Γειά σου,
Σας ευχαριστώ που θέσατε την ερώτηση εδώ.
Λυπάμαι, αλλά δεν έχω πρόσβαση στις εσωτερικές λεπτομέρειες οποιασδήποτε καταγγελίας. Μπορώ πραγματικά να δω τα ίδια νήματα παραπόνων με εσάς. Το να είμαι διαχειριστής του φόρουμ είναι απομονωμένο από το να είμαι διαμεσολαβητής παραπόνων για μένα.
Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση, φαίνεται αρκετά ξεκάθαρο. Ακολούθησε τη λογική μου, σε παρακαλώ:
Δηλώσατε ότι « δήλωσα ρητά ότι όλες οι δραστηριότητές μου περιορίζονταν σε αθλητικά στοιχήματα », οπότε, θα έλεγα ότι η εξήγηση που λάβατε ήταν πολύ επαρκής: «Δυστυχώς, δεν έχουμε παράρτημα που να ασχολείται με καταγγελίες αθλητικών στοιχημάτων αυτήν τη στιγμή. "
Σε περίπτωση που εμπλέκεται το αθλητικό στοίχημα, εναπόκειται στην Ομάδα Καταγγελιών να καθορίσει εάν η υπόθεση θα γίνει αποδεκτή. Σημαίνει, εάν το Casino Guru ως εταιρεία χωρίς υποκατάστημα αθλητικών στοιχημάτων έχει την ευκαιρία να καθορίσει και να προστατεύσει το δίκαιο παιχνίδι του καζίνο.
Ειλικρινά, δεν νομίζω ότι θα βοηθήσω πολύ σε αυτή την κατάσταση.
Hello,
Thank you for raising the question here.
I'm sorry, but I have no access to the internal details of any complaint. I can actually see the same complaint threads as you do. Being a forum admin is secluded from being a complaint mediator for me.
Yet, in this case, it seems pretty clear. Follow my logic, please:
You stated that "I explicitly stated that all my activities were limited to sports betting" so, I'd say the explanation you got was very sufficient: "Unfortunately, we do not have a branch that deals with sports betting complaints at this time."
In case the sportsbetting is involved, it is up to the Complaint Team to define whether the case will be accepted. Meanig, whether Casino Guru as a company without a sports betting branch has a chance to define and protect casino fair play.
Frankly, I do not think I will be much of a help in this situation.
Αυτόματη μετάφραση: