Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί χρόνος εάν προκύψουν απροσδόκητα προβλήματα. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε θα ήταν να μάθετε από την πλευρά ποιανού. Όταν το εξετάσουν, ελπίζω να μπορέσουν να το διευθετήσουν, και όταν τους στείλετε μια απόδειξη, ελπίζω ότι θα διευθετηθεί.
Από την άλλη, δεν θα ένιωθα άνετα απλά να περιμένω και να μην ξέρω τι συμβαίνει και να μην έχω κανένα χρονοδιάγραμμα. Έτσι, όσο κι αν μισώ να το πω, θα πρέπει να περιμένετε και προφανώς να συνεχίσετε να ενημερώνεστε σε εύλογο χρόνο για το πώς είναι και τι συμβαίνει.
Αν έχετε νέα, μη διστάσετε να δημοσιεύσετε και να με ενημερώσετε.
Sometimes it can take time if unexpected problems arise. The best thing to do would be to find out on whose side. When they look into it, I hope they can sort it out, and when you have sent them a receipt, I hope it will be settled.
On the other hand, I would not be comfortable just waiting and not knowing what is going on and not having any timeframe. So, as much as I hate to say it, you will have to wait and obviously continue to keep yourself informed at a reasonable time as to how it is and what is going on.
If you have any news, feel free to post and let me know.
Αυτόματη μετάφραση: