Γειά σου,
Σας προτείνω να προσέχετε την καρτέλα που ονομάζεται " Επεξήγηση ευρετηρίου ασφαλείας ".
Κάτω από το μέσο όρο δεν είναι πραγματικά μια σύσταση, θα έλεγα.
Ειλικρινά, δεν λαμβάνουμε υπόψη την ταχύτητα απόσυρσης επειδή δεν είναι συγκρίσιμη:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Επιπλέον, επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες να ασχοληθούν με το KYC, το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών, τους πρόσθετους ελέγχους, + την ίδια την ανάληψη.
Δεν είμαι εξοικειωμένος με τον δικηγόρο σας. Από την άλλη, είμαι εξοικειωμένος με τη διαδικασία μας. Εάν αναζητάτε δωρεάν βοήθεια, θα σκεφτόμουν να υποβάλετε ένα παράπονο, έχοντας υπόψη τα εξής:
"Ας ξεκινήσουμε δηλώνοντας ότι δεν είναι δικαιολογημένες όλες οι καταγγελίες. Επομένως, εάν οι περιστάσεις και τα στοιχεία δείξουν ότι το καζίνο δεν έχει κάνει τίποτα που θεωρούμε άδικο, η καταγγελία θα κλείσει και θα κατηγοριοποιηθεί ως "απορριπτόμενη". Το ίδιο συμβαίνει εάν σταματήσετε να επικοινωνείτε μαζί μας μετά την υποβολή της καταγγελίας σας.
Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και το καζίνο έχει κάνει κάτι άδικο, το ιδανικό σενάριο είναι να επιλύσουμε το παράπονο σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Σε αυτήν την περίπτωση, η καταγγελία θα κλείσει και θα κατηγοριοποιηθεί ως «επίλυση».
Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και δεν είμαστε σε θέση να το επιλύσουμε, κλείνει και κατηγοριοποιείται ως «ανεπίλυτο». Αυτό συμβαίνει όταν το καζίνο είτε δεν ανταποκρίνεται σε εμάς είτε αρνείται να κάνει αυτό που θεωρούμε δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν θα λάβετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά το παράπονο θα αποθηκευτεί στο σύστημά μας, το καζίνο θα τιμωρηθεί με χαμηλότερη βαθμολογία από εμάς και η κριτική μας για το καζίνο θα προειδοποιήσει τους άλλους παίκτες για το τι συνέβη. Επιπλέον, εάν το καζίνο θέλει να βελτιώσει την αξιολόγησή του στο μέλλον, θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει το παράπονο, επομένως υπάρχει πιθανότητα η καταγγελία σας να επιλυθεί αργότερα."
Πηγή: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
Λυπάμαι που νιώθετε εξαπατημένη από το καζίνο, ίσως η καταγγελία να μην είναι απαραίτητη στο τέλος. 🤷♀️
Hello,
I suggest you mind the tab called "safety index explained".
Below-average is really not a recommendation, I'd say.
Frankly, we do not take the withdrawal speed into account because it is not comparable:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Additionally, we allow casinos 14 full days to deal with the KYC, gaming history, additional checks, + the withdrawal itself.
I'm not familiar with your lawyer; I'm, on the other hand, familiar with our process. If you seek free-of-charge help, I would consider submitting a complaint, minding this:
"Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.
If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
Source: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
I'm sorry you feel cheated by the casino, maybe the complaint won't be necessary in the end. 🤷♀️
Αυτόματη μετάφραση: