Λοιπόν, απλώς βάλτε 45,00 $ στον ιστότοπο του καζίνο και επιτρέψτε μου να παίξω λίγα παιχνίδια, τότε τώρα δηλώστε ότι δεν είμαι στη δικαιοδοσία τους. Φρικτός
Well, just put $45.00 on the casino site and let me play few games, then now state that I am not in their jurisdiction. Horrible
αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι το εξής: εάν αυτό το καζίνο είναι πράγματι νόμιμο, πόσος χρόνος θα χρειαζόταν για να επαληθεύσει ο Guru την άδειά του;
Είναι αυτό ένα άλλο καζίνο τύπου "house of spins" ή "slootz" που στην αρχή φαίνεται νόμιμο και μετά αποδεικνύεται ότι είναι μια απάτη εξόδου, να το πω έτσι;
θα ήταν ωραίο να μάθω.
what i'd like to know is the following: if this casino indeed is legit, how long would it take for Guru to verify their license?
Is this another "house of spins" or "slootz" type casino that seem legit at first and after turns out to be a exit scam so to speak?
would be nice to know.
Κρίμα που κατέθεσα μόνο 50€ αλλά κέρδισα ένα σημαντικό ποσό. Αλλά αν αυτό το καζίνο είναι πράγματι απάτη, υποθέτω ότι θα ήταν καλό να λάβετε τα 50 € πίσω χρησιμοποιώντας μια αντιστροφή χρέωσης.
Too bad I only deposited €50 but won a substantial amount. But if this casino is indeed a scam, I guess getting the €50 back using a chargeback would be nice.
"Μη επαληθεύσιμο" για μένα σημαίνει ότι δεν υπάρχει καθόλου άδεια, σε ένα καζίνο με άδεια Κουρασάο το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κάνετε κλικ στη σφραγίδα του ρυθμιστή στον ιστότοπο του καζίνο και θα μεταφερθείτε στον ιστότοπο της ρυθμιστικής αρχής και θα ελέγξετε εάν η άδεια είναι πραγματική ή όχι .
Το να μην έχω άδεια δεν είναι πραγματικό πρόβλημα για μένα, το να πλαστογραφώ ότι έχω είναι σίγουρα πρόβλημα, έχω παίξει σε παράνομα/χωρίς άδεια καζίνο και μπορούν να παίξουν (πληρώνουν, διεκπεραιώνουν καταθέσεις κ.λπ.) αλλά δεν θα εμπιστευόμουν ένα ιστότοπος που πλαστογραφεί μια άδεια ή ισχυρίζεται ότι έχει άδεια όταν δεν συμβαίνει αυτό
"Unverifiable" to me means there is no license at all, on a Curacao licensed casino all you have to do is click the regulator seal on the casino site and you will be taken to the regulator's site and check if the license is real or not.
Not having a license is not a real problem to me, faking having one is definitely a problem, I have played in illegal/unlicensed casinos and they have been playable (they pay out, process deposits, etc) but I wouldn't trust a site that fakes a license or claims they have a license when it's not the case
Έχετε δοκιμάσει ήδη την εξαργύρωση; Είναι επαληθευμένος ο λογαριασμός σας;
Have you tried cashing out already? Is your account verified?
Ναι, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως, ο εκπρόσωπος υποστήριξης στη ζωντανή συνομιλία το επιβεβαίωσε.
Ζήτησα μια εξαργύρωση στις 2023-12-11, είναι ακόμα σε εκκρεμότητα...
Yes, my account is fully verified, the Support agent on the live chat confirmed this.
I requested a cash-out on 2023-12-11, it's still pending...
αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι το εξής: εάν αυτό το καζίνο είναι πράγματι νόμιμο, πόσος χρόνος θα χρειαζόταν για να επαληθεύσει ο Guru την άδειά του;
Είναι αυτό ένα άλλο καζίνο τύπου "house of spins" ή "slootz" που στην αρχή φαίνεται νόμιμο και μετά αποδεικνύεται ότι είναι μια απάτη εξόδου, να το πω έτσι;
θα ήταν ωραίο να μάθω.
what i'd like to know is the following: if this casino indeed is legit, how long would it take for Guru to verify their license?
Is this another "house of spins" or "slootz" type casino that seem legit at first and after turns out to be a exit scam so to speak?
would be nice to know.
Γεια, βλέπω ότι έχετε ήδη μια απάντηση από το SunsetGaze. Είναι βασικά μη επαληθεύσιμο όταν η ομάδα μας προσπάθησε να το επαληθεύσει. Σημαίνει ακριβώς αυτό που έγραψε ο παίκτης στην απάντησή του σε εσάς.
Επομένως, πρέπει να προσέχετε πού παίζετε και να επιλέγετε πρώτα από όλα τα καζίνο με άδεια. Στη συνέχεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τις αρχές εάν συμβεί κάτι δυσάρεστο. Με αυτόν τον τρόπο, εάν υπάρχουν προβλήματα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, για παράδειγμα, αλλά εάν το καζίνο αρνηθεί να συνεργαστεί, δεν έχετε καμία εξουσία να απευθυνθείτε, καθώς δεν έχουν έγκυρη άδεια.
Hi, I see you already got a reply from SunsetGaze. It's basically unverifiable when our team tried to verify it. It means exactly what the player wrote in his reply to you.
Therefore, you need to be careful where you play and choose licensed casinos first of all. You can then contact the authorities if something unpleasant happens. This way if there are problems you can contact us, for example, but if the casino refuses to cooperate you have no authority to turn to as they do not have a valid license.
Κρίμα που κατέθεσα μόνο 50€ αλλά κέρδισα ένα σημαντικό ποσό. Αλλά αν αυτό το καζίνο είναι πράγματι απάτη, υποθέτω ότι θα ήταν καλό να λάβετε τα 50 € πίσω χρησιμοποιώντας μια αντιστροφή χρέωσης.
Too bad I only deposited €50 but won a substantial amount. But if this casino is indeed a scam, I guess getting the €50 back using a chargeback would be nice.
Γεια σας, βλέπω ότι έχετε ένα παράπονο μαζί μας και περιμένουμε απάντηση από το καζίνο. Αναρωτιέμαι αν θα απαντήσουν και αν θα μπορέσουν να λύσουν την κατάστασή σας.
Εάν όχι, θα προχωρήσετε στα επόμενα βήματα που αναφέρατε;
Hello, I see you have a complaint with us and we are waiting for a response from the casino. I wonder if they will reply and if they will be able to resolve your situation.
If not, will you proceed with the next steps you mentioned ?
Έχετε εξαργυρώσει στο παρελθόν; Εάν ναι, πόσο καιρό ολοκλήρωσαν τις συναλλαγές σε προηγούμενες αναλήψεις; Παίζατε με μπόνους ή με ίδια κεφάλαια; Βλέπω ότι έχετε ήδη υποβάλει μια καταγγελία, δεν υπάρχουν πολλά να κάνετε εκτός από το να περιμένετε να αντιδράσει το καζίνο. Πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να κρατήσετε αναλήψεις εάν στοιχηματίσατε το απαιτούμενο ποσό φορές την κατάθεσή σας, ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί και εάν ο τρόπος πληρωμής είναι ο ίδιος με αυτόν που καταθέσατε, τότε δεν θα πρέπει να υπάρχουν προβλήματα, η αναμονή είναι ενοχλητική αλλά δεν μένει τίποτα να κάνουμε
Have you cashed out before? If so, how long did they take complete the transactions on past withdrawals? Were you playing with a bonus or with own funds? I see you already filed a complaint, there is not much to do except waiting for the casino to react. There is really no reason to hold withdrawals if you wagered the required amount of times your deposit, the account is verified and if the payment method is the same as the one you used to deposit then there shouldn't be any problems, waiting is annoying but there is nothing left to do
Όλα αυτά τα καζίνο σχετίζονται.
Wagerinox
Houseofspins
Στροβιλοσπίν
Όλοι δεν πληρώνουν εκεί έξω τους πελάτες και δίνουν τον ίδιο λόγο. Σε γενικές γραμμές έχετε τον ίδιο συνομιλητή Mila..
Όλα είναι μια μεγάλη απάτη
Al these casinos are related.
Wagerinox
Houseofspins
Turbospins
All dont pay out there custumers and give the same reason. By all you get the same chatperson Mila..
Its all a big scam
Όχι, αυτή ήταν η πρώτη μου φορά που έπαιζα στη Wagerinox και κατάφερα να κερδίσω κάποια χρήματα. Άρα δεν υπάρχουν προηγούμενες αναλήψεις. Έπαιζα επίσης με ακατέργαστα μετρητά, οπότε χωρίς μπόνους.
No, this was my first time playing at Wagerinox and I managed to win some money. So no past withdrawals. I also was playing with raw cash, so no bonuses.
Είναι καλό να γνωρίζετε όλες αυτές τις λεπτομέρειες, υποθέτω ότι έχετε ήδη κάνει τις ίδιες ερωτήσεις από τον ειδικό παραπόνων, οπότε δίπλα σας όλα είναι εντάξει, τώρα το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να περιμένετε εάν το καζίνο θέλει να αντιδράσει στην καταγγελία. Ξέρω ότι είναι ενοχλητικό να περιμένεις και πιθανότατα οι διακοπές θα το επιβραδύνουν ακόμα περισσότερο, αλλά ελπίζω να σε πληρώσουν
It's good to know all these details, I suppose you were already asked the same questions by the complaint specialist, so by your side everything is okay, now all you have to do is wait if the casino wants to react to the complaint. I know it's annoying to wait and probably the holidays will slow it down even more, but hopefully they pay you out
Η ομάδα που διαχειρίζεται αυτό δεν έχει αποκαλυφθεί, τα άλλα δύο που αναφέρατε διευθύνονται από τον ίδιο όμιλο ετερογενών δραστηριοτήτων και και τα δύο καζίνο διαθέτουν ψεύτικη άδεια 😬 αυτό παραμένει μη επαληθεύσιμο
The group running this one is undisclosed, the other two you mentioned are run by the same conglomerate and both casinos hold a fake license 😬 this one remains unverifiable
Όλα αυτά τα καζίνο σχετίζονται.
Wagerinox
Houseofspins
Στροβιλοσπίν
Όλοι δεν πληρώνουν εκεί έξω τους πελάτες και δίνουν τον ίδιο λόγο. Σε γενικές γραμμές έχετε τον ίδιο συνομιλητή Mila..
Όλα είναι μια μεγάλη απάτη
Al these casinos are related.
Wagerinox
Houseofspins
Turbospins
All dont pay out there custumers and give the same reason. By all you get the same chatperson Mila..
Its all a big scam
Τέτοια καζίνο θα πρέπει να αποφεύγονται εάν προκαλούν προβλήματα και σε μεγαλύτερους αριθμούς. Νομίζω ότι τώρα θα είστε πιο προσεκτικοί σχετικά με το καζίνο που θα πάτε να παίξετε. Αν και αυτή δεν είναι η καλύτερη εμπειρία, κάθε κακό είναι καλό για κάτι.
Ελπίζω να μην έχετε παρόμοιες ανησυχίες στο μέλλον. 😕
Such casinos should be avoided if they cause problems and in larger numbers. I think now you will be more cautious about what casino you go to play. Although this is not the best experience, everything bad is good for something.
I hope you won't have similar worries in the future. 😕
Περιμένοντας ήδη 5 εβδομάδες για την απόσυρσή μου, τους στέλνω email καθημερινά και λαμβάνω μόνο τυπικά email πίσω. Το συνολικό ποσό ανάληψης μου είναι 2400 ευρώ. Τελείωσα με αυτό, τι μπορώ να κάνω μετά. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την Αρχή Παιγνίων του Κουρασάο αλλά χωρίς επιτυχία. Τι ακολουθεί;
Waiting already 5 weeks on my withdraw, I email them everyday and only getting standard emails back. My total withdraw amount is 2400 euro. Im so done with it, what can I do next. I tried to contact the Curacao Gaming Authority but without success. What is next?
Πώς μπορείτε να δώσετε σε αυτό το καζίνο 6,2. Αυτό το καζίνο δεν πληρώνει τα χρήματα. Μετά από 5 εβδομάδες ακόμα τίποτα, επικοινώνησα μαζί τους ήδη 200 φορές μέσω email, λαμβάνοντας μόνο τα τυπικά email πίσω.
How can you give this casino a 6,2. This casino don't payout the money. After 5 weeks still nothing, I contacted them alreay 200 times in email, only getting standard emails back.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.