Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVegasino Casino - γενική συζήτηση

Vegasino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

 από Romi
|
14.421 προβολές 207 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...11

Ναί

Αυτόματη μετάφραση:

Έκανα την απόσυρση χθες το βράδυ. Προφανώς θα περιμένω 14 μέρες όπως έγραψες, αλλά βλέποντας όλες αυτές τις αρνητικές κριτικές πανικοβλήθηκα. Ας ελπίσουμε, μου λέει ότι η απόσυρση είναι ακόμα σε πρώτη φάση

Αυτόματη μετάφραση:

While you are at the beginning, you don't have to worry right away, although as you say, if you see comments like that, I don't blame you for having a certain level of disbelief. 

Watch how the withdrawal goes and whether the casino approves it or what happens. 

When anything changes, be sure to let them know. 

Good luck.☘️

goudousakest διέγραψε τη δημοσίευση

Do you experience some issues with the withdrawal at this casino?

Please describe it to us so we are able to help somehow.

What is causing the delay?

Romi

Εχω κανει αιτημα αναληψης απο 9/1 και και ακομα μου βγαζει ότι βρισκεται υπο εξεταση και οταν τους ρωταω για ποιον λόγο αργουν μου λενε οτι δεν χρειαζεται να ανησυχω

Καλησπερα εχω ζητησει απο 9/1 2 αναληψεις των 500€ απο το vegasino και ακομα βρισκονται υπο εξεταση και οταν τους ρωταω ποτε θα είναι ετοιμη μου λενε απλα να κανω υπομονη.Σημερα που ειναι η 5η εργάσιμη μερα δεν μου απαντανε καν στα email μου.Τι μπορω να κανω για αυτο;

goudousakest

Hey, Romi has been asking you all sorts of questions so it would be best to answer her here so that you and I don't have the same discussion. Would that be possible?

Εχω κανει αιτημα αναληψης απο 9/1 και και ακομα μου βγαζει ότι βρισκεται υπο εξεταση και οταν τους ρωταω για ποιον λόγο αργουν μου λενε οτι δεν χρειαζεται να ανησυχω

Have they asked you to send any documents to pass the verification, perhaps?

Sometimes it needs time to check those, and even more documents are needed sometimes.

So, let us know more regarding the situation, please.

Romi

Δεν μου εχουν ζητησει καποιο εγγραφο αλλα παρα μου λενε οτι βρίσκεται στο τελικο σταδιο του ελεγχου

goudousakest

Okay, so please let us know how it will continue.

Σήμερα έλαβα το email επιβεβαίωσης ανάληψης, τα χρήματα θα φτάσουν σίγουρα Δευτέρα/Τρίτη

Αυτόματη μετάφραση:
Atz10

Great, then you should have them, as you say, for another week.

I will wish you to do so and when it happens, please let me know.

I'll be glad to be with you.😊

Καλημέρα,

Ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί για πάνω από μια εβδομάδα, με αναλήψεις σε εκκρεμότητα και η υπηρεσία συνομιλίας είναι αποκλεισμένη και δεν έχω λάβει καμία απάντηση μέσω email από την υποστήριξη. Θα ήθελα να έχω μια απάντηση το συντομότερο δυνατό πριν επικοινωνήσω με έναν δικηγόρο

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Καλησπερα ακομα περιμενω αναληψη απο 9/1 απο vegasino

Καλημέρα,

Ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί για πάνω από μια εβδομάδα, με αναλήψεις σε εκκρεμότητα και η υπηρεσία συνομιλίας είναι αποκλεισμένη και δεν έχω λάβει καμία απάντηση μέσω email από την υποστήριξη. Θα ήθελα να έχω μια απάντηση το συντομότερο δυνατό πριν επικοινωνήσω με έναν δικηγόρο

Αυτόματη μετάφραση:

Hi!

I understand your intentions and also saw your complaint. Well, first of all, I have to slightly disappoint you, I fear. Even though the complaint process has great potential to help you, it needs its time to progress further. So, if you seek the quickiest option, I guess we're getting back to the casino, yet it appears you have run out of communication channels. What about their social media profiles?

Let's take it from the other perspective: have you tried informing the casino support you aimed to present the situation to the lawyer? Sometimes this sort of gesture draws attention, sometimes it does not.

In any case, when it comes to complaints, we provide casino 14 full days to resolve the matter without direct intervention. I imagine this is not good news.

Do you have any ideas of why your account is blocked? Can you see any notes while trying to sign up?

Radka

Μόλις ζητήθηκαν οι αναλήψεις, μπλόκαραν τον λογαριασμό. Χρειάζονται 2 δευτερόλεπτα για να καταθέσετε οποιοδήποτε ποσό, αλλά για να ανακτήσετε τα χρήματα που έχετε κερδίσει νόμιμα εβδομάδες. Όλα αυτά είναι ντροπή, δεν είναι ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ψυχαναγκαστικοί τζογαδόροι και ανίκανοι να καταλάβουν και να θέλουν.

Αυτόματη μετάφραση:

Καλησπερα ακομα περιμενω αναληψη απο 9/1 απο vegasino

Hi there!

Sadly to say, if you go through this thread, you will surely find out that you are not the only one. Some players have been waiting long considering your time expectations. On the other hand, according to some other experiences, the casino is capable of paying. You just have to be very patient. Not just with the withdrawal but also during the KYC, which I believe was not neccessary yet. Well, I hope the casino will soon work out a better and quicker process of paying its players.

Έγινε επεξεργασία

Μόλις ζητήθηκαν οι αναλήψεις, μπλόκαραν τον λογαριασμό. Χρειάζονται 2 δευτερόλεπτα για να καταθέσετε οποιοδήποτε ποσό, αλλά για να ανακτήσετε τα χρήματα που έχετε κερδίσει νόμιμα εβδομάδες. Όλα αυτά είναι ντροπή, δεν είναι ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ψυχαναγκαστικοί τζογαδόροι και ανίκανοι να καταλάβουν και να θέλουν.

Αυτόματη μετάφραση:

I imagine it must be confusing, or better say annoying... As Romi said though, this is indeed quite a normal course of action. Mostly to allow the casino to investigate the account or perform a check or the KYC process without, let's say, being disturbed.

What I still deem unbelivable is that you did not mention any emails or messages explaining the process. Does it mean the casino did not send you any update regarding the steps you should expect in order to be able to withdraw, please? Could you kindly check that out, just to be sure? 🙏


Radka

Το ξερω οτι ειναι ικανο να πληρωσει παλια πληρωναν και πολυ γρηγορα μαλιστα τωρα δεν ξερω τι εχουν παθει

Γεια σας,

Θα ήθελα να μοιραστώ την προσωπική μου εμπειρία και να ενημερώσω τους υπόλοιπους παίκτες σχετικά με τις πρακτικές της NovaForge Ltd, η οποία λειτουργεί κάτω από μία κοινή άδεια ALSI-152406028-FI2, ισχύουσα έως τις 13 Ιουνίου 2025.

Η εταιρεία διαχειρίζεται δεκάδες πλατφόρμες καζίνο κάτω από την ίδια εταιρική ομπρέλα. Εδώ είναι η πλήρης λίστα των πλατφορμών που ανήκουν στην εταιρεία:

1. bankonbet.com

2. betriot.com

3. casinoinfinity.com

4. cazimbo.com

5. crownplay.com

6. dollycasino.com

7. fezbet.com

8. greatwin.com

9. amunra.com

10. burancasino.com

11. boomerang-bet.com

12. boomerang-casino.com

13. casinado.com

14. casinoly.com

15. excitewin.com

16. frumzi.com

17. kingmaker.com

18. legendplay.com

19. neon54.com

20. nomini.com

21. spinanga.com

22. revolutioncasino.com

23. rtbet.com

24. talismania.com

25. zetcasino.com

26. cashed.com

27. casinia.com

28. lunubet.com

29. mrpacho.com

30. myempire.com

31. powbet.com

32. powerupcasino.com

33. sgcasino.com

34. sportaza.com

35. wazamba.com

36. casombie.com

37. joker8.com

38. librabet.com

39. ohmyspins.com

40. playzilla.com

41. posido.com

42. quickwin.com

43. rabona.com

44. slotspalace.com

45. sportuna.com

46. novajackpot.com

47. 5gringos.com

48. spinrollz.com

49. spin247.com

50. slotuna.com

51. slotexo.com

52. robycasino.com

53. polestarcasino.com

54. playio.com

55. ninlay.com

56. malinacasino.com

57. luckyheroes.com

58. legiano.com

59. kinbet.com

60. jackpotfrenzy.com

61. houseofspades.com

62. grandclub.com

63. genieplay.com

64. funid.com

65. extravegas.com

66. cawino.com

67. casinova.com

68. dazardbet.com

69. cadoola.com

70. boaboa.com

71. billybets.com

72. beteum.com

73. betalright.com

74. betalice.com

75. alfcasino.com

76. 7signs.com

77. zeuswin.com

78. wonaco.com

79. wingaga.com

80. wildsino.com

81. viperwin.com

82. vinylcasino.com

83. vegasino.com

84. tikicasino.com

85. supabet.com

86. spinsy.com

87. naobet.com

88. vikingluck.com

89. spinight.com

90. robocat.com

91. bethall.com

92. spinfest.com

93. spinsofglory.com

94. herospin.com

95. oceanspin.com

96. casinolo.com

97. midasluck.com

98. allyspin.com

99. bassbet.com

100. spinit.com

101. royalgame.com

102. duospin.com

103. greenluck.com

104. winbay.com

105. dragonia.com

106. pistolo.com

Το ζήτημα του αυτο-αποκλεισμού και οι επιπτώσεις

Αφού ζήτησα αυτο-αποκλεισμό από την πλατφόρμα Robocat, θα έπρεπε κανονικά να μην έχω τη δυνατότητα να παίξω σε καμία άλλη πλατφόρμα που ανήκει στην ίδια εταιρεία. Ωστόσο, παρά τον αυτο-αποκλεισμό μου, μου επετράπη να εγγραφώ και να παίξω στην πλατφόρμα Vegasino, γεγονός που παρακάμπτει τις βασικές αρχές του υπεύθυνου στοιχηματισμού.

Αυτή η πολιτική πολλαπλών πλατφορμών, με την οποία η εταιρεία δημιουργεί συνεχώς νέα brands κάτω από την ίδια άδεια, αποσκοπεί στο να "αιχμαλωτίσει" τους ευάλωτους παίκτες και να τους επιτρέψει να συνεχίσουν να παίζουν, παρά τους περιορισμούς που έχουν τεθεί.

Αν δεχτούμε ότι ο αυτο-αποκλεισμός πρέπει να εφαρμόζεται μεμονωμένα σε κάθε πλατφόρμα ξεχωριστά, τότε θα έχουμε πραγματικά "σκοτώσει" τον εξαρτημένο παίκτη, επιτρέποντάς του να διολισθήσει σε έναν φαύλο κύκλο εθισμού, χωρίς καμία πραγματική προστασία.

Αυτό το φαινόμενο δεν είναι μόνο ανήθικο αλλά και επικίνδυνο, καθώς οι πάροχοι έχουν ευθύνη να διασφαλίζουν ότι οι παίκτες προστατεύονται όταν λαμβάνουν μέτρα αυτοπροστασίας, όπως ο αυτο-αποκλεισμός.

Απόρριψη καταγγελίας από Casino Guru

Υπέβαλα καταγγελία στο Casino Guru, εξηγώντας το πρόβλημα και την ανησυχία μου, αλλά η καταγγελία μου έκλεισε ως αδικαιολόγητη, παρά το γεγονός ότι προηγούμενη, πανομοιότυπη καταγγελία άλλου παίκτη για την πλατφόρμα Posido εξετάστηκε και επιλύθηκε θετικά.

Αυτή η διαφορετική μεταχείριση γεννά ερωτήματα σχετικά με τη συνέπεια και τη διαφάνεια στη διαδικασία επίλυσης παραπόνων.

Τι ζητώ

Να γίνει εκ νέου αξιολόγηση της καταγγελίας μου από διαφορετικό διαχειριστή.

Να ληφθεί υπόψη το ιστορικό αυτο-αποκλεισμού μου από την Robocat και να εφαρμοστεί σωστά σε όλες τις πλατφόρμες του ομίλου.

Να μου επιστραφούν οι καθαρές ζημίες που προέκυψαν από τη συμμετοχή μου στις πλατφόρμες τους.

Να γίνουν σαφείς οι πολιτικές αυτο-αποκλεισμού σε όλες τις πλατφόρμες του ομίλου, ώστε να προστατευθούν οι παίκτες αποτελεσματικά.

Παρακαλώ όποιον έχει αντιμετωπίσει παρόμοια προβλήματα με αυτές τις πλατφόρμες, να μοιραστεί την εμπειρία του. Είναι σημαντικό να γνωστοποιηθεί η κατάσταση και να διασφαλιστεί ότι οι αρμόδιες αρχές θα λάβουν τα απαραίτητα μέτρα.


1...4 5 6...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα