ΦόρουμΚαζίνοViggoslots Casino - γενική συζήτηση

Viggoslots Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από simplyme
|
20417 προβολές 101 απαντήσεις |
|
1 2...6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Viggoslots Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Στη μαύρη λίστα, απλά έχω προβλήματα με χιλιάδες άλλους παίκτες, εξαπατήσεις, Όρους και Προϋποθέσεις εναντίον παικτών, κατασχεμένα κέρδη... και ούτω καθεξής.;...MOUNTBERG γνωστός και ως GAMMIX γνωστός και ως DANGAARD


Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 2 έτη

Hello,

I checked your complaint against the Viggoslot about possible payment delay, it actually needs some updates now, especially about the bonus you took.

Anyway, we mark the casino's T&C to be very unfair, so maybe some more fair casinos can be considered instead. This is your second complaint after all.

I hope the payment will be clarified soon.

πριν από 2 έτη

Όχι μόνο είναι άδικο, είναι δόλια παραποίηση και σκόπιμη!

Το ίδιο έχω διαβάσει από πολλούς άλλους παίκτες.



Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 2 έτη

I do not want to sound rude, but why are you still playing there?


πριν από 2 έτη

Αγαπητέ Radka

Δεν παίζω πια εκεί, κατέθεσα δύο φορές εκεί, φτάνει, τη δεύτερη φορά μόνο γιατί μου πρόσφεραν το μπόνους πρώτης κατάθεσης με τη δεύτερη κατάθεση.

1. Δόλιοι επιχειρηματικοί όροι

2.Κακές εμπειρίες παικτών

3. Το καζίνο βρίσκεται στη μαύρη λίστα σε πολλές πύλες κριτικών

4.Η άδεια δεν υπάρχει όπως ανακοινώθηκε από το Curacao CE.






Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 2 έτη

Dear simplyme,

ok, thanks for the explanation.

However, I think that you are not correct when it comes to the license, it's actually licensed under the Antillephone N.V.:

file file

If you happen to find some other information though, kindly share it with us preferably in the form of emails or print screens.


πριν από 2 έτη

Έστειλα στην Κριστίνα την απάντηση από το CEG, λένε ότι δεν έχουν άδεια



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

file

Δεν υπάρχει λογότυπο Antillephone στον ιστότοπό μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έστειλα στην Κριστίνα την απάντηση από το CEG, λένε ότι δεν έχουν άδεια



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Well, I send you proof, that if you access the site from the main panel the logo/validator is there.

It may be that when viewed on mobile, the logo is somewhere else.

Anyway, have you asked the casino about the license, please?


πριν από 2 έτη

file

Δεν υπάρχει λογότυπο Antillephone στον ιστότοπό μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

file

Which licensing provider have you asked, please? At the moment, there are 4 under the Curacao jurisdiction:

file

I just want to make sure that you asked the Antillephone N.V.

πριν από 2 έτη

Έγραψα στο CEG και στο CXertria@gaminglicences.com

Το δεύτερο, δηλαδή η άδεια Antillephone που δεν έχουν απαντήσει μέχρι στιγμής.

Νομίζω ότι μπορώ να διαγράψω τα 700€ γιατί μετά από αυτά που διάβασα εδώ και στα άλλα φόρουμ δεν είναι ούτε επικοινωνιακά.

Ως πιστός παίκτης, δεν θα μπαίνω πλέον σε καζίνο του Ομίλου Mountberg και επίσης σε κανένα καζίνο που βρίσκεται στην Ανατολική Ευρώπη, τα περισσότερα στην Κύπρο, να μεταφέρω τα χρήματα μέσω παρόχων υπηρεσιών πληρωμών στην Πολωνία ή την Εσθονία κ.λπ. και η Curaca το επιτρέπει . Μετά εξαφανίζεται σε κρυπτονομίσματα... και θα μάθω από την προστασία των καταναλωτών ποιες είναι οι επιλογές μου

Απλώς θέλω να σας ζητήσω να διαβάσετε ξανά προσεκτικά τη γερμανική έκδοση του T&C, δεν μπορώ να βρω κάτι που έκανα λάθος.

Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 2 έτη

Hello,

so Certria is not the proper way at this time. Antillephone can react very slowly, so may I know when did you contact them? Did you submit a complaint or just asked about the license validity, I wonder?

Anyway, give Kristina some time to update the complaint, it's not over yet. 🤞

πριν από 2 έτη

Λοιπόν υπάρχει άλλη διεύθυνση Antillephone;;;

Πρέπει να γράψω στο mountberg.biz;

Έχω υποβάλει ένα παράπονο στη διεύθυνση certria@gaminglicenses.

Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 2 έτη

Hello Simplyme,

My mistake, I wanted to write that Cetria is the proper way... No need to look for another contact - I'm sorry for the confusion!

Anyway, have you found this?

"Antillephone should only be contacted by players when they believe an Оperator is in breach of their license. All disputes with an Оperator about a payout, a blocked account, a delay, broken features and so on, should first be taken up directly with the Оperator. If no resolution is found there are number of independent bodies you can contact, which should be listed on the Оperator website."

Well, Antillephone is not well-known for actually solving issues, if I may say.

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου αγαπητή Radka,


Ακόμα δεν έχω βρει λογότυπο του πρακτορείου.

Μόνο το τμήμα αδειοδότησης. Το στιγμιότυπο οθόνης σας δείχνει τον αριθμό άδειας jaz/8048

Η υποσημείωση λέει jaz /1668

Η Viggoslots είναι αδειοδοτημένη από την Mountberg BV, μια εταιρεία που εδρεύει στη Fransche Bloemweg 4, Willemstad, Curacao με αριθμό άδειας τυχερού παιχνιδιού 1668/JAZ, που εκδόθηκε από την Curacao eGaming και εξουσιοδοτείται και ελέγχεται από την κυβέρνηση του Κουρασάο. Η Viggoslots λειτουργεί από τη Mountberg Ltd. που λειτουργεί ως Merchant of Record, η Mountberg Ltd. είναι μια εταιρεία που έχει συσταθεί σύμφωνα με τους νόμους της Κύπρου με αριθμό μητρώου HE 355350, ΑΦΜ 10355350P και έδρα στη Λεωφόρο Αρχιεπισκόπου Μακαρίου ΙΙΙ 101, Κτίριο Εμπορικού Σωματείου, 1ος όροφος, , 1071, Λευκωσία, Κύπρος με τηλέφωνο επικοινωνίας + 357 22 346 367 Η Mountberg Ltd. είναι 100% θυγατρική της Mountberg BV

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

file

simplyme
πριν από 2 έτη

Hello, I can still find the logo and see this:

file

Ask their live chat, please. We should know for sure.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Τι λέτε στην υποσημείωση; file

Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 2 έτη

Nope, I can see the Antillephone logo and Antillephone in the written text. I entered the site using a VPN set to Germany, and it's still the same.

file

Can the ask the live chat, maybe?

I decided to ask our Data Team and will update you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
1 2...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα