Γεια σας, βλέπω ότι έχετε ήδη καταφέρει να ανοίξετε καταγγελία μαζί μας και νομίζω ότι όταν γράφετε ότι η επαλήθευση συνεχίζεται εδώ και μήνες, ήταν το σωστό βήμα. Σας έδωσε και το καζίνο κάποιον λόγο για τον οποίο συμβαίνει αυτό; Ποιο είναι το πρόβλημα εδώ, υπάρχει κάτι λάθος με τα έγγραφά σας; Φυσικά, σίγουρα συνιστώ να μην παίξετε μέχρι να λυθεί η κατάστασή σας, ώστε να μην καταλήξετε να χάσετε τα χρήματά σας.
Ωστόσο, ελπίζω ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει και η κατάσταση να εξελιχθεί καλά στο τέλος. Αν έχετε κάτι νέο, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε. Θα περιμένω.
Hi, I see that you have already managed to open a complaint with us and I think that when you write that the verification has been going on for months, it was the right step. Did the casino also give you any reason why this is the case ? What is the problem here, is there something wrong with your documents ? Of course, I definitely recommend not to play until your situation is resolved, so that you don't end up losing your money.
However, I hope that our team will be able to help you and the situation will turn out well in the end. If you have anything new, don't hesitate to let us know. I'll be waiting.
Αυτόματη μετάφραση: