ΦόρουμΚαζίνοViggoslots Casino - γενική συζήτηση

Viggoslots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από simplyme
|
20401 προβολές 101 απαντήσεις |
|
1...4 5 6
Προσθήκη ανάρτησης
simplyme
πριν από 1 έτος

This was soo untrue you really had me excited like you actually knew I was gonna get that money they are mega casino is a scam 💯

πριν από 1 έτος

Δεν ξέρω τι έγινε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω ένα πρόβλημα με το Viggoslots. Μέχρι τώρα πλήρωναν πάντα αξιόπιστα, αλλά σήμερα ακύρωσαν την ανάληψη μου με ένα email λέγοντας ότι φέρεται να παραβίασα τους όρους και τις προϋποθέσεις του μπόνους. θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει εδώ

Αυτόματη μετάφραση:
schaeftlein
πριν από 1 έτος

Hello.

I'd say, at first, we would need to know which rules you are accused of breaching. Can you share the casino's full explanation? If you didn't receive any, ask the operator and let me know.

To help you out, we need to learn what the casino thinks you did.🙏

πριν από 1 έτος

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΠΑΤΕΣ!


Κατέθεσα 100€ και πήρα μπόνους 100€.

Έπαιξα big bass bonza και hotline 2.

Έφτασα στα 760€.

Πλήρωσα €600 και δέχτηκα ότι το μπόνους θα λήξει. Αυτό σημαίνει ότι το μπόνους των 100€ είχε φύγει και είχα ακόμα 60€ σε πραγματικά χρήματα. Με αυτό έκανα λίγο κανονικά περιστροφή και πόνταρα τα τελευταία 30€ στη ρουλέτα στο κόκκινο, αλλά δεν έβγαλα κανένα κέρδος.


Ολόκληρα τα κέρδη στη συνέχεια παρακρατήθηκαν και έλαβα μόνο την κατάθεση 100 € πίσω στον λογαριασμό παίκτη μου. Έτσι, παρόλο που δέχτηκα ότι το μπόνους λήγει και συνεχίζω να παίζω με πραγματικά χρήματα και δεν κέρδισα χρήματα με τα 30€ στη ρουλέτα, αυτός είναι ο λόγος που παρακρατούν όλα τα κέρδη.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΩΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

Στη συνέχεια μίλησα με την υποστήριξη μέσω ζωντανής συνομιλίας.

Γράψαμε για αρκετό καιρό και προσπάθησα να εξηγήσω ότι αυτό είναι εξαπάτηση και έχω δίκιο.

Τότε μου απαγόρευσαν οριστικά χωρίς προειδοποίηση.

Αυτό σημαίνει ότι τα 100€ που υπήρχαν στον λογαριασμό παίκτη μου έχουν φύγει.

Αυτόματη μετάφραση:
Wong030
πριν από 1 έτος

Based of what you described here, you surely shouldn't lose your deposit based on your conversation with the live chat. Anyway, when it comes to playing with the bonus and then rejecting the bonus money later, it crucial to know the exact bonus terms and your actions.

I assume that's what my colleagues are going to deal with in the complaint you've already submitted so I don't want to go into much details here.

Daniel
πριν από 1 έτος

Έλαβα αυτό ως email:

Εμείς στην Ομάδα Προστασίας Παικτών του ViggoSlots θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με την τελευταία επαφή σας με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας όπου υποβάλατε αίτημα επιστροφής χρημάτων.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την εξέταση της αίτησής σας, δεν θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε τις καταθέσεις όπως ζητήθηκε.

Αυτή η απόφαση λήφθηκε σύμφωνα με τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις, τους οποίους δεν τηρήσατε κατά την εγγραφή του λογαριασμού σας σε εμάς:

9.4 Οι κανονισμοί για τα τυχερά παιχνίδια και οι υπηρεσίες πλατφόρμας υπόκεινται στους νόμους του Κουρασάο. Είναι αποκλειστικά δική σας ευθύνη να συμμορφώνεστε με όλους τους ισχύοντες νόμους στη χώρα διαμονής σας και εάν η ισχύουσα νομοθεσία στη χώρα διαμονής σας σας επιτρέπει να στοιχηματίζετε εκεί και επομένως να ανοίξετε λογαριασμό σε εμάς. Δεν θα είμαστε υπεύθυνοι εάν παραβιάσετε ή παραβιάσετε οποιαδήποτε ισχύουσα νομοθεσία. Διαφορετικά, διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε να υποβάλουμε τον λογαριασμό σας ή να απενεργοποιήσουμε τον λογαριασμό σας χωρίς να φέρουμε καμία ευθύνη απέναντί σας.


Αυτή είναι η μεγαλύτερη απάτη που έχω δει ποτέ.

Όχι μόνο μου αρνήθηκαν τα κέρδη, αλλά μου έκλεψαν και τα δικά μου χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 1 έτος

Απάντηση από Live Chat:

Αγγλικά:

Lia: Κατανοήστε ότι κλείνουμε τον λογαριασμό σας για λόγους ασφαλείας χωρίς δυνατότητα εκ νέου ανοίγματος και κρατήστε το υπόλοιπο.

16:07

Λία: Ευχόμαστε τα καλύτερα για το μέλλον.

16:07

Λία: Ήταν χαρά μου να σε βοηθήσω. Μη διστάσετε να απευθυνθείτε ανά πάσα στιγμή. Σας εύχομαι Καλή σας μέρα.

16:07


Γερμανός:

Λάβετε υπόψη ότι για λόγους ασφαλείας θα κλείσουμε τον λογαριασμό σας χωρίς τη δυνατότητα να τον ανοίξουμε ξανά και να διατηρήσουμε το υπόλοιπο.



Αυτόματη μετάφραση:
Wong030
πριν από 1 έτος

Well, well, well...that sounds interesting. So I understand it in a way that you may played from a restricted country in their casino and even though they let you deposit and play with your money, they're going to keep your balance as the punishment.

Please, add the exact texts you copied here into your complaint as well. I believe that's a useful info for our Complaints team.

Wong030
πριν από 1 έτος

Είχα την ίδια περίπτωση, αλλά μου εξηγήθηκε καλά και είναι λογικό κατά τη γνώμη μου. Έπαιξα και με μπόνους. Πλήρωσε και συνέχισε να παίζει με ένα υπόλοιπο. Μετά έπαιξα υψηλά στοιχήματα 10€. Η πρώτη πληρωμή ακυρώθηκε για μένα, με την εξήγηση ότι τα χρήματα με τα οποία έπαιζα προέρχονταν από τα κέρδη που συνόδευαν το μπόνους. Αυτό πιθανώς οφείλεται στο ότι δεν είναι πραγματικό καζίνο στοιχημάτων και διαφορετικά οι όροι μπόνους μπορούν εύκολα να γίνουν κατάχρηση. Λογικό κατά τη γνώμη μου. Για παράδειγμα, αν παίξετε με ένα μπόνους που έχει υψηλό στοίχημα και το ολοκληρώσετε, τα χρήματα είναι καθαρά υπό όρους. Με ένα μπόνους χωρίς στοίχημα λειτουργεί απλά διαφορετικά. Λοιπόν, μπορώ να καταλάβω τον ενθουσιασμό, αλλά μπορώ επίσης να καταλάβω το Viggoslots εδώ. Νομίζω μάλιστα ότι υπάρχουν όροι μπόνους, αλλά θα έπρεπε να το ελέγξω ξανά.

Αυτόματη μετάφραση:
Amelie069
πριν από 1 έτος

Hi there,

Sadly, due to the translation process, some points were partially lost, I'd say.

Could you help me with this part where you said "This is probably because it is not a real Wager Casino and otherwise the bonus conditions can easily be abused."

I just want to be sure - thank you!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 10 μήνες

Επιβεβαιώνουμε τη λήψη του email σας,


Όσον αφορά την επιστροφή των 182,52 €, σημειώστε ότι εγκρίθηκε από το οικονομικό μας τμήμα στις 17 Οκτωβρίου 2023.


Η επιστροφή χρημάτων έγινε στον αριθμό λογαριασμού σας ***9528.


Για την ενημέρωσή σας: Αφού επικυρωθεί από το οικονομικό μας τμήμα, η επιστροφή χρημάτων ενδέχεται να διαρκέσει έως και 10 ημερολογιακές ημέρες για να φτάσει στον τραπεζικό σας λογαριασμό.


Σας προσκαλούμε να περιμένετε μέχρι τις 27 Οκτωβρίου 2023 προτού επιστρέψετε σε εμάς.


Σε περίπτωση μη παραλαβής της επιστροφής χρημάτων, σας ζητάμε να μας παράσχετε επίσημο τραπεζικό αντίγραφο με όλες τις συναλλαγές από τις σχετικές ημερομηνίες σε μορφή PDF.


Στη συνέχεια, μπορούμε να το προωθήσουμε στο οικονομικό μας τμήμα για περαιτέρω έρευνα.


Γεια σας αγαπητή ομάδα από το Vigoslott.com, ακόμα περιμένω τα χρήματά μου. Θα συνεχίσω να αναφέρω αρνητικά για τα ViggoSlots σε όλους τους ιστότοπους κριτικών διαδικτυακών καζίνο μέχρι να πάρω τα χρήματά μου. Αυτό είναι το τελευταίο χάος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Τεμπέλης δικαιολογία για να μην πληρώσετε το ποσό που κερδίσατε.

Εγγράφηκα στο Viggoslots τον Μάρτιο του 2023 και έχασα περίπου 5000 €,

Στη συνέχεια, στις 15 Ιουλίου 2023 κέρδισα σχεδόν 10.000 € με μια κατάθεση 400 € χωρίς μπόνους και στη συνέχεια πλήρωσα 8.000 € στον λογαριασμό μου στο γερμανικό Iban

Η πληρωμή μου ελέγχθηκε και εγκρίθηκε από τη gigas, στη συνέχεια 3 ημέρες αργότερα τα χρήματα επέστρεψαν ξανά. Προφανώς έφταιγε η τράπεζά μου. Ρώτησα την τράπεζά μου, δεν γνωρίζαμε τίποτα γι 'αυτό, μετά έκανα μια δεύτερη προσπάθεια με διαφορετικό αριθμό IBAN που υποτίθεται ότι μεταφέρθηκε 10 ημέρες αργότερα το ίδιο συνέβη και τα χρήματα πιστώθηκαν πίσω στο Viggoslots. Στη συνέχεια μίλησα ζωντανά με τους Viggoslots για 45 λεπτά και δοκίμασα ποιες επιλογές υπήρχαν, αλλά για να πληρωθώ, με κράτησαν να περιμένω στη συνομιλία για τόσο καιρό και δεν μου έδωσαν σαφή συμβουλή πώς θα μπορούσα να πάρω την πληρωμή μου. Δεν υπήρχαν προβλήματα κατά την πραγματοποίηση καταθέσεων με την πιστωτική κάρτα, όταν πληρώνω από το Viggoslots έχω διάφορες επιλογές Γερμανικό IBAN Ισπανικό IBAN Λουξεμβούργο, καμία βοήθεια από τη vigoslott για το πώς να πάρω τα χρήματά μου. Όταν ρωτήθηκαν τι συνέβη ξανά, δεν μπορούσαν να μου δώσουν μια ξεκάθαρη απάντηση. Έκανα το λάθος και συνέχισα να παίζω απογοητευμένος και έχασα τα πάντα ξανά. Συμβουλεύω όλους στην περίπτωσή μου να μην εμπιστεύονται αυτά τα διαδικτυακά καζίνο επειδή έχω παίξει σε πολλά διαδικτυακά καζίνο για χρόνια και κυρίως έχασα και όταν ήρθε η ώρα να πληρώσω τα χρήματά μου δεν πληρώθηκαν για υποτιθέμενους λόγους. Παρακαλώ να είστε προσεκτικοί γιατί μπορείτε απλά να πετάξετε τα χρήματα από το παράθυρο. Υ.Γ., εξοικειωμένοι με αυτούς τους υποτιθέμενους ελεγκτές καζίνο, γράφουν μόνο θετικά πράγματα για ορισμένα καζίνο, βασιζόμαστε σε αυτά για να παίξουμε και τότε δεν έχετε παρά μόνο προβλήματα. Νομίζω ότι αυτοί οι θετικοί δοκιμαστές πληρώνονται από τα καζίνο.


Ημερομηνία Εμπειρίας: 29 Ιουλίου 2023


Αυτόματη μετάφραση:
Yas75
πριν από 10 μήνες

The problem is that whenever you continue playing with the money you won and you eventually lose it, it's hard to claim any refund from the casino. The casino can always claim they were waiting for you (maybe some documents etc.) and you'll claim the opposite 😕

πριν από 5 μήνες

Καλή μέρα,


Η απόσυρσή μου στο Viggoslots έχει επίσης καθυστερήσει. Προφανώς επειδή πρέπει να κάνουν επιπλέον ελέγχους στο τμήμα πληρωμών τους. Πέρασα την επιταγή KCF χωρίς κανένα πρόβλημα, έπαιξα χωρίς μπόνους και τώρα όλα υποτίθεται ότι καθυστερούν, γιατί;... Θα πρέπει να χαίρεστε να καταθέσετε ξανά ό,τι χάνετε, αλλά είναι τόσο δύσκολο να κάνετε ανάληψη σε αυτό το καζίνο. Δεν νομίζω ότι είναι πολύ φιλικό προς τον πελάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
Oshimosu
πριν από 5 μήνες

May I ask when exactly your account was verified and if you had any successful withdrawals before at this casino? What is the current status, please?


πριν από 5 μήνες

Καλή μέρα,


Η επαλήθευση έγινε μέσω email και έγινε πολύ γρήγορα χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεν έχω λάβει ακόμη πληρωμή από αυτό το καζίνο. Και η τρέχουσα κατάσταση είναι ότι με αναβάλλουν και μου λένε μόνο ότι θα με ελέγξουν ξανά προσεκτικά γιατί θέλουν να είναι πολύ ακριβείς. Δεν ξέρω με τι...

Μπορώ επίσης να στείλω στιγμιότυπα οθόνης των email εδώ.



Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
Oshimosu
πριν από 5 μήνες

It will not be necessary to post any screenshots, do not worry. Could you be more specific, please? How long are you waiting for your withdrawal? I am asking because we usually give casinos 14 full days to process the payment. If it comes to the first one, it is usually more time-consuming, which is why we have this time frame.

πριν από 1 εβδομάδα

Hi,

My account is verified and Viggoslots is not giving back my money and I am worried about it. Can someone please help me to get my money from the Viggolsots.

00sabbysingh7
πριν από 1 εβδομάδα

Hey, how long are you waiting for your withdrawal please? Did the casino tell you anything about this delay? Have you played here with the bonus or not? 

Please describe your situation more so I can understand it better.

1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα