ΦόρουμΚαζίνοVinyl Casino - γενική συζήτηση

Vinyl Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 11 μήνες από marcelinaolichowska0
|
2942 προβολές 24 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 5 μήνες

Ευχαριστούμε για την συμμετοχή. Μετά από πολλές προσπάθειες αποκατάστασης της δικαιοσύνης από την πλευρά τους, τα χρήματά μου εμφανίστηκαν ως εκ θαύματος στον λογαριασμό του παιχνιδιού μου. Δεν άκουσα κανένα σχόλιο ή συγγνώμη από αυτούς. Τους θεωρώ απατεώνες γιατί μετά την πρώτη μου κλήση στην υπηρεσία υποστήριξης μου είπαν ότι η συναλλαγή μου ήταν ανεπιτυχής και τα χρήματα επιστράφηκαν στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Μετά από όλα όσα έγιναν, δεν θα προτείνω αυτό το καζίνο σε κανέναν και θα γράφω για αυτό το περιστατικό σε όλα τα φόρουμ. Νομίζω ότι τέτοια καζίνο πρέπει να αποφεύγονται.

Αυτόματη μετάφραση:
binchik217
πριν από 5 μήνες

It is a kind of pyrrhic victory as they say. You may have got the money but the bitter taste will probably remain and I am not surprised that you will probably move to another casino. 

However, you shouldn't forget that it's not always the casino's fault and therefore you shouldn't generalize so much. Because it can be the fault of the 3rd party provider as well. So you know that something like this can happen in other casinos as well, but they should definitely communicate with you and give you reassurance to ensure that it's on a serious level. 

So thank you for reaching out to me and updating me, and I firmly believe that further experiences will only get better. 

πριν από 1 μήνα

Hello Vinyl Casino won't pay me I have completed verification and now they won't even respond to my emails. Live chat keeps sending me in circles not sure what else to do? Any help is greatly appreciated 👍 My account name is MeJuli been waiting over 10 days without being given a decent response

πριν από 1 μήνα

My account is not being paid I have been waiting over a week and they have stopped responding to me. Has anyone else had this issue?

maviedogg86
πριν από 1 μήνα

Hello!

May I know what was the last information you've actually gotten from them? It feels really strange to ignore someone who has passed the KYC. Did you perhaps encountry something unusal during the verefication?

Knowing in what status are your withdrawals today might also help a bit.

In any case, if the casino is not willing to communicate with you, I'd say it is time for us to step forward. Definitely a smart move submitting the complaint with us. Though I still hope the process can be avoided, the time for the casino to pay out is getting short.

I'm truly interested in learning more about this whole situation.


1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα