Πώς μπορείτε να δώσετε σε αυτό το καζίνο 6,2. Αυτό το καζίνο δεν πληρώνει τα χρήματα. Μετά από 5 εβδομάδες ακόμα τίποτα, επικοινώνησα μαζί τους ήδη 200 φορές μέσω email, λαμβάνοντας μόνο τα τυπικά email πίσω.
How can you give this casino a 6,2. This casino don't payout the money. After 5 weeks still nothing, I contacted them alreay 200 times in email, only getting standard emails back.
Γεια, καταρχάς θα ήθελα να πω ότι λυπάμαι που βρεθήκατε σε αυτήν την κατάσταση. Νομίζω ότι έχει περάσει πολύς καιρός χωρίς χρήματα για αρκετές εβδομάδες, χωρίς καμία λογική απάντηση. Ωστόσο, είσαι ένας από τους πολλούς που έχουν το ίδιο πρόβλημα.
Θα συνιστούσανα υποβάλετε μια καταγγελία σε αυτόν τον σύνδεσμο , αλλά μέχρι στιγμής έχω δει ότι το καζίνο δεν καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια για να επιλύσει αυτές τις καταστάσεις. Ωστόσο, θα πρέπει οπωσδήποτε να το καταθέσετε γιατί αν το καζίνο δεν επιλύσει τίποτα, τουλάχιστον θα πάρει μαύρους πόντους και ο δείκτης ασφάλειας θα μειωθεί.
Όσον αφορά την επικοινωνία με την αρχή, σύμφωνα με την ιστοσελίδα μας η άδεια δεν είναι επαληθεύσιμη, επομένως είναι πολύ πιθανό να μην λάβετε καμία απάντηση.
Τέλος πάντων, θα προχωρήσετε και θα υποβάλετε καταγγελία μαζί μας; Δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί, αλλά δεν πληρώνεις τίποτα για την προσπάθεια και ίσως το καζίνο ξυπνήσει και αρχίσει να λύνει αυτές τις καταστάσεις.
Hi, first of all I would like to say that I'm sorry that you got into this situation. I think it's been quite a long time without money for several weeks, without any reasonable answer. However, you are one of the many who have the same problem.
I would recommend filing a complaint on this link, but so far I've seen that the casino doesn't make much of an effort to resolve these situations. Nevertheless, you should definitely file it because if the casino does not resolve anything, it will at least get black points and the safety index will be lowered.
As for contacting the authority, according to our website the license is unverifiable, so it is quite possible that you will not get any answer.
Anyway, will you go ahead and file a complaint with us ? I don't know how it will turn out, but you don't pay anything for trying and maybe the casino will wake up and start to solve these situations.