the chat team passes a message to him and they tell you he will be in contact. He won't .
Then the chat team will have a go at you for asking to speak to lucas again because he hasn't replied still, and make out you shouldn't be on chat because Lucas will email you, which he won't do, then the chat team will make out it's your fault somehow because their colleague isn't doing his job by getting back to you, but somehow that's your fault not Zeus glory fault. It's all very tiring.
Υπάρχει περίπτωση η ομάδα σας να μπει στον κόπο να επικοινωνήσει μαζί μου (σύντομα) όπως το θέσατε από αυτήν τη διεύθυνση email;
Any chance your team can bother to get back to me as well (shortly) as you put it from that email address?
Ενημέρωση 13ης ημέρας λοιπόν,
Ρώτησα την Άννα στο chat σήμερα το πρωί πού βρίσκομαι στην ουρά και μου λέει πιστεύω ότι είμαι επόμενος (δείτε τη συνημμένη φωτογραφία) όταν είπα ότι ο επόμενος στην ουρά πρέπει να σημαίνει σήμερα, είπε ότι δεν ξέρει πότε πληρώνομαι ... λοιπόν ποιο είναι;
Μου λέει συνέχεια ότι θα ζητήσει από τον Λούκας να επικοινωνήσει μαζί μου, και πάλι δεν έχει.
Πέρασαν λοιπόν 48 ώρες και υποσχέθηκε καθημερινή ενημέρωση την Παρασκευή, δεν έγινε χθες, δεν έγινε ακόμη σήμερα.
Λοιπόν, όπως μπορείτε να δείτε από το email τους χθες... ξέρουν πώς να με πληρώσουν, ξέρουν πόσα να με πληρώσουν, αλλά ακόμα δεν έχουν, γιατί όχι το Zeus Glory;
Γεια σου Matthew
Ελπίζω να είσαι καλά,
Εφαρμόστε τα χρήματα που θέλετε να αποσύρετε για την ανάληψη δεν έχει σημασία ποια επιλογή χρησιμοποιείτε, το πιο σημαντικό είναι να έχετε το αίτημά σας.
ΝΕΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ TO ZEUS GLORY
Έτσι, όπως μου είπαν ότι δεν βρίσκομαι πλέον σε "ειδική ουρά", οπότε είμαι στην ίδια ουρά στην οποία θα βρίσκεστε ΕΣΥ ως νέος παίκτης που προσπαθεί και περιμένει να κάνει ανάληψη χρημάτων. (βάζοντας στην άκρη τις τελευταίες 13 ημέρες για ένα λεπτό )
Έτσι, έχουν περάσει 24 ώρες από τότε που έκανα την ανάληψή μου. Εάν πληρωθεί τις επόμενες 24 ώρες, αυτή είναι μια καλή ταχύτητα ανάληψης για οποιοδήποτε καζίνο, αλλά αν αρχίσουμε να πηγαίνουμε στην επόμενη εβδομάδα... λοιπόν, αυτό είναι το ίδιο χρονικό διάστημα ΕΣΥ θα περιμένει την απόσυρσή ΣΑΣ...... Σκεφτείτε το όταν επιλέγετε ένα νέο καζίνο για να εγγραφείτε.
Γνωρίζω ότι η ανάληψη δεν έχει διεκπεραιωθεί καθώς εξακολουθεί να εμφανίζεται στον λογαριασμό μου ότι μπορεί να ακυρώσει την ανάληψη, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχει ακόμη διεκπεραιωθεί.
...έλα Zeus Glory ποια είναι η τελευταία ενημέρωση;
So day 13 update,
I asked Anna on chat this morning where I am in the queue and she says I believe im next (see attached photo) when I said that next in the queue must mean today, she said she doesn't know when I'm getting paid... so which one is it?
She keeps telling me she will ask Lucas to contact me, again he still has not.
So been 48 hours and was promised a daily update on Friday, didn't happen yesterday, still not yet happened today.
So as you can see from the email from them yesterday.... they know how to pay me, they know how much to pay me, but they still haven't,.why not Zeus Glory?
Hello Matthew
Hope you are well,
Please apply the funds you want to withdraw for the withdrawal does not matter which option you use, the most important thing is that you have your request And since we have an info on which bank account you would like to transfer that is not an issue.
NEW PLAYERS TO ZEUS GLORY
So as I've been told I am no longer in a 'special queue" so I am in the same queue that YOU will be in as a new player trying and waiting to withdraw money. (putting the past 13 days aside for a minute)
So it's been 24 hours since I did my withdrawal, If it's paid in the next 24 hours that's a good withdrawal speed for any casino, but if we start to go into next week.... well this is the same amount of time YOU will be waiting for YOUR withdrawal...... Think about that when your choosing a new casino to join.
I know the withdrawal has not been processed as it's still showing on my account as being able to cancel the withdrawal, which means it's still not been processed yet.
...come on Zeus Glory whats the latest update?
Λοιπόν ενημέρωση 13ης ημέρας,
Ρώτησα την Άννα στο chat σήμερα το πρωί πού βρίσκομαι στην ουρά και μου λέει πιστεύω ότι είμαι επόμενος (δείτε τη συνημμένη φωτογραφία) όταν είπα ότι ο επόμενος στην ουρά πρέπει να σημαίνει σήμερα, είπε ότι δεν ξέρει πότε πληρώνομαι ... λοιπόν ποιο είναι;
Μου λέει συνέχεια ότι θα ζητήσει από τον Λούκας να επικοινωνήσει μαζί μου, και πάλι δεν έχει.
Πέρασαν λοιπόν 48 ώρες και υποσχέθηκε καθημερινή ενημέρωση την Παρασκευή, δεν έγινε χθες, δεν έγινε ακόμη σήμερα.
Λοιπόν, όπως μπορείτε να δείτε από το email τους χθες... ξέρουν πώς να με πληρώσουν, ξέρουν πόσα να με πληρώσουν, αλλά ακόμα δεν έχουν, γιατί όχι το Zeus Glory;
Γεια σου Matthew
Ελπίζω να είσαι καλά,
Εφαρμόστε τα χρήματα που θέλετε να αποσύρετε για την ανάληψη δεν έχει σημασία ποια επιλογή χρησιμοποιείτε, το πιο σημαντικό είναι να έχετε το αίτημά σας.
So day 13 update,
I asked Anna on chat this morning where I am in the queue and she says I believe im next (see attached photo) when I said that next in the queue must mean today, she said she doesn't know when I'm getting paid... so which one is it?
She keeps telling me she will ask Lucas to contact me, again he still has not.
So been 48 hours and was promised a daily update on Friday, didn't happen yesterday, still not yet happened today.
So as you can see from the email from them yesterday.... they know how to pay me, they know how much to pay me, but they still haven't,.why not Zeus Glory?
Hello Matthew
Hope you are well,
Please apply the funds you want to withdraw for the withdrawal does not matter which option you use, the most important thing is that you have your request And since we have an info on which bank account you would like to transfer that is not an issue.
ΝΕΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ TO ZEUS GLORY
Έτσι, όπως μου είπαν ότι δεν βρίσκομαι πλέον σε "ειδική ουρά", οπότε είμαι στην ίδια ουρά στην οποία θα βρίσκεστε ΕΣΥ ως νέος παίκτης που προσπαθεί και περιμένει να κάνει ανάληψη χρημάτων. (βάζοντας στην άκρη τις τελευταίες 13 ημέρες για ένα λεπτό )
Έτσι, έχουν περάσει 24 ώρες από τότε που έκανα την ανάληψή μου. Εάν πληρωθεί τις επόμενες 24 ώρες, αυτή είναι μια καλή ταχύτητα ανάληψης για οποιοδήποτε καζίνο, αλλά αν αρχίσουμε να πηγαίνουμε στην επόμενη εβδομάδα... λοιπόν, αυτό είναι το ίδιο χρονικό διάστημα ΕΣΥ θα περιμένει την απόσυρσή ΣΑΣ...... Σκεφτείτε το όταν επιλέγετε ένα νέο καζίνο για να εγγραφείτε.
Γνωρίζω ότι η ανάληψη δεν έχει διεκπεραιωθεί, καθώς εξακολουθεί να εμφανίζεται στον λογαριασμό μου ότι μπορεί να ακυρώσει την ανάληψη, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχει ακόμη διεκπεραιωθεί.
...έλα Zeus Glory ποια είναι η τελευταία ενημέρωση;
NEW PLAYERS TO ZEUS GLORY
So as I've been told I am no longer in a 'special queue" so I am in the same queue that YOU will be in as a new player trying and waiting to withdraw money. (putting the past 13 days aside for a minute)
So it's been 24 hours since I did my withdrawal, If it's paid in the next 24 hours that's a good withdrawal speed for any casino, but if we start to go into next week.... well this is the same amount of time YOU will be waiting for YOUR withdrawal...... Think about that when your choosing a new casino to join.
I know the withdrawal has not been processed as it's still showing on my account as being able to cancel the withdrawal, which means it's still not been processed yet.
...come on Zeus Glory whats the latest update?
αν είστε πραγματικά επόμενος στην ουρά όπως είπαν ότι είστε, τότε θα νομίζατε ότι θα λάβετε μια πληρωμή σήμερα, όπως θα έπρεπε να είναι αρκετά στιγμιαία, εκτός φυσικά και αν είναι ψέματα και δεν είστε ο επόμενος στην ουρά ή πληρώνουν μόνο έναν πελάτη την ημέρα ή κάτι τέτοιο, κάτι που θα ήταν τρελό. Επίσης, δυστυχώς, αν και νιώθω ότι τώρα είναι το Σαββατοκύριακο, (καμία εργάσιμη ημέρα) έχουν τώρα μια επιπλέον δικαιολογία που θα μπορούσαν ενδεχομένως να χρησιμοποιήσουν για να μην σας πληρώσουν για τουλάχιστον άλλες 2 ημέρες, αν όχι περισσότερες.
if you are actually up next in the queue as they said you are, then you would think you would get a payout today, like it should be fairly instant, unless of course its lies and you are not next in the queue, or they are are only paying out one customer per day or something, which would be crazy. also sadly though i feel now its the weekend, (none business days) they have now an extra excuse they could possibly use not to pay you for at least another 2 days if not more.
Λοιπόν μόνο αυτή η απάντηση μέσω email.....
Γεια σου Matthew, ελπίζω να είσαι καλά!
Έχω το αίτημα ανάληψης στο Priority για το Οικονομικό τμήμα τώρα, καταλαβαίνω απόλυτα την απογοήτευσή σας και γενικά ολοκληρώνουμε τα αιτήματα ανάληψης πολύ πιο γρήγορα, μπορώ να εγγυηθώ ότι και οι κριτικές αντικατοπτρίζουν το γεγονός.
Θα σας ενημερώσω μόλις έχω περισσότερες πληροφορίες.
τις καλύτερες ευχές
Πήρα ένα email πίσω και ρώτησα τι σημαίνει ο Zeus glory και η οικονομική ομάδα αποκαλεί υπεροχή σε σχέση με το χρόνο, αλλά δεν ακούστηκε πίσω......
Well just this reply Via email.....
Hello Matthew, Hope you are well !
I have your withdrawal request on Priority for the Financial department now, I totally Understand your frustration and we generally complete withdrawal requests much faster I can guarantee that and also reviews reflect the fact.
I will update you as soon as I have more information.
Best regards
I did email back and ask what does zeus glory and the financial team call prority in regards of time, but not heard back......
για μια μικρή επέμβαση, φαίνεται να έχουν ένα τεράστιο αριθμό διαφορετικών "τμημάτων" που σας μεταφέρουν κάθε μέρα. Πιστεύω ότι θα σε πληρώσουν, όπως είπα πριν από μερικές μέρες από τη δική μου εμπειρία, ωστόσο εξακολουθώ να πιστεύω ότι το όλο θέμα στην περίπτωσή σου είναι "τακτική καθυστέρησης" λόγω του μεγάλου χρηματικού ποσού, με την ελπίδα να βαρεθείς την αναμονή και στοιχηματίστε το μακριά. Είναι ακόμα δυνατή η ακύρωση της απόσυρσής σας; Εάν ναι, τότε αυτό θα σήμαινε ότι η διαδικασία δεν έχει καν ξεκινήσει ακόμη, πράγμα που χρειάζεται ακόμη περισσότερος χρόνος για να λάβετε τα χρήματα.
for a small operation, they seem to have a vast amount of different "departments" they pass you around to each day. i believe they will pay you, as i stated some days ago from my own experience, however i still think the entire thing in your situation is "delay tactics" due to the large sum of money, in the hope you get sick of waiting and gamble it away. Is your withdrawal still able to be cancelled? if so, then that would mean the process hasnt even begun yet, which is even more time needed for you to receive the funds.
Ναι, ακόμα μπορεί να ακυρωθεί.
...κάνουμε δεκάδες αν όχι εκατοντάδες καθημερινές συναλλαγές με τέτοιο τρόπο.
...παραπάνω ήταν αυτό που είπε το μέλος του προσωπικού από το Zeus glory την Παρασκευή σε αυτό το chat room.
Έτσι, εάν το Zeus Glory επεξεργάζεται 10, αν όχι εκατοντάδες καθημερινές συναλλαγές, η υπεροχή πρέπει να σημαίνει ότι θα πληρωθώ σήμερα... θα δούμε όλοι
Yep still able to be canceled.
...we do tens if no hundreds of daily transactions in a such manner.
...above was what the staff member from Zeus glory said on Friday on this chat room.
So if Zeus Glory processes 10s if not hundreds of daily transactions, prority must mean that im due to be paid today..... we will all see
ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.....
Γεια σου Matthew,
Υπάρχουν λοιπόν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να το κάνουμε αυτό σύμφωνα με το οικονομικό τμήμα.
Μέχρι στιγμής ήμασταν σε θέση να μεταφέρουμε τις κάρτες χρηστών χωρίς πρόβλημα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επομένως, η περίπτωσή σας αποτελεί εξαίρεση για εμάς και πρέπει να ακολουθήσουμε ορισμένες πρακτικές που συνήθως δεν κάνουμε για να πραγματοποιηθεί η απόσυρσή σας.
Σας προσφέραμε μια επιλογή κρυπτογράφησης για τον διακανονισμό καθώς και τη διαφορετική τραπεζική κάρτα, αλλά καμία από τις επιλογές δεν φαίνεται να λειτουργεί για την περίπτωσή σας.
Η πρώτη επιλογή θα ήταν εάν μπορείτε να λάβετε μια διαφορετική τραπεζική κάρτα που δέχεται τις διεθνείς πληρωμές και θα είμαστε σε θέση να μεταφέρουμε σε αυτήν την κάρτα έγκαιρα.
Εάν όχι, η δεύτερη επιλογή θα ήταν να περιμένουμε, Όπως μου είπε το Οικονομικό τμήμα, ενδέχεται να χρειαστούν έως και 10 εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθεί η τραπεζική μεταφορά και το ποσό ανάληψης να φτάσει στον λογαριασμό σας. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να το κάνουμε πιο γρήγορο, αλλά αυτά είναι τα χρονοδιαγράμματα που μου είπαν τα οικονομικά.
Η περίπτωσή σας φαίνεται να είναι πολύ διαφορετική από τον τρόπο που συνήθως διεξάγουμε τις δραστηριότητές μας. Καμία από τις τρέχουσες επιλογές δεν λειτουργεί για εσάς αυτήν τη στιγμή, αλλά καταλαβαίνουμε ότι μπορεί να υπάρχουν περιστάσεις και επομένως θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να το κάνουμε να λειτουργήσει για εσάς.
Πείτε μου τη γνώμη σας και εάν θα μπορέσετε να λάβετε την τραπεζική κάρτα που δέχεται διεθνείς πληρωμές ή συμφωνούμε να περιμένουμε το πολύ 10 Εργάσιμες ημέρες για να φτάσει στην τράπεζά σας η πρώτη ανάληψη.
Τις καλύτερες ευχές,
Λούκας Μερέτ
Ρώτησα λοιπόν τον Λουκά...... το οικονομικό τμήμα ξεκινά τη διαδικασία σήμερα ξεκινώντας το transur σήμερα, ή θα κάτσουν για τις επόμενες 10 ημέρες και μετά θα πατήσουν το κουμπί;;;
και για άλλη μια φορά δεν απάντησε στην ερώτηση και φαίνεται να έκανε ξανά την πράξη του που εξαφανίστηκε!!!!!
Ξέρω επίσης τι κάνουν, νωρίτερα μίλησα εδώ σχετικά με τους νέους παίκτες που πρέπει να περιμένουν τις αποσύρσεις τους... οπότε με έχει βάλει ως ειδική περίπτωση... οπότε δεν φαίνεται ότι οι νέοι παίκτες θα πρέπει να περιμένουν τη μεταγραφή τους .... επίσης φαίνεται ότι έχουν διαγράψει όλες τις προηγούμενες συνομιλίες μου στο προφίλ μου ... αλλά αυτό είναι εντάξει γιατί έχω όλα τα στιγμιότυπα οθόνης!!!!
AND HERE WE GO WITH THE RUBBISH.....
Hello Matthew,
So there are a couple of ways we can do this according to the financial department.
So far we were able to transfer to the user cards without a problem in the UK So your case is an exception for us and we have to go around some practices we do not usually do to make your withdrawal happen.
We offered you a crypto option for the settlement as well as the different bank card, but none of the options seem to work for your case.
First option would be if you can get a different bank card that accepts the international payments and we will be able to transfer to that card in a very timely manner.
If not, the second option would be for us to wait, As Financial department told me it may take up to 10 Working days for Bank transfer to finish and the withdrawal amount to hit your account. We will try our best to make it faster but these are the timelines financial told me.
Your case seems to be a very different from how we usually conduct our operations. None of the ongoing options work for you at this time, But we understand that there might be circumstances and therefore will try our best to make it work for you.
Let me know what you think and if you will be able to get the Bank card that accepts international payments or we agree to wait for a maximum of 10 Working days for the first withdrawal to hit your bank.
Best Regards,
Lucas Meret
So i asked Lucas...... are the financial department starting the process today by starting the transur today, or they going to be sitting around for next 10 days then going to push the button??......
and once again he dosent anser the question and he appears to done his vanishing act again!!!!!
Also I know what they are doing, earlier I on here about new players having to wait for their withdrawals... so he's put me down as a special case... so it's dont look like new players will have to wait for their transfer.... also it would appear they have deleted all my previous chats on my profile.... but that's fine because I have all the screenshots!!!!
.... δείτε τη συνημμένη φωτογραφία... είναι ένα καζίνο που σκουπίζει προηγούμενα αρχεία καταγραφής συνομιλιών ένα φυσιολογικό πράγμα για ένα αξιόπιστο καζίνο;;;;;
.... see attached photo... is a casino wiping previous chat logs a normal thing for a trusted casino to do?????
ΑΠΑΤΗ ΑΠΑΤΗ ΑΠΑΤΗ
.... ΜΗΝ χρησιμοποιήσετε το ZEUS GLORY μέχρι να επιβεβαιώσω εδώ ότι έχω πληρωθεί..... ή τουλάχιστον έως ότου ο Λούκας μπορεί να μπει στον κόπο να μου στείλει email πίσω....
SCAM SCAM SCAM
.... Do NOT use ZEUS GLORY until I confirm on here that I have got paid..... or at least until Lucas can be bothered to email Me back....
Πολύ απλή ερώτηση που έκανα στον Λουκά......
Το οικονομικό τμήμα κάνει σήμερα το τράνφουρ και θα πάρει 10 μέρες ή περιμένουν 10 μέρες για να το επεξεργαστούν;
Μια ερώτηση που δεν θα απαντήσει....ΓΙΑΤΙ;
Very simple question I have asked Lucas......
Is the financial department making the tranfur today, and it will take 10 days or are they waiting 10 days to process it?
A question he won't answer....WHY?
Άρα ακόμα δεν το έχουν επεξεργαστεί, παρόλο που είπαν ότι θα το κάνουν....
Εντάξει Matthew,
Ορίστε λοιπόν τι μπορώ να κάνω για εσάς. Η επεξεργασία βρίσκεται σε εξέλιξη αυτήν τη στιγμή, η γραφή δεν κάνει καλά τη διαδικασία. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για την ανάληψη στο τέλος μας, η οποία θα διεκπεραιωθεί σε ΜΕΓΙΣΤΟ 10 εργάσιμες ημέρες ή νωρίτερα.
Αυτές είναι όλες οι πληροφορίες που μπορώ να σας δώσω αυτήν τη στιγμή, όχι μόνο εγώ αλλά και η ομάδα μας δεν θα μπορέσει να σας δώσει επιπλέον λεπτομέρειες ή ενημερώσεις.
Θα επικοινωνήσω μαζί σας τη Δευτέρα κατά τις εργάσιμες ώρες. Πριν από αυτό, να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο.
Τις καλύτερες ευχές,
Λούκας Μερέτ
Έτσι θα πάρω ή δεν θα πάρω απάντηση τη Δευτέρα από τον Λουκά....... ας μην έχουμε άλλη μια αθετημένη υπόσχεση από τη Δόξα του Δία.....
.. άρα 10 εργάσιμες ημέρες ή νωρίτερα είναι τώρα η εκτίμηση... αν χρειαστούν οι 10 εργάσιμες, αυτό θα σήμαινε ότι θα περίμενα συνολικά 27 ημέρες για ανάληψη
Μου είπαν ότι επρόκειτο να κάνουν μια πληρωμή SEPA.. όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω οι πληρωμές SEPA διαρκούν μεταξύ 24 - 48 ωρών όπως παρακάτω...... οπότε δεν έχω ιδέα για τα σκουπίδια των 10 εργάσιμων ημερών..... και Το SEPA Instant.... είναι μόλις 10 δευτερόλεπτα!!... όχι 10 εργάσιμες
24-48 ώρες
Διάρκεια μεταφοράς SEPA
Οι μεταφορές SEPA χρειάζονται συνήθως 24-48 ώρες για να ολοκληρωθούν, κάτι που είναι πολύ πιο γρήγορο από τις παραδοσιακές πληρωμές SWIFT. Ωστόσο, εάν χρειάζεται μια ακόμη πιο γρήγορη επιλογή, οι Άμεσες Μεταφορές Πίστωσης SEPA μπορεί να είναι ο δρόμος προς τα εμπρός – μπορούν να μεταφέρουν χρήματα σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα και απευθείας στον τραπεζικό λογαριασμό του παραλήπτη.
So they still have not processed it, even though they said they would....
Okay Matthew,
So here is what I can do for you . Processing is ongoing right now , writing does not do the process any good. We will continue working on the withdrawal on our end which will be processed in MAXIMUM 10 working days or sooner.
This is all the INformation I can give you right now, not only me but also our team will not be able to give you any extra details or updates.
I will get back to you on Monday during working hours. Before that, have a great weekend .
Best Regards,
Lucas Meret
So will I or won't I get a reply on Monday from Lucas....... let's not have another broken promise from Zeus Glory.....
.. so 10 working days or sooner is now the estimate.... if it take the 10 working days, that would mean I would of been waiting for a total of 27 days for a withdrawal
They told me that they were going to make a SEPA payment.. as you can see below SEPA payments take between 24 - 48 hours as below...... so no idea about the 10 working days rubbish..... and SEPA Instant.... is just 10 seconds!!.. not 10 working days
24-48 hours
SEPA Transfer Duration
SEPA transfers usually take 24-48 hours to complete, which is much faster than traditional SWIFT payments. If an even quicker option is needed though, SEPA Instant Credit Transfers may be the way forward – they can transfer funds in under 10 seconds and directly into the recipient's bank account.
Εντάξει, έλαβα μια απάντηση από τον Λούκας, ο οποίος σαφώς δεν κοίταξε το στιγμιότυπο οθόνης της ζωντανής συνομιλίας που έστειλα. Είμαι έκπληκτος που έλαβα ένα τόσο γρήγορο email, αλλά ας περιμένουμε να δούμε.
Ok so got a reply from Lucas who clearly didn't look at the live chat screenshot I sent. I am surprised I got such a quick email back but let's wait and see.
Ο Λούκας μου είπε ότι δεν είναι το άτομο από τη δόξα του Δία που κάνει σχόλια εδώ από το καζίνο τους. Δεν είπε ποιος, απλώς ότι δεν είναι αυτός και δεν έχει καμία ανάμειξη σε αυτό.
Lucas told me he's not the person from Zeus glory that makes comments on here from their casino. He didn't say who, just that it's not him and has no involvement in it.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.