πριν από 9 μήνες
Ευχαριστώ και θα κρατήσω σταυρωμένα τα δάχτυλά μου για κάτι σχετικό και καλό αποτέλεσμα.
Thank you and I will keep my fingers crossed for something relevant and a good result.
0
Ευχαριστώ και θα κρατήσω σταυρωμένα τα δάχτυλά μου για κάτι σχετικό και καλό αποτέλεσμα.
Thank you and I will keep my fingers crossed for something relevant and a good result.
Λοιπόν, είμαι περίεργος... έχει λάβει ΚΑΠΟΙΟΣ μια πληρωμή από αυτό το καζίνο; Δεν έχω δει ακόμη αξίωση. Ζήτησα την απόσυρσή μου πριν από 5 εβδομάδες μετά από 5 καταθέσεις κρυπτογράφησης...Προσπάθησα να κάνω ανάληψη λίγο περισσότερο από το σύνολο των συνδυασμένων καταθέσεων μου. Ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε και έπαιξα χωρίς μπόνους. Έτσι, σύμφωνα με την καταχώρισή τους lcb θα έπρεπε να το έχουν επεξεργαστεί σε 24 ώρες. Αλλά τίποτα. Το μόνο που έχω λάβει είναι μια απάντηση υποστήριξης από αυτούς που είναι η ίδια που παίρνω και από την υποστήριξή τους:
Εκτιμούμε την υπομονή σας καθώς εργαζόμαστε για μια συσσώρευση καθυστερήσεων πληρωμών. Να είστε βέβαιοι, επιλύουμε ενεργά το πρόβλημα και θα διεκπεραιώσουμε την πληρωμή σας το συντομότερο δυνατό.
τις καλύτερες ευχές
Wagerinox
Απλώς αναρωτιέμαι πόσο καιρό πριν εξαφανιστούν στον αέρα παίρνοντας τα χρήματα όλων; Είναι γελοίο ότι όλοι αυτοί οι ιστότοποι κριτικών καζίνο εξακολουθούν να τους αφήνουν ενεργούς χωρίς προειδοποιήσεις για νέους πελάτες . Συνεχίζουν να τους ταΐζουν νέα θύματα.
So, I'm curious...has ANYONE received a payout from this casino? I have yet to see a claim. I requested my withdrawal 5 weeks ago after 5 crypto deposits...I attempted to withdrawal just a little more than my total combined deposits. My account was verified and I played with NO bonuses. So, according to their lcb listing they should have processed it in 24 hours. But nothing. All I've received is one support reply from them that is the same I get from their support as well:
We appreciate your patience as we work through a backlog of payments. Rest assured, we're actively resolving the issue and will have your payment processed as soon as possible.
Best regards
Wagerinox
I just wonder how long before they vanish into thin air taking everyone's money? It's ridiculous that all of these casino review websites still leave them active with no warnings to new customers. They continue to feed them new victims.
Βάζω στοίχημα ότι δεν γνωρίζατε ότι για να μειώσουμε περαιτέρω τον δείκτη ασφαλείας "κάτω από το μέσο όρο", πρέπει να αποδείξουμε το ένοχο του καζίνο. Επομένως, θα ήταν υπέροχο να υποβάλετε μια καταγγελία χωρίς χρέωση.
Με απλά λόγια - διαβάστε αυτόν τον οδηγό για να ξεκινήσετε 👈
Πώς σας φαίνεται αυτή η ιδέα;
I bet you didn't know that in order to lower its "below average" safety index further, we need to prove the casino guilty. Thus, it would be great to submit a free-of-charge complaint.
Simply put - read this guide to start up 👈
How do you like this idea?
ειλικρινά νόμιζα ότι είχα, αλλά υποθέτω ότι ήταν σε lcb και askgamblers... υποβλήθηκε.
Ευχαριστώ.
honestly I thought I had, but I guess that was on lcb and askgamblers...submitted.
Thanks.
Καλώς ήρθες, είμαι πολύ περίεργος πώς θα εξελιχθούν όλα στο τέλος γιατί, αν κρίνω από τους άλλους παίκτες των οποίων τα παράπονα έχω δει, το καζίνο δεν έχει προσπαθήσει να επιλύσει τίποτα μέχρι στιγμής. Εάν αυτό συμβαίνει στην περίπτωσή σας, το καζίνο θα πάρει ξανά μαύρους πόντους.
Τέλος πάντων, καλή επιτυχία.
You're welcome, I'm very curious how it will all turn out in the end because judging from the other players whose complaints I've seen, the casino hasn't tried to resolve anything so far. If this is the case in your situation, the casino will get black points again.
Anyway, good luck.
Έχω επίσης απατηθεί. Φαίνεται ότι το Wagerinox, το turbospin, το token Devils και το house of spin είναι οι ίδιοι ιστότοποι απάτης. Όλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα και παράπονα.
Το μόνο ενδιαφέρον είναι ότι υπάρχουν διαφορετικές άδειες που αναφέρονται στους ιστότοπους.
Αλλά αυτό που έχει ενδιαφέρον στο wagerinox.com είναι ότι το Πιστοποιητικό υπογράφεται από τον "RAOUL A. BEHR Managing Director"
Αν ψάξετε στο google αυτό το όνομα, θα βρείτε ένα προφίλ linkedin και πολλές περισσότερες πληροφορίες. Αυτός θα μπορούσε να είναι ένας τρόπος για να επαληθεύσετε εάν αυτός ο ιστότοπος είναι πλαστός και η άδεια είναι πραγματική.
Εάν κάποιος μπορούσε να χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες για να επικοινωνήσει ή ίσως το προσωπικό του Casinoguru γνωρίζει επίσης διευθύνσεις επικοινωνίας για να επαληθεύσει αυτές τις πληροφορίες.
Επίσης, θα ήταν ενδιαφέρον εάν οι ιστότοποι συνεργατών έχουν ήδη πληρωθεί από αυτήν την υπηρεσία ή εάν έχουν επίσης εξαπατηθεί. Συνεργάτης στο wagerinox θα πρέπει να είναι το noxpartners.io όπως αναφέρεται στον ιστότοπο.
Χαιρετισμοί
I also have been scammed. It seems that Wagerinox, turbospins, token Devils and house of spins are the same scam sites. They all have the same problem and complaints.
Only interesting is that there are different licences listed on the websites.
But whats interesting at wagerinox.com is that the Certificate is signed by "RAOUL A. BEHR Managing Director"
If you google this name you find a linkedin profile and a lot of more information. That could be a way to verify if this website is faked and the licence is real.
If someon could use the information to contact or maybe Casinoguru staff also knows contact adresses to verify this information.
Also it would be interesting if affiliate sites have been already payed by this service or if they also got scammed. Partner at wagerinox should be noxpartners.io as listed on the website.
Regards
Πώς κατέληξες σε απάτη;
Δεν μπόρεσα να βρω λεπτομέρειες, οπότε ποιο είναι το πρόβλημα; Σας ενδιαφέρει να υποβάλετε μια καταγγελία, ώστε να μπορέσουμε να εξετάσουμε το θέμα σε βάθος;
Οι απατεώνες συνήθως αναζητούν βοήθεια, επομένως, στοιχηματίζω ότι θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε και κάποια υποστήριξη.
Αν δεν σας πειράζει, αυτό το άρθρο περιγράφει τα αρχικά βήματα 👈
Αξίζει τον χρόνο σας;
How did you end up being scammed?
I could not find any details, so what is the problem? Do you care about submitting a complaint so we can take a deeper look into the matter?
Scammed people usually seek help, hence, I bet you could use some support too.
If you don't mind, this article describes the initial steps 👈
Worth your time?
Δεν βοηθά στην υποβολή καταγγελιών για αυτό το καζίνο. Δεν απαντούν σε ΚΑΝΕΝΑ ερωτήματα γιατί δεν είναι νόμιμες. Αυτό το καζίνο είναι απάτη, το εγγυώμαι. Είχα ερωτήσεις από το LCB.org, το askGamblers και τώρα εδώ. Δεν έχουν απαντήσει σε κανένα από αυτά.
Είχα αυτό το είδος προβλήματος από μερικά άλλα καζίνο και μπορούσα ΠΑΝΤΑ να βρω μερικές περιπτώσεις ατόμων που πληρώνονταν από το καζίνο. Αλλά, όχι εδώ. Κανείς δεν έχει διεκδικήσει πληρωμή.
it doesn't help submitting complaints for this casino. They don't respond to ANY inquiries because they are not legit. This casino is a fraud, I guarantee it. I've had inquiries from LCB.org, askGamblers and now here. They haven't responded to any one of them.
I 've had this type of problem from a couple other casinos and I could ALWAYS find a few cases of people who did get paid by the casino. But, not here. No one has claimed payment.
Μπορώ οπωσδήποτε να πιστέψω ότι αυτό το καζίνο είναι απάτη, πάρα πολλοί άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι οι αναλήψεις τους καθυστερούν και κανείς δεν έχει αποδείξει ότι έχει ολοκληρωθεί η ανάληψη (δεν επιλύθηκαν παράπονα ή οτιδήποτε άλλο), καθώς και η βαθμολογία του καζίνο δεν βοηθά.
Η υποβολή καταγγελίας βοηθάει, ακόμα κι αν το καζίνο δεν αντιδράσει σε αυτό, το παράπονο θα κλείσει ως ανεπίλυτο και θα επηρεάσει τη βαθμολογία του καζίνο, μειώνοντάς το ακόμη περισσότερο και προειδοποιώντας άλλα άτομα (αποτρέποντας την εγγραφή των χρηστών = απώλεια χρημάτων από το καζίνο)
I can definitely believe this casino is a scam, too many people claiming their withdrawals are delayed and no one has shown proof of a completed withdrawal (no solved complaints, or anything), plus the casino score doesn't help.
Filing a complaint does help, even if the casino doesn't react to it, the complaint will be closed as unsolved and it will affect the casino's score, lowering it even more and warning other people (preventing users from registering = casino losing money)
Δεν βοηθά στην υποβολή καταγγελιών για αυτό το καζίνο. Δεν απαντούν σε ΚΑΝΕΝΑ ερωτήματα γιατί δεν είναι νόμιμες. Αυτό το καζίνο είναι απάτη, το εγγυώμαι. Είχα ερωτήσεις από το LCB.org, το askGamblers και τώρα εδώ. Δεν έχουν απαντήσει σε κανένα από αυτά.
Είχα αυτό το είδος προβλήματος από μερικά άλλα καζίνο και μπορούσα ΠΑΝΤΑ να βρω μερικές περιπτώσεις ατόμων που πληρώνονταν από το καζίνο. Αλλά, όχι εδώ. Κανείς δεν έχει διεκδικήσει πληρωμή.
it doesn't help submitting complaints for this casino. They don't respond to ANY inquiries because they are not legit. This casino is a fraud, I guarantee it. I've had inquiries from LCB.org, askGamblers and now here. They haven't responded to any one of them.
I 've had this type of problem from a couple other casinos and I could ALWAYS find a few cases of people who did get paid by the casino. But, not here. No one has claimed payment.
Ακόμα και σε μια τέτοια κατάσταση, το παράπονο έχει την αξία του. Μέσω αυτού, όχι μόνο τιμωρείται το καζίνο, αλλά και άλλοι παίκτες μπορεί επίσης να αναγνωρίσουν την καταγγελία πριν κάνουν λάθος.
Από την άποψη μου, αξίζει τον κόπο. 🙏
Even in such a situation, the complaint has its value. Through that, not only does the casino get penalized, but other players may also recognize the complaint before making a mistake.
From my point, it's worth it. 🙏
Υποθέτω ότι όσοι από εμάς βρήκαμε μια ευκαιρία χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που μας παρέχονται από ιστότοπους όπως αυτός είναι οι πραγματικοί χαμένοι. Προφανώς πρέπει να κάνουμε τη δέουσα επιμέλεια για να δοκιμάσουμε αυτές τις "επιχειρήσεις" για να επαληθεύσουμε όλους τους ισχυρισμούς που διαφημίζουν εδώ. Το λυπηρό, ακόμη και όταν επενδύουμε έναν τόνο χρημάτων σε ένα από αυτά τα μέρη και ανακαλύπτουμε ότι ό,τι πιέζουν είναι ψέμα, δεν υπάρχουν συνέπειες για το καζίνο. Παραμένουν διαθέσιμα σχεδόν σε κάθε ιστότοπο κριτικής καζίνο μέχρι να κλείσουν και να εξαφανιστούν με τα χρήματα όλων ή μέχρι να επικριθούν τελικά από τόσους πολλούς κριτικούς που "επισημάνθηκαν" ως μη ασφαλείς...αλλά εξακολουθούν να παραμένουν στο διαδίκτυο για να συνεχίσουν τα εγκλήματά τους. Είναι πραγματικά λυπηρό όλο αυτό. Αν η Νέα Υόρκη το συνέδεε και το έκανε νόμιμο, δεν θα κολλούσαμε να παίζουμε σε αυτές τις σκιερές εγκαταστάσεις. Ο κανονισμός δεν πρέπει να είναι κακή λέξη. Και θα πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι ότι είναι ΑΠΑΤΗ.
I guess those of us who took a chance on them using the info provided to us from websites like this one are the real losers. Apparently we have to do the due diligence of testing these "businesses" out to verify all the claims they are advertising here. The sad thing, even when we do invest a ton of money at one of these places and discover every thing they are pushing is a lie, there are no ramifications for the casino. They remain available on practically every casino review website until they shut down and disappear with everyone's money or until they are eventually criticized in so many reviewers they are "flagged" as unsafe...but still left online to continue their crimes. It's all really sad. If New York would just get it together and make it legal, we wouldn't be stuck playing at these shady establishments. Regulation should not be a bad word. And we should all agree that FRAUD is.
Γνωρίζατε ότι ακόμη και οι αρχές αδειοδότησης δεν μπορούν απλά να κλείσουν τα καζίνο; Αντίθετα, μόνο η άδεια ανακαλείται.
Δεν μπορώ να αγνοήσω την αίσθηση ότι πιθανώς θα θέλατε να νικήσουμε την αρμοδιότητα ενός διεθνούς δικαστηρίου. Αυτό δεν είναι δυνατό. Ένα διαδικτυακό καζίνο είναι μια εταιρεία που μπορεί να «κλείσει» μόνο με μια τυπική νομική διαδικασία.
Τόσο καιρό για τους κανονισμούς 🙁
Θλιβερό, αλλά αληθινό.
Έτσι, το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να διατηρούμε όλες τις πληροφορίες διαθέσιμες στους παίκτες, επιτρέποντάς τους να λαμβάνουν αποφάσεις βασισμένες σε σταθερό έδαφος. Δυστυχώς, άλλες σελίδες επιδιώκουν μόνο κέρδος και οι συστάσεις τους βασίζονται αποκλειστικά στο ποσό που έχει συμφωνηθεί με τα καζίνο. Είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις την ειλικρίνεια από μια επιχείρηση.
🙏
Did you know that even licensing authorities can't simply shut down casinos? Instead, only the license gets revoked.
I can't ignore the feeling that you would probably like us to beat the competence of an international court. This is not possible. An online casino is a company that may only be "shut down" by a standard legal procedure.
So long for the regulations 🙁
Sad, but true.
So the best we can do is keep all information available to players, allowing them to make decisions based on solid ground. Sadly, other pages only seek profit, and their recommendations are solely based on the amount agreed with the casinos. It is hard to tell honesty from just a business.
🙏
Γειά σου. Λυπάμαι που ακούω ότι περνάτε ξανά μια παρόμοια εμπειρία. Κάνατε το σωστό υποβάλλοντας ένα παράπονο 👌 και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να επιλύσει αυτό το πρόβλημα φτάνοντας στα όριά της, είμαι σίγουρος γι' αυτό.
Δυστυχώς το Wagerinox Casino είναι και πάλι ένα από τα λιγότερο αξιόπιστα, θα έλεγα. Ακόμη και όταν διαβάσετε τις κριτικές των χρηστών 👈, θα ανακαλύψετε ότι υπάρχουν άνθρωποι με "ιστορίες" σαν τη δική σας. Μιλώντας για τις κριτικές χρηστών, εάν θέλετε να βοηθήσετε άλλους περιγράφοντας τις δικές σας εμπειρίες σε αυτά τα καζίνο, μπορείτε να υποβάλετε τη δική σας κριτική απλώς κάνοντας κλικ/πατώντας σεαυτόν τον σύνδεσμο . Θα το αφήσω στην απόφασή σας, φυσικά.
Δυστυχώς, προς το παρόν, δεν υπάρχει τίποτα να κάνουμε πολλά. Ας κρατήσουμε τα δάχτυλά μας σταυρωμένα και ας δούμε τι θα μάθει η ομάδα παραπόνων μας από το καζίνο. Έχετε κάποια ενημέρωση από αυτούς, κατά τύχη;
Hello. Sorry to hear you are going thru a similar experience once again. You have done the right thing by submitting a complaint 👌 and our team will try to resolve this issue by pushing up to their limits, I am sure of it.
Unfortunately Wagerinox Casino is yet again one of the less trustworthy ones, I would say. Even when you have a read thru the user reviews 👈, you will find out that there are people with "stories" like yours. Talking about the user reviews, if you would like to help other by describing your own experiences in those casinos, you can submit your own review just by clicking/tapping on this link. I'll leave it up to your decision, of course.
Unfortunately, for now, there is nothing much to do. Let's just keep our fingers crossed and see what our complaint team will find out from the casino. Have you got any update from them, by any chance?
Ευχαριστώ, έχω αφήσει μια κριτική πολλές φορές αλλά δεν εγκρίνεται. Υποθέτω ότι στενοχωρήθηκα όταν τα έγραφα και είπα πράγματα που δεν επιτρέπονται. Τελικά τα παράτησα μετά την τρίτη ή τέταρτη φορά.
Χαίρομαι που η LCB πρόσθεσε επιτέλους την προειδοποίηση redflag σε αυτόν τον λογαριασμό καζίνο. Εξακολουθώ να είμαι σοκαρισμένος που είναι ανοιχτοί και εξακολουθούν να μου δίνουν το ίδιο μήνυμα όταν συνομιλώ με την υποστήριξη...όπως πραγματικά πιστεύω ότι έχουν πρόθεση να επεξεργαστούν το ανεκτέλεστο και τελικά να με πληρώσουν.
Thanks, I've left a review multiple times but it's not getting approved. I guess I've been to upset when writing them and said things that aren't allowed. I finally gave up after the third or fourth time.
I'm happy to see LCB finally added their redflag warning on this casinos account. I'm still shocked they are open and still giving me the same message when I chat with support...like I really believe they have any intent of processing the backlog and finally paying me.
Βλέπω ότι στα μέσα Ιανουαρίου εγκρίθηκε η κριτική χρήστη σας, με βάση μια καταγγελία που δεν επιλύθηκε. Εάν υποβάλετε μια καταγγελία, πρέπει πρώτα να επιλυθεί και στη συνέχεια να την εγκρίνουμε ή να την απορρίψουμε με βάση το αποτέλεσμα.
Ωστόσο, επειδή δεν έχει λυθεί τίποτα, είμαι πολύ στενοχωρημένος. Όπως ανέφερε η Romi στην προηγούμενη ανάρτησή της, ο δείκτης ασφάλειας του καζίνο εδώ είναι επίσης αρκετά χαμηλός και αυτό το καζίνο δεν είναι αξιόπιστο για να σας πω την αλήθεια.
Θα ήμουν ευτυχής αν σου έδιναν τα χρήματά σου, αλλά μετά από τόσο καιρό δεν είμαι σίγουρος πώς θα εξελιχθεί και οτιδήποτε θα ήταν θετικό θα με εξέπληξε.
Συγγνώμη.
I see that in mid-January your user review was approved, based on a complaint that ended up unresolved. If you file a complaint, it needs to be resolved first and then we approve or reject it based on the outcome.
However, since nothing has been resolved, I am quite upset. As Romi mentioned in her previous post, the safety index of the casino here is also quite low and this casino is not trustworthy to tell you the truth.
I would be happy if the they would give you your money, but after such a long time I am not sure how it will turn out and anything that would be positive would just surprise me.
I'm sorry.
Δεδομένου ότι κανένας παίκτης δεν έχει δει ούτε ένα σεντ από τα κέρδη του και τα παράπονα δεν ωφελούν, τίθεται το ερώτημα πώς μπορεί κανείς να λάβει μέτρα κατά του καζίνο. Δυστυχώς, το έπεσα γιατί ήμουν αρκετά ανόητος για να διαβάσω τις κριτικές. Δόξα τω Θεώ κατέθεσα μόνο 50 ευρώ, που είναι φυσικά πολλά χρήματα. Η πληρωμή μου των 300 ευρώ εκκρεμεί εδώ και 4 εβδομάδες. Κάθε μέρα, πραγματικά κάθε μέρα, γράφω σε αυτό το καζίνο για την κατάσταση της πληρωμής μου. Και κάθε μέρα παίρνω την ίδια απάντηση: λυπούνται, το περνούν στο οικονομικό τμήμα. Είναι αστείο, αλλά όλοι γνωρίζουν ότι αυτό το καζίνο δεν πληρώνει. Αλλά σίγουρα πρέπει να υπάρχει μια αρχή στην οποία μπορείτε να απευθυνθείτε για να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπος είναι κλειστός;
Since not a single player has seen a cent of their winnings and the complaints are of no use, the question arises as to how one can take action against the casino. Unfortunately, I fell for it because I was stupid enough to read the reviews. Thank God I only deposited 50 euros, which is of course a lot of money. My payout of 300 euros has been pending for 4 weeks. Every day, really every day, I write to this casino about the status of my payout. And every day I get the same answer: they're sorry, they're passing it on to the finance department. It's laughable, but everyone knows that this casino doesn't pay out. But surely there has to be an authority where you can turn to ensure that the website is closed?
Da hier noch kein einziger Spieler einen Cent von seinem Gewinn gesehen hat und die Beschwerden auch nichts bringen, stellt sich doch die Frage wie man noch gegen das Casino vorgehen kann. Ich bin auch leider darauf rein gefallen, weil ich so dumm war mir mal die Bewertungen durch zu lesen. Gott sei dank hab ich nur 50 Euro eingezahlt, was natürlich auch schon viel geld ist. Meine Auszahlung von 300 Euro steht seit 4 wochen auf pending. Jeden tag, ja wirklich täglich schreibe ich dieses casino an wie der status meiner auszahlung ist. Und wirklich täglich bekomme ich die gleiche antwort, es tut ihnen leid sie geben es der finanzabteilung weiter. Es ist schon lachhaft, aber jeder weiß doch nun das dieses casino nicht auszahlt. Nur muss es doch auch eine behörde geben wo man sich hinwenden kann um dafür zu sorgen das die website geschlossen wird?
Λυπάμαι που σε βλέπω να περνάς σε τέτοια κατάσταση. Δυστυχώς, όπως μπορείτε να δείτε στην κριτική του συγκεκριμένου καζίνο, δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά εδώ:
Αν μπορώ να σας ζητήσω μια χάρη, προσπαθήστε να γράψετε στην κριτική σας για αυτό το καζίνο περισσότερα για την εμπειρία σας, περιγράψτε την καλύτερα, ώστε να είναι πολύ χρήσιμο για τους άλλους να κατανοήσουν το ζήτημα εκεί.🙏
Ελπίζω απλώς, την επόμενη φορά, να μπορείτε να επιλέξετε κάποιο καλύτερο και ασφαλέστερο καζίνο, για να αποτρέψετε παρόμοια προβλήματα.🤞
I am sorry to see you going thru this kind of situation. Unfortunately, as you can see in the review of this particular casino, we are not able to do much here:
If I may ask you a favor, try to write to your review of this casino more about your experience, describe it better, so it could be really helpful for others to understand the issue there.🙏
I just hope, next time, you will be able to choose some better and safer casino, to prevent similar issues.🤞
Δεν υπαρχει αρμοδιότητα επικοινωνίας???? Δεν μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί αυτό το καζίνο.
Is there no authority to contact???? It can't be that this casino continues to operate.
Gibt es keine Behörde an die man sich wenden kann???? Es kann doch nicht sein das dieses Casino noch weiter betrieben wird.
Μπορώ να καταλάβω την απογοήτευσή σας εδώ, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι 'αυτό, σε αυτό το σημείο.
I can understand your frustration here, but unfortunately we can not do anything about it, at this point.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.