Γεια σας, σύμφωνα με όσα περιγράφετε, η επαλήθευση λογαριασμού είναι σε εξέλιξη. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να το κάνουν αυτό, οπότε θα είναι ωραίο να κάνετε υπομονή για λίγο. Από την άλλη, καταλαβαίνω ότι αν δεν λάβεις απάντηση, σίγουρα δεν είναι ευχάριστο και θα ήθελες να μάθεις πώς πάει η κατάσταση.
Ωστόσο, εάν δεν λάβετε νέα τις επόμενες ημέρες σχετικά με την κατάσταση της επαλήθευσης του λογαριασμού σας ή οποιαδήποτε σχετική πληροφορία, ενημερώστε με και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Έχω ελέγξει επίσης το καζίνο και βλέπω ότι έχει αρκετά χαμηλό δείκτη ασφάλειας και θα ήμουν προσεκτικός με την κατάθεση εδώ. Το έχεις δει και αυτό;
Τέλος πάντων, ενημερώστε μας αν έχετε κάτι νεότερο και αν περάσει ο αναφερόμενος χρόνος και δεν λυθεί τίποτα, θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Hi, according to what you describe, account verification is in progress. We give casinos 14 days to do this, so it will be nice if you are patient for a while. On the other hand, I understand that if you don't get a reply, it's definitely not pleasant and you would like to know how the situation is going.
However, if you don't hear from them in the next few days about the status of your account verification or any relevant information, let me know and we will try to help you.
I have also checked the casino and I see that it has a pretty low safety index and I would be cautious about depositing here. Have you seen this as well ?
Anyway, let us know if you have anything new and if the mentioned time passes and nothing is resolved, we will try to help.
Αυτόματη μετάφραση: